toro6 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 lol, hva er problemet? de syns vel Wall Street har forandret seg nok siden den første filmen til at man kan lage en ny film? jeg GLEDER meg ikke, men den skal helt klart sees. Lenke til kommentar
salamiking Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Wall Street er jo en kjempefilm og trenger så absolutt ikke en oppfølger. Får mer og mer følelsen av at Hollywood går tom for idèer. Vel, det er kanskje lenge siden. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Med Hollywood, mener du da Oliver Stone? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 jeg kan vedde penger på at dette ikke har noe med idetørke å gjøre. Stone VIL lage Wall Street 2, han liker kanskje hele det finansgreiene, og da er det jo ikke så rart han vil lage en film til.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Skjønner at Oliver Stone satser på noe ''trygt'' etter fadesene Aleksander,World Trade Center og W. (ikke sett W,men hører ikke mye godord.) Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Wall Street 2! Nei, nei, nei, nei! Endret 29. april 2009 av Jonas2k Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Oppfølgere fra 80-tallet er jo obligatorisk. Predator, Ghostbusters, muligens Beverly Hills-cop, Die Hard... Lethal Weapon som ble stoppet i siste liten (Gibson sa nei). Har sikkert glemt en håndfull. Men Shia må roe seg ned litt nå. Ta litt hensyn til onkel Cuns helse. Han holdt visst nesten på å stryke med under Transformers-innspillingen. Leste et intervju nylig. Skremte visst vettet av Michael Bay, som sikkert holdt på å sprenge han. Ny trailer lakk forresten ut i dag. Så knall ut, men er vel best å vente på HD-traileren som kommer i morgen. Litt arkeologiske mysterier blandet inn denne gangen. Og Megan Fox har vel aldri sett lekrere ut en i tight jeans på motorsykkel. Det er godt å være mann når Michael Bay lager kos. Men nå tenkte jeg å bruke natten på å se Lolita av maestroen Kubrick Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Kom akkurat tilbake fra kino, Wolverine. Ikke mye uventa, var en grei film, inn øya og ut øra, glemt allerede. Akkurat samme følelsa som jeg satt igjen med etter X-men 1,2,3... De gir meg ikke den gode filmfølelsa av en grunn. Jeg liker sånne egentlig sånne filmer. Storkosa meg med Hulk (2008), Iron Man, Sin City, The Spirit, Hvorgfor klarer ikke X-men å gi meg den følelsa? Konseptet er jo enkelt nok.. Det bør ikke være vanskelig å få til en god X-men film?! De er jo dritkjedelige, og nå også denne overhypa Wolverine-filmen. Synd. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Siste X-men filmen koste jeg meg med på kino. De to første tok litt mer tid før de helt "satt", men etter litt studering så ser jeg det flotte som Singer fikk til der. Restartet hele superheltfranchisen etter at Schumacher gjorde sitt beste for å drepe den med sine batnipples. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 De er jo dritkjedelige, og nå også denne overhypa Wolverine-filmen. Synd. Overhypa og overhypa. Lunke kritikker og en foreløpelig grei score på IMDB vitner ikke akkurat om noen hallelujastemning i superheltcampen. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 noen som vet om noen filmer lignendes quest for fire og 1000 bc? Sånn apemenneske liksom ? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Han holdt visst nesten på å stryke med under Transformers-innspillingen. Leste et intervju nylig. Skremte visst vettet av Michael Bay, som sikkert holdt på å sprenge han. Jeg liker dette sitatet av han: LABEOUF: That's the best part is when Mike'll put a camera on the ground and it's in a bulletproof box so you don't break the camera, and your face is right next to it. And your thinking is, "They're protecting the camera, and I'm sitting right here. Why don't I have a bulletproof box?" Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Etter å ha sett Band of Brothers, på nytt, har jeg lyst å se en film der vi ser det fra tyskernes side. Det var nok det eneste jeg savnet i hele serien. Så kan noen trikse opp en eller flere? Har sett Der Untergang. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 @Hyperio: Stalingrad, Cross of Iron, Napola, Das Boot, Die Brücke og Strafbataillon 999. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Takk. Og bare peis på med flere. Både kommersielle og mindre popcorn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Der Führers Elite, Der Neunte Tag og Europa Europa. Mye Hitler Jugend blandt disse filmene. Endret 29. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Montag Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Der Führers Elite, Der Neunte Tag,Napola og Europa Europa. Mye Hitler Jugend blandt disse filmene. Uthevet = identisk film. Denne forespørselen bør forresten flyttes til "Anbefal meg" tråden... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Hmm,trodde den amerikanske titelen var Before the fall jeg. (og ja, skulle ha spurt i anbefalingstråden) Endret 29. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 The bunker om man vil ha en grøsser-variant satt i WW2. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Har forresten rapportert og bedt innleggene flyttet til anbefalingstråden. Håper ingen tar seg nær av at jeg gjorde det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå