Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Litt kleint å skylde på DiCaprio pga det da. Ikke hans feil at Scorsese velger samme bunchen igjen og igjen. Samme kan sies om Depp-Burton.

Mitt poeng er at de filmprosjektene kunne blitt langt mer interessante med en mer garvet (les: dyktig) skuespiller i hovedrollen. Scorsese har etter min mening gått seg grundig bort ved å favorisere DiCaprio i roller han ennå ikke har skuldre til å aksle.

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
On-topic: hva syns folket her inne om Death-Race? Jævlig heftig film med JAson Stahtam, masse eskopsjoner og greier. :grin:
Death Race var absolutt verdt å se. Jason Statham alene er underholdende til de grader. Fart og smell ble en kjekk bonus. Bilinteressert eller ikke, den anbfelas. Mulig "dagen derpå"-film kanskje?... ^^
Lenke til kommentar
Death Race skal absolutt ses. Forventer egentlig ikke noe mesterverk, men den baserer seg tross alt på en av favorittfilmene mine, Jason Statham ER hjernedød underholdning, og Athorb skrev en informativ anmeldelse hvor jeg innså at jeg måtte se den.

 

Jeg digget den. Jeg kunne faktisk slå av alle avanserte tenkeprosesser når jeg så den. (Det er herlig iblant)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...