Kontorstol Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Bestilte nettopp Stalker, Fargo, Oldboy, Lady vengeance og Sympathy For Mr Vengeance. Har bare sett Oldboy, så jeg regner med jeg har en del å se frem til? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Uten tvil. Stalker er helt klart den beste av de nevnte, men de andre er også ypperlige filmer. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg ser virkelig frem til Stalker ja, selv om jeg ikke helt vet hva jeg har i vente. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Har bare sett én av de du kjøpte, Stalker. Den var veldig god. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Gled deg til Fargo. En av de mest underholdene filmene jeg har sett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Kan vel egentlig glede deg til alle. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Såg nettopp Rescue Dawn på BD. For en herlig film. Christian Bale er og blir min favoritt skuespiller . Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Har bare sett Oldboy, så jeg regner med jeg har en del å se frem til? 1. Oldboy 85 / 1002. Lady Vengeance 80 / 1003. Fargo 75 / 1004. Stalker 65 / 1005. Sympathy for Mr. Vengeance 62 / 100 Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Er det noen rekkefølge på Vengeance-filmene? Endret 27. april 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det er tre uavhengige historier om hevn, men jeg anbefaler å se dem kronologisk med hensyn til regissørens utvikling filmatisk sett, da Mr. Vengeance først, etterfulgt av Oldboy, og til slutt Lady Vengeance. Oldboy er som sagt den beste, men det visuelle i Lady Vengeance er noe av det peneste jeg har sett. Finslepen, i tillegg til at den ikke er ueffen som film. Selv så jeg Oldboy først, men det vil nok være mer facinerende å starte med Mr. Vengeance. Lenke til kommentar
blured Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Tror jeg ikke. Virket heller ikke sånn på meg etter å ha sett alle tre. Endret 27. april 2009 av macros. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Så at Appaloosa, en film som jeg hadde klart å ikke høre om med både Viggo Mortensen, Ed Harris og Jeremy Irons på rollelista, var på topplista til filmbutikken, så jeg leide den. Viser seg at den i tillegg er en knakende god film med Viggo, Ed og Jeremy på rollelista, så da ble jeg enda mer overrasket. Interessante karakterer, gunslinging, og en Westernfilm som har med litt andre ting å gjøre enn bare sheriffer og banditter. Såklart, den handler i hovedsak om det, men den har i tillegg andre "subplot" (tror jeg det kalles) som gjør den litt mindre typisk. Forholdet mellom karakterene til Harris og Mortensen er spesielt fascinerende, og det er også forholdet til forskjellige kvinnekarakterer og disse mennene, selv om det ikke er det filmen handler om sånn egentlig. Solid film, anbefaler den. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det var nesten en mini-anmeldelse det! Lenke til kommentar
quakie Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 http://www.imdb.com/title/tt1320253/ Hva sier dere om rollelisten? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 http://www.imdb.com/title/tt1320253/ Hva sier dere om rollelisten? Gammelt nytt. Det mest spennende ved den filmen er forøvrig Brittany Murphy. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Arnold, Rourke og Stallone? Dæven, verden kommer til å kollapse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Morsomt at ''Prison Break-stjernen'' Robert Knepper er med. La oss håpe han ikke er like elendig i denne filmen som i HitmaN. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Han var jo awesome i hans 10-20 sekunder i The Day the Earth Stood Still. Som forøvrig var et makkverk og en skam i forhold til originalen. Den ble rapet rett og slett. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Det var nesten en mini-anmeldelse det! Nesten, men jeg pleier ikke å poste sånne innlegg i mini-tråden, siden da må jeg forholde meg til en haug med regler. De anbefalingene jeg skriver er sjeldent utfyllende nok til å bli ansett som mini-anmeldelser og sannsynligvis litt for lange til å være anbefalinger, så jeg mener de passer best inn i Filmprat. EDIT: http://www.imdb.com/title/tt1320253/ Hva sier dere om rollelisten? For å si det sånn så er en film med Jason Statham, Mickey Rourke, Arnold Schwarzenegger, Sylvester Stallone, Jet Li, Dolph Lundgren, Danny Trejo, Eric Roberts, Terry Crews og Robert Knepper allerede tidenes kuleste på papiret, så det kan bli stor fallhøyde på den der. Endret 27. april 2009 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå