:---{D Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Han lager Kill Buljo, og blir så snappet opp av Hollywood. Absurd. Tydelig at jeg må få sett Død Snø, jeg har visst gått glipp av noe. De hadde nok sett Død Snø og ikke Kill Buljo når de bestemte seg for han. Kill Buljo er nesten bare rot fra ende til annen produksjonsmessig. Men jeg liker hva Tommy Wirkola har gjort allikevel. Det blir moro å se hvilke skritt han tar videre. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg hater Kill Buljo, og Død Snø var middelmådig at best. Allikevel synes jeg Wirkola virker som en ekstremt spennende regissør, han viser godt potensiale i de to filmene. Det blir spennende å se hva han kan utrette når han får et ordentlig budsjett, og noen andre skuespillere enn kompisgjengen sin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg er ganske enig med deg, Bob. Har ikke sett Død Snø enda og har ikke umiddelbare planer om det heller. Kill Buljo var dårlig, men jeg tror som deg at Wirkola kan vise seg å være en dyktig fyr bak kamera. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 jeg får bare mer og mer lyst til å se Kill Buljo.. skal man tro mange, så er det en skikkelig DÅRLIG film, type dårligdårlig. vet ikke hvorfor, men jeg har vondt for å forestille meg at en film med de elementene som traileren viser, skulle være veldig kjip. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det er iallefall morsomt med dedikerte sjangerregissører og av hva jeg har hørt av intervjuer så vil han nok fortsette å lage b-filmer. Kan jo alltids bli spennede å se om han holder det han sier den dagen han får et pent budsjett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 http://www.youtube.com/watch?v=2awRVYDU2Z0 http://www.youtube.com/watch?v=omt6lhuq5K0 The Mask 15 år.......nå når de lager så mange remakes kan de vel like godt lage The Mask 2 , ikke sant Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det har de alt gjort, Son of the Mask den er fire år gammel: Se filmen hos Youtube Fortjente ikke The Mask egen tråd siden du la den her? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Anbefales å sjekke ut: Neill Blomkamp's District 9 teaser. Produsert av Peter Jackson. http://www.firstshowing.net/2009/05/01/mus...teaser-trailer/ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Så litt fet ut i starten, men når insektene kom ble jeg skeptisk... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg hater Kill Buljo, og Død Snø var middelmådig at best. Allikevel synes jeg Wirkola virker som en ekstremt spennende regissør, han viser godt potensiale i de to filmene. Det blir spennende å se hva han kan utrette når han får et ordentlig budsjett, og noen andre skuespillere enn kompisgjengen sin. Hadde det vært flere Tommy Wirkola type regissører i Norge, kunne Norge fort blitt et mer spennende "film-land". Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Både Transformers ROTF og G.I. Joe-trailere kom i dag. Viser litt kvalitetsforskjellen på Bay og Sommers. Bay får god bruk for erfaringen med å ha filmet Victoria Secret-modeller i reklamefilmer Kan se den her i god kvalitet, eller ta til takke med youtube. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Den så faktisk mer klein en den første. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Både Transformers ROTF og G.I. Joe-trailere kom i dag. Viser litt kvalitetsforskjellen på Bay og Sommers. Bay får god bruk for erfaringen med å ha filmet Victoria Secret-modeller i reklamefilmer Ok, NÅ gleder jeg meg. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 http://www.ldmproductions.fr/8/ Bernal, Van Sant, Noé og et par andre med internasjonalt renomé. Sjekk ut traileren, dette kan umulig feile. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Den så faktisk mer klein en den første. Enig, men jeg skal se den pga Megan Fox + eksplosjoner er heite på kino. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Transformers ser virkelig bra ut. Ser ut som Steve Jablonsky leverer nok et legendarisk soundtrack. Så forresten Wolverine i går og den levde opp til forventningene. Rå fete action scener og en tåplig handling. Men action scenene trekker såpas opp at jeg tør påstå dette er dan beste i serien. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hadde et artig gjensyn med den første Transformers-filmen forrige helg. Så den med mor og far faktisk, min far var overhodet ikke interessert og begynte å se først halvveis ut i filmen. Men da begynte karen å kjefte på ungene når de gikk i veien Er bare glad jeg gleder meg ubetinget til denne oppfølgeren. I den første var jeg for opptatt av å whine om alle endringene ift originalmaterialet, samt å syte over manus. Som om det hadde noe å si i det hele tatt. Transformers ROTF, Public Enemies og The Imaginarium of Doctor Parnassus er de tre filmene jeg gleder meg sykt til i år. Gir litt variasjon i tillegg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Ja, la de kultiverte snobbene syte og klage, jeg vil bare se barndoms-minnene mine i fly rundt og banke hverandre. Og et par heite damer skader ikke. Endret 1. mai 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Transformers ser virkelig bra ut. Ser ut som Steve Jablonsky leverer nok et legendarisk soundtrack. Han er byttet ut med sin læremester Hans Zimmer. Men scoren fra den første er selvfølgelig med. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Gleder meg mest til L'ennemi public n° 1, Antichrist, Drag Me To Hell, Inglorious Basterds, Coco avant Chanel, Gake no ue no Ponyo, Birdwatchers, The Limits of Control, Up, The Wolf Man, Where The Wild Things Are og Los Abrazos Rotos. Oh snap. Kanskje topper filmåret '09 filmåret '08. Har store forhåpninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå