Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppfølgere fra 80-tallet er jo obligatorisk. Predator, Ghostbusters, muligens Beverly Hills-cop, Die Hard... Lethal Weapon som ble stoppet i siste liten (Gibson sa nei). Har sikkert glemt en håndfull.

 

Men Shia må roe seg ned litt nå. Ta litt hensyn til onkel Cuns helse.

 

Han holdt visst nesten på å stryke med under Transformers-innspillingen. Leste et intervju nylig. Skremte visst vettet av Michael Bay, som sikkert holdt på å sprenge han.

 

Ny trailer lakk forresten ut i dag. Så knall ut, men er vel best å vente på HD-traileren som kommer i morgen. Litt arkeologiske mysterier blandet inn denne gangen. Og Megan Fox har vel aldri sett lekrere ut en i tight jeans på motorsykkel.

 

Det er godt å være mann når Michael Bay lager kos. :)

 

Men nå tenkte jeg å bruke natten på å se Lolita av maestroen Kubrick :)

Lenke til kommentar

Kom akkurat tilbake fra kino, Wolverine.

Ikke mye uventa, var en grei film, inn øya og ut øra, glemt allerede. Akkurat samme følelsa som jeg satt igjen med etter X-men 1,2,3... De gir meg ikke den gode filmfølelsa av en grunn.

Jeg liker sånne egentlig sånne filmer. Storkosa meg med Hulk (2008), Iron Man, Sin City, The Spirit, Hvorgfor klarer ikke X-men å gi meg den følelsa? Konseptet er jo enkelt nok.. Det bør ikke være vanskelig å få til en god X-men film?! De er jo dritkjedelige, og nå også denne overhypa Wolverine-filmen. Synd.

Lenke til kommentar

Siste X-men filmen koste jeg meg med på kino. De to første tok litt mer tid før de helt "satt", men etter litt studering så ser jeg det flotte som Singer fikk til der. Restartet hele superheltfranchisen etter at Schumacher gjorde sitt beste for å drepe den med sine batnipples.

Lenke til kommentar
Han holdt visst nesten på å stryke med under Transformers-innspillingen. Leste et intervju nylig. Skremte visst vettet av Michael Bay, som sikkert holdt på å sprenge han.

Jeg liker dette sitatet av han:

 

LABEOUF: That's the best part is when Mike'll put a camera on the ground and it's in a bulletproof box so you don't break the camera, and your face is right next to it. And your thinking is, "They're protecting the camera, and I'm sitting right here. Why don't I have a bulletproof box?"

 

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...