Bytex Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ja, det er kjempeviktig at Montag Den Store blir glad for filmene du ser i din egen stue. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det er selvskrevent. I tillegg er det viktig at man luker bort alt av Hollywoodproduksjoner fra sin Vote History. Når man da skal legge ut alt man har sett fra en måned, er man plutselig langt mer attraktiv! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Tror ikke du blir noe penere av den grunn. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ble ikke revet med at Tetro-traileren jeg heller.. Apropos Coppola, kanskje jeg ser The Conversation i dag.. Har kun sett Godfather-trilogien og Apocalypse Now. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Akkurat ferdig med å se "Duel At Ichijoji Temple"... Jeg må si det var en betydelig stor del av filmen som foregikk i mørke. Syns den er den dårligste av de tre, men den må være med den og, for å føre historien videre. Når du nevner det, er det vel den som er verst på det punktet, ja. Hele slutten er ødelagt. Men første filmen sliter med det også. F.eks i huset til de plyndrerdamene. Siste filmen er helt klart best, men ikke akkurat noen samuraifavoritt den heller. Akahige er forresten ingen samurai-film, hvis det var det du forventet. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Entre les murs, Vals Im Bashir og Låt den rätte komma in står snart for tur. Nå blir vel Montag glad? :!: Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Lawrence of Arabia funny facts: Although 227 minutes long, this film has no women in speaking roles. It is reportedly the longest film not to have any dialog spoken by a woman. ... Ah, det er det som gjør den så bra. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Låt den rätte komma in er jo så mainstream at selv Harry Knowles og co på AICN skrev om den. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Så nettopp Lawrence Of Arabia. Vakker og fantastisk film! 4 timer gikk unna på ett øyeblikk, tror ikke jeg kjedet meg ett sekund. For de som (ikke likte?) Dracula fra 1992, så likte jeg den ikke heller. Lenge siden jeg så den, men tror jeg konkluderte med at den var totalt uinterresant og kjedelig. Skjønte ikke hele greien med filmen. Gav den 5 / 10. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Dracula viser hvor manglende Reeves er i talent, helper ikke at Oldman spiller drit bra som en av fikjonens største skurker. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Noen som har noen forventninger til The Hunt for Gollum? Så akkurat på adressa.no at den slippes imorgen.. Kan jo bli en fin opplevelse eller hva? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Er de ikke ferdig med den historien der snart? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Bare jeg som ikke har hørt uttrykket Mockbuster før? Jeg vet jo hva det er, men jeg har bare ikke kunnet navnet før. Det har ledet meg til filmproduksjonsbyrået The Asylum som har skapt tidløse klassikere som 100 Million BC, Da Vinci Treasure, AVH: Alien vs Hunter, I Am Omega, Snakes on a Train, Transmorphers, Sunday School Musical osv. Bli glad om noen andre vet om noen slike filmer. De ser jo strålende ut. Endret 4. mai 2009 av :--{D Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Slutten på traileren til Snakes on a Train var forbausende over the top. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det vil jeg tro at alle Mockbusterne er, på en måte.. Interessant konsept. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Husker jeg såg Alien vs. Hunter for en stund siden. Det var noe av det aller værste jeg har sett! Skuespillerene i Pirates XXX spillte bedre enn de i AvH Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Husker jeg såg Alien vs. Hunter for en stund siden. Det var noe av det aller værste jeg har sett! Skuespillerene i Pirates XXX spillte bedre enn de i AvH Personlig fant jeg ingenting å utsette på skuespillerne i Pirates Er det noen som har tatt seg tiden til å se den nye "Ringenes Herre"-filmen The Hunt for Gollum enda? Er visst over 100 000 som har fått den med seg bare i løpet av de få timene den har ligget ute. Filmen kan sees gratis her. Visstnok i HD til og med. Budskjett: ca 30 000 kroner Endret 4. mai 2009 av Mojo Pin Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Gratis å ja, kult. Får se den da jeg kommer hjem. ^^, Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 District 9 fikk virkelig min interesse. Endelig en film med romskip som ikke befinner seg i New york/USA. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Bare jeg som ikke har hørt uttrykket Mockbuster før? Jeg vet jo hva det er, men jeg har bare ikke kunnet navnet før. Det har ledet meg til filmproduksjonsbyrået The Asylum som har skapt tidløse klassikere som 100 Million BC, Da Vinci Treasure, AVH: Alien vs Hunter, I Am Omega, Snakes on a Train, Transmorphers, Sunday School Musical osv. Bli glad om noen andre vet om noen slike filmer. De ser jo strålende ut. Nei, men jeg har hørt betegnelsen Knockbuster om de samme filmene. (knockoff blockbuster regner jeg med...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå