Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Har hørt så mye negativt om Wolverine, så jeg er nesten falt inn i "skeptisk og kynisk"-modus. Planen var å se den i går, men det rant ut i sanden. Men kanskje det finnes håp?

Tror nok du kunne ha likt den ja. :D

Om Dotten er som meg(tegneserie-''geek'') så tror jeg at selv om den er elendig(les: Elektra) så kommer han til å gå ut av kinosalen med et lite smil.(minimum)

 

[Ai ai ai. Kan bare se for meg den køen med Geeks på Nova\Prinsen as we speak.

Og russen dâ.

Det slipper jeg heldigvis, siden jeg ser den på pressevisning. Tror allikevel jeg skal ta turen ned til byen på premieredatoen, for å se om det er mange Trekkies der.

I'll bring the waterballons.

Lenke til kommentar
Denne helgen her er State of Play som frister mest.

State Of Play anbefales, flott film. Neste uke er det Star Trek, kan ikke si jeg gleder meg.

 

100% på Rottentomatoes så langt, og merkverdig mye positiv WOM for en sci-fi som Star Trek (som tross alt er den positive varianten og ikke dystropiske). Tror den filmen vil bli årets overraskelse, slik anmelderne som har sett den så langt alle ser ut til å være enige om.

 

Har aldri helt skjønt trekkie-greien, men jeg syntes et er fint med sci-fi som er litt mer optimistisk og idealistisk. Den er litt som motvekten til Blade Runner og de andre filmene med Luditt-tilnærming. Blir spennende å se om den lever opp til den positive omtalen.

Lenke til kommentar
2007 er oppe til diskusjon og ingen nevner National Treasure 2: Book of Secrets - alt er som det skal være fordi jeg forstår meg på andre mennesker.

Det var vel heller ment som en spøk da.

 

Edit: Bare meg som misstenker Tyler Durden for å ha vert medvirkende i Persona? :p

Endret av Lawliet
Lenke til kommentar
Noen som kan forklare meg denne sammenhengen? Selv ser jeg bare 2 peniser i 2 forskjellige filmer. Det kan jo også ha noe å gjøre med at Fight Club er en av favorittfilmene min og Persona var heller kjedelig..

 

Begge filmene handler jo om schizophrenia (litt løst)

 

Lenke til kommentar
Noen som kan forklare meg denne sammenhengen? Selv ser jeg bare 2 peniser i 2 forskjellige filmer. Det kan jo også ha noe å gjøre med at Fight Club er en av favorittfilmene min og Persona var heller kjedelig..

 

Begge filmene handler jo om schizophrenia (litt løst)

 

 

Nei, det gjør de ikke

 

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg så Persona nå og husker lite av den, men husker jeg så den fordi jeg hørte de kunne sammenlignes med disse penisene.

 

Edit: Hørtes kanskje litt gay ut men grunnen til at jeg var intressert er som tidligere nevnt at Fight Club er en av favorittene mine ^^

Endret av Aleksmy!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...