Merk. Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Satt og så på Religulous nettopp, men måtte bare skru av. Jeg er enig med Maher, men han prøver jo så godt han kan å fornærme og være respektløs ovenfor intervjuobjektene sine. Filmen kunne blitt bra dersom han hadde vært mer seriøs Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hensikten med filmen var ikke å være seriøs. Det er først og fremst en komedie med innslag av seriøsitet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) 20 år siden Leone gikk bort...synd han ikke fikk gjort den WW2 filmen han planla om Leningrad , den hadde sikkert blitt god Det var overvekt som tok knekken på'n , var det ikke :/ Endret 3. mai 2009 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Du kan i det minste komme med slike dødsjubileumsutsagn på riktige datoer. I dette tilfellet er du tre dager for seint ute (30. april). Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Coppola - ikke datteren men skjeggen selv - er klar med ny film. Hva synes folket her - awesome or not? Endret 3. mai 2009 av Montag Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Skal hele filmen være i s/h, eller er det kun en trailereffekt? Jeg tror Tetro blir snacks. Coppola er helt klart best på familiære drama. Hvor god han er på humane relasjoner og det emosjonelle planet gjenstår å se da Tetro ikke vil være en mafiafilm. Han har lyktes med disse elementene i samtlige filmer i Gudfaren og sitt epos om Vietnam, men der har han hatt en annen ramme. Jeg ser uansett frem til Tetro og velger å ha troen på at det blir en fin film fra mesteren. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Sier tja jeg, inntil videre. Den har nok potensialet til å kunne bli bra, selv om traileren ikke akkurat reiv meg opp av søndagsstolen... Egentlig, i mine øyne, har vel ikke FFC vært awesome som regissør siden Apocalypse Now! ("awesome"...morsomt ord fra mannen som synes alle utenlandske filmer bør få norske titler... hehe...men det utspillet var vel like seriøst som juleaften på 1. påskedag...) Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Egentlig, i mine øyne, har vel ikke FFC vært awesome som regissør siden Apocalypse Now! The Outsiders var bra, da! Eller Autsidarana eller hva du vil kalle den? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hva? Likte du ikke Dracula fra 1992? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 En del av filmene til FFC etter Apocalypse Now er helt greie filmer, men awesome? Eh nei... Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Den tredje Gudfaren er da slettes ikke ueffen. En grei 8 i min bok. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Om ikke annet, så er sveisen til Gary Oldman i Dracula helt awesome: Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Kommer ikke inn på ringelrangel brukeren din, Dotten Er noe merkelig bug der. Nekter meg å krysse ut flere filmer, stoppet på 222. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 PS, Dotten: http://www.250films.net Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Lol, joda, vi kan vel være enige om sveisen... The Godfather: Part III er ikke en dårlig film, langt i fra! Men sett opp mot de to første er den ikke awesome (nå begynner vi vel å misbruke dette ordet her vel...). FFC la lista altfor høyt for seg selv med de to første The Godfather filmene og Apocalypse Now. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Er egentlig enig med deg, jeg. Av de filmene jeg har sett av Coppola etter Apocalypse Now! er alle greie eller relativt middelmådige, men ikke mer. Det beste med Dracula er sveisen, som sagt ^^ Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Sure, de to første i serien er definitivt bedre. Den samme magien som preger de to første er ikke tilstedeværende i den tredje, og selv om Pacino leverer en glitrende rolle er han ikke facinerende nok til å bære filmens samtlige 170 minutter. Fraværet av Tom Hagen er heller ikke noe stort pluss i margen, og de fleste er nok fullstendig enige med meg når jeg sier at med Sofia Coppola var jævlig klein. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Sier tja jeg, inntil videre. Den har nok potensialet til å kunne bli bra, selv om traileren ikke akkurat reiv meg opp av søndagsstolen...Egentlig, i mine øyne, har vel ikke FFC vært awesome som regissør siden Apocalypse Now! ("awesome"...morsomt ord fra mannen som synes alle utenlandske filmer bør få norske titler... Hehe, jeg legger skylden for mitt ordvalg på dottens panegyriske beskrivelser av en viss film og en viss regissør... Apropos Coppolas film tror jeg ikke den har det som skal til for å reversere mannens nedadgående stjerne. Trailern var ikke særlig medrivende, skuespillet virket flatt og parodisk. Å ha Vincent Gallo i hovedrollen hjalp heller ikke akkurat. Nei, Coppolas comeback blir dette nok ikke. Håper imidlertid at jeg tar feil. Endret 3. mai 2009 av Montag Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 PS, Dotten: http://www.250films.net Jøss, jeg hadde visst allerede konto der men kan ikke huske å ha opprettet det. Må være demensen. 241/250 ligger jeg på nå. på slutten av fjoråret var jeg på 248. Elskbart at det går jevnt nedover, fortsatt mye godis å se. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Entre les murs, Vals Im Bashir og Låt den rätte komma in står snart for tur. Nå blir vel Montag glad? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå