Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Han lager Kill Buljo, og blir så snappet opp av Hollywood. Absurd. Tydelig at jeg må få sett Død Snø, jeg har visst gått glipp av noe.

De hadde nok sett Død Snø og ikke Kill Buljo når de bestemte seg for han. Kill Buljo er nesten bare rot fra ende til annen produksjonsmessig.

 

Men jeg liker hva Tommy Wirkola har gjort allikevel. Det blir moro å se hvilke skritt han tar videre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg er ganske enig med deg, Bob. Har ikke sett Død Snø enda og har ikke umiddelbare planer om det heller. Kill Buljo var dårlig, men jeg tror som deg at Wirkola kan vise seg å være en dyktig fyr bak kamera.

Lenke til kommentar

jeg får bare mer og mer lyst til å se Kill Buljo.. skal man tro mange, så er det en skikkelig DÅRLIG film, type dårligdårlig. vet ikke hvorfor, men jeg har vondt for å forestille meg at en film med de elementene som traileren viser, skulle være veldig kjip.

Lenke til kommentar
Jeg hater Kill Buljo, og Død Snø var middelmådig at best. Allikevel synes jeg Wirkola virker som en ekstremt spennende regissør, han viser godt potensiale i de to filmene. Det blir spennende å se hva han kan utrette når han får et ordentlig budsjett, og noen andre skuespillere enn kompisgjengen sin.

 

 

Hadde det vært flere Tommy Wirkola type regissører i Norge, kunne Norge fort blitt et mer spennende "film-land".

Lenke til kommentar

Transformers ser virkelig bra ut. Ser ut som Steve Jablonsky leverer nok et legendarisk soundtrack.

 

Så forresten Wolverine i går og den levde opp til forventningene. Rå fete action scener og en tåplig handling. Men action scenene trekker såpas opp at jeg tør påstå dette er dan beste i serien.

Lenke til kommentar

Hadde et artig gjensyn med den første Transformers-filmen forrige helg. Så den med mor og far faktisk, min far var overhodet ikke interessert og begynte å se først halvveis ut i filmen. Men da begynte karen å kjefte på ungene når de gikk i veien :wee:

 

Er bare glad jeg gleder meg ubetinget til denne oppfølgeren. I den første var jeg for opptatt av å whine om alle endringene ift originalmaterialet, samt å syte over manus. Som om det hadde noe å si i det hele tatt. Transformers ROTF, Public Enemies og The Imaginarium of Doctor Parnassus er de tre filmene jeg gleder meg sykt til i år. Gir litt variasjon i tillegg.

Lenke til kommentar

Gleder meg mest til L'ennemi public n° 1, Antichrist, Drag Me To Hell, Inglorious Basterds, Coco avant Chanel, Gake no ue no Ponyo, Birdwatchers, The Limits of Control, Up, The Wolf Man, Where The Wild Things Are og Los Abrazos Rotos.

 

Oh snap. Kanskje topper filmåret '09 filmåret '08. Har store forhåpninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...