Montag Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Litt kleint å skylde på DiCaprio pga det da. Ikke hans feil at Scorsese velger samme bunchen igjen og igjen. Samme kan sies om Depp-Burton. Mitt poeng er at de filmprosjektene kunne blitt langt mer interessante med en mer garvet (les: dyktig) skuespiller i hovedrollen. Scorsese har etter min mening gått seg grundig bort ved å favorisere DiCaprio i roller han ennå ikke har skuldre til å aksle. Endret 6. mai 2009 av Montag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Det er jeg enig i. Så editerte lillegull også da vettu. Din fillebikkje, så vips ble jeg uenig igjen. Endret 6. mai 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Foreslår at det settes et ordfilter på alle varianter av 'kleint' her på forumet. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Scorsese er det beste som har skjedd DiCaprio. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Den er jeg enig i. Han var dømt til å spille "hjertesukk"-roller resten av livet hadde det ikke vært for at Scorsese begynte å gi han sjansen til å vise seg frem. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Foreslår at det settes et ordfilter på alle varianter av 'kleint' her på forumet. Støttes 3000% Det virker som "klein" er det nye "dog". Forkastelige ord som blir brukt om og om og om igjen på forumet. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hva faen er galt med ordet kleint? Bruker det hele tiden jeg, dog bare i dagligtale. On-topic: hva syns folket her inne om Death-Race? Jævlig heftig film med JAson Stahtam, masse eskopsjoner og greier. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Death Race kommer jeg aldri til å sette meg ned med. Virker totalt intetsigende og håpløs - spesielt for en som finner både biler og Statham uinteressant. Death Race 2000 er derimot en cheesy godfilm. Endret 6. mai 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 hva med biler med påmonterte miniguns og RPG'er? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Death Race skal absolutt ses. Forventer egentlig ikke noe mesterverk, men den baserer seg tross alt på en av favorittfilmene mine, Jason Statham ER hjernedød underholdning, og Athorb skrev en informativ anmeldelse hvor jeg innså at jeg måtte se den. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hurr... det hadde jeg ikke trodd om deg. Alt du ser er jo stort sett kunstfilmer fra østblokkland? Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 On-topic: hva syns folket her inne om Death-Race? Jævlig heftig film med JAson Stahtam, masse eskopsjoner og greier. Death Race var absolutt verdt å se. Jason Statham alene er underholdende til de grader. Fart og smell ble en kjekk bonus. Bilinteressert eller ikke, den anbfelas. Mulig "dagen derpå"-film kanskje?... ^^ Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Hurr... det hadde jeg ikke trodd om deg. Alt du ser er jo stort sett kunstfilmer fra østblokkland? Der tar du nok kraftig feil. Bob er så vidt jeg vet ingen utpreget kunstfilmentusiast. Endret 6. mai 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Death Race skal absolutt ses. Forventer egentlig ikke noe mesterverk, men den baserer seg tross alt på en av favorittfilmene mine, Jason Statham ER hjernedød underholdning, og Athorb skrev en informativ anmeldelse hvor jeg innså at jeg måtte se den. Jeg digget den. Jeg kunne faktisk slå av alle avanserte tenkeprosesser når jeg så den. (Det er herlig iblant) Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Hmmm...får nesten sette på den i kveld da. Alltid greit med litt hjernedød action etter en småtøff eksamen. Death race, hamburger og øl. Det blir flott. Endret 6. mai 2009 av SgtKabukiman Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg oser ironien fra Programvare lang vei, og bekrefter Infensos mistanker. Kunstfilm er det sjeldent jeg setter meg ned med, men det hender da en gang i blant. Forøvrig akkurat tilbake fra Star Trek, snakk om å bli tatt på senga og få sine egne fordommer slengt i trynet(for å være litt Dottsk). Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hehe! Har sett at den har fått ufattelig gode tilbakemeldinger (ved å se på tomatometeren). Den anbefales altså å se på kino til helgen ja? Får se om jeg får madammen med. Tror hun og kompissene stiller seg litt tvilsomt til Star Trek! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Den anbefales på det varmeste, skikkelig go'blockbuster. Jeg gruet meg nesten til å se den, da jeg aldri har skjønt greia med Star Trek. Abrahams reiser her kjerringa etter middelmådige Cloverfield, løp og se! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Oh, nye Star Trek ja. Jeg har aldri vært noen fan av hverken serien eller filmene, men kanskje jeg skal gi det en sjanse? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Skal du se en hjernedød actionfilm kan du gjøre langt verre valg enn Death Race. Vips ble jeg spent på Star Trek også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå