Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Akkurat ferdig med å se "Duel At Ichijoji Temple"...

 

Jeg må si det var en betydelig stor del av filmen som foregikk i mørke.

 

Syns den er den dårligste av de tre, men den må være med den og, for å føre historien videre.

Når du nevner det, er det vel den som er verst på det punktet, ja. Hele slutten er ødelagt. Men første filmen sliter med det også. F.eks i huset til de plyndrerdamene. Siste filmen er helt klart best, men ikke akkurat noen samuraifavoritt den heller.

 

Akahige er forresten ingen samurai-film, hvis det var det du forventet.

Lenke til kommentar

Så nettopp Lawrence Of Arabia. Vakker og fantastisk film! 4 timer gikk unna på ett øyeblikk, tror ikke jeg kjedet meg ett sekund.

 

 

For de som (ikke likte?) Dracula fra 1992, så likte jeg den ikke heller. Lenge siden jeg så den, men tror jeg konkluderte med at den var totalt uinterresant og kjedelig. Skjønte ikke hele greien med filmen. Gav den 5 / 10.

Lenke til kommentar

Bare jeg som ikke har hørt uttrykket Mockbuster før? Jeg vet jo hva det er, men jeg har bare ikke kunnet navnet før.

 

Det har ledet meg til filmproduksjonsbyrået The Asylum som har skapt tidløse klassikere som 100 Million BC, Da Vinci Treasure, AVH: Alien vs Hunter, I Am Omega, Snakes on a Train, Transmorphers, Sunday School Musical osv. :)

 

Bli glad om noen andre vet om noen slike filmer. De ser jo strålende ut.

Endret av :--{D
Lenke til kommentar
Husker jeg såg Alien vs. Hunter for en stund siden. Det var noe av det aller værste jeg har sett! Skuespillerene i Pirates XXX spillte bedre enn de i AvH

 

Personlig fant jeg ingenting å utsette på skuespillerne i Pirates :)

 

Er det noen som har tatt seg tiden til å se den nye "Ringenes Herre"-filmen The Hunt for Gollum enda?

 

Er visst over 100 000 som har fått den med seg bare i løpet av de få timene den har ligget ute. Filmen kan sees gratis her. Visstnok i HD til og med. Budskjett: ca 30 000 kroner ;)

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar
Bare jeg som ikke har hørt uttrykket Mockbuster før? Jeg vet jo hva det er, men jeg har bare ikke kunnet navnet før.

 

Det har ledet meg til filmproduksjonsbyrået The Asylum som har skapt tidløse klassikere som 100 Million BC, Da Vinci Treasure, AVH: Alien vs Hunter, I Am Omega, Snakes on a Train, Transmorphers, Sunday School Musical osv. :)

 

Bli glad om noen andre vet om noen slike filmer. De ser jo strålende ut.

 

 

Nei, men jeg har hørt betegnelsen Knockbuster om de samme filmene. (knockoff blockbuster regner jeg med...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...