Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så sant så sant, har begge på 10, TWBB noe svakere enn førstnevnte.

 

'09 er mer uortodokst, mye utenlandsk å se frem til. Miyazaki, von Trier og Almodóvar slipper alle tre filmer.

 

Oi, også glemte jeg Biutiful av Iñárritu med Javier Bardem. Får legge til den, kan bli riktig så bra.

Lenke til kommentar
Både Transformers ROTF og G.I. Joe-trailere kom i dag. Viser litt kvalitetsforskjellen på Bay og Sommers. Bay får god bruk for erfaringen med å ha filmet Victoria Secret-modeller i reklamefilmer :green:

 

Tja, sånn umiddelbart var det ingenting som så utrolig imponerende ut. Litt av poenget må vel være å overgå originalen i heftige actionutblåsninger, men denne traileren skjulte det godt.

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar
Hadde et artig gjensyn med den første Transformers-filmen forrige helg. Så den med mor og far faktisk, min far var overhodet ikke interessert og begynte å se først halvveis ut i filmen. Men da begynte karen å kjefte på ungene når de gikk i veien :wee:

 

Er bare glad jeg gleder meg ubetinget til denne oppfølgeren. I den første var jeg for opptatt av å whine om alle endringene ift originalmaterialet, samt å syte over manus. Som om det hadde noe å si i det hele tatt. Transformers ROTF, Public Enemies og The Imaginarium of Doctor Parnassus er de tre filmene jeg gleder meg sykt til i år. Gir litt variasjon i tillegg.

 

Ikke Avatar ? Jeg må innrømme jeg har blitt litt solgt av hypen den har fått fra diverse regissører som har sett litt av den.

 

It seems like every other week now a new filmmaker or studio executive makes a comment about how James Cameron’s Avatar is going to revolutionize cinema. Jon Favreau has called Avatar “a game-changer” and having seen some footage, he thinks “it’s the future.” Recently Sony head Amy Pascal told Forbes that she thinks Avatar is “going to change the way you consume entertainment. I don’t know that it will ever be the way you see dramas, but I can’t say anymore that it won’t be.” And Steven Spielberg has even predicted that Avatar will be the biggest 3-D live-action film ever.

 

Academy Award winning director Steven Soderbergh is the latest filmmaker to praise Cameron’s upcoming sci-fi epic: “I’ve seen some stuff and holy sh*t,” Soderbergh told ComingSoon . “It’s the craziest sh*t ever. That could negate everything I just said.”

 

http://www.slashfilm.com/2009/04/29/steven...amerons-avatar/

Lenke til kommentar
Ikke Avatar ? Jeg må innrømme jeg har blitt litt solgt av hypen den har fått fra diverse regissører som har sett litt av den.

 

Om de rekker å få den ut før året er omme så. Men jeg er litt redd for den filmen, folk snakker så mye om dette paradigmeskiftet at selv jeg, med min evig-optimisme, blir redd for å få for høye forhåpninger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Han er byttet ut med sin læremester Hans Zimmer. Men scoren fra den første er selvfølgelig med. :)

Ah, men det gjør ikke meg noe for å si det sånn. Zimmer er kongen av filmmusikk.

Elfman holder jeg som favoritt.

Lenke til kommentar

Transformers 2 blir nok grei ja. Tviler på at den blir noe bedre enn eneren, men så var eneren ganske midt på treet, så det er greit.

 

Må bare si at forkortelsen til undertittelen er awesome. ROTF = Rolling On The Floor? :p

Alt man trenger er å inkludere Len fra Fallen, også har man ROTFL. Garantert noen pissed off kritikere som kommer til å bruke den.

 

Wolverine er grei forresten. Midt på treet, kanskje litt over. Det som redder filmen er at den handler om Wolverine og X-Men, som er jævlig artig, men alt av skrivingen, skuespillet og regisseringen er by the numbers. Fremdeles bra å se hvis du liker X-Men da. Også spiller den kvinnelige hovedrollen fra Numb dama hans, som er bra for jeg har vært litt småforelska i hu siden Numb.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Denne helgen her er State of Play som frister mest.

State Of Play anbefales, flott film. Neste uke er det Star Trek, kan ikke si jeg gleder meg.

Ai ai ai. Kan bare se for meg den køen med Geeks på Nova\Prinsen as we speak.

Og russen dâ.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...