Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom aldri over at jeg ble nektet å se Rambo som liten. Eneste filmen jeg kan huske å ha blitt nektet å se. Fikk se eksempelvis Predator (men jeg gjemte meg på kjøkkenet under halve filmen). Tror det var min far sin måte å lære meg og min bror at enkelte valg vi gjør vil kunne få skremmende konsekvenser :wee:

 

Funket som bare juling på meg. Men min bror skremte dem litt, for han kunne sitte og se uanfektet gjennom hva som helst. Tror ikke han har blitt skremt av en film gjennom hele sitt liv. Jeg derimot, er verdens største filmpyse. Som bare gjør ting ekstra gøy!

Lenke til kommentar

Ja, jeg skulle ønske jeg også ble litt mer skremt av film. Skrekkfilm uten å bli redd er ikke skrekkfilm, derfor liker jeg heller "skrekk"filmer som Shining.

 

Men ja, jeg har bestandig fått sett filmer av foreldrene mine. Har en 7år eldre storebror som stadig vekk så på filmer som i realiteten jeg aldri ville fått sett, men tror ikke han tenkte så mye over det. Og jeg var jo selvfølgelig bare glad.

 

Lurer på om jeg har lidd mye av det.. :ph34r:

Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne visst hva en film het, jeg prøver å forklare en scene fra filmen:

 

Ei dame har sovet over hos en fyr, mannen må gå tidligere på morgenen og hun skal ordne seg selv, døra har klikklås. Hun må drite, det viser seg at dassen er ødelagt, hun fisker opp dritten i en pose. Hun legger posen på en hylle (for hun skal sjekke noe på utsiden av døra eller no, husker ikke helt), går ut døra, og så slår døra igjen bak henne og hun kommer ikke inn igjen.

 

Sikkert dårlig forklart, men ville blitt glad hvis noen klarer å huske hva filmen scenen er fra. Takk og hoi!

Lenke til kommentar

Eneste filmen jeg ble nekta å se var Pulp Fiction når jeg var 14 eller noe, mamma kom til og med inn på rommet og sjekka at jeg ikke så på den,

Det hun ikke sjekka var om video spilleren min var på optak eller ikke, så degen etter når jeg kom hjem fra skolen og før mamma kom fra job ble det film på meg git, det var ikke så bra da, de neste 3 årene drev jeg å stakk narkomane i bryseter med sprøyter.

Lenke til kommentar
Jeg skulle gjerne visst hva en film het, jeg prøver å forklare en scene fra filmen:

 

Ei dame har sovet over hos en fyr, mannen må gå tidligere på morgenen og hun skal ordne seg selv, døra har klikklås. Hun må drite, det viser seg at dassen er ødelagt, hun fisker opp dritten i en pose. Hun legger posen på en hylle (for hun skal sjekke noe på utsiden av døra eller no, husker ikke helt), går ut døra, og så slår døra igjen bak henne og hun kommer ikke inn igjen.

 

Sikkert dårlig forklart, men ville blitt glad hvis noen klarer å huske hva filmen scenen er fra. Takk og hoi!

Vi har en egen tråd for slike spørsmål.

Lenke til kommentar
Jeg skulle gjerne visst hva en film het, jeg prøver å forklare en scene fra filmen:

 

Ei dame har sovet over hos en fyr, mannen må gå tidligere på morgenen og hun skal ordne seg selv, døra har klikklås. Hun må drite, det viser seg at dassen er ødelagt, hun fisker opp dritten i en pose. Hun legger posen på en hylle (for hun skal sjekke noe på utsiden av døra eller no, husker ikke helt), går ut døra, og så slår døra igjen bak henne og hun kommer ikke inn igjen.

 

Sikkert dårlig forklart, men ville blitt glad hvis noen klarer å huske hva filmen scenen er fra. Takk og hoi!

Vi har en egen tråd for slike spørsmål.

Og svaret er the sweetest thing(maybe)

Lenke til kommentar
Jeg skulle gjerne visst hva en film het, jeg prøver å forklare en scene fra filmen:

 

Ei dame har sovet over hos en fyr, mannen må gå tidligere på morgenen og hun skal ordne seg selv, døra har klikklås. Hun må drite, det viser seg at dassen er ødelagt, hun fisker opp dritten i en pose. Hun legger posen på en hylle (for hun skal sjekke noe på utsiden av døra eller no, husker ikke helt), går ut døra, og så slår døra igjen bak henne og hun kommer ikke inn igjen.

 

Sikkert dårlig forklart, men ville blitt glad hvis noen klarer å huske hva filmen scenen er fra. Takk og hoi!

denne du mener?

Lenke til kommentar

Toy Story 2 er ansett som en av tidenes beste animasjonsfilmer. Man er veldig i mot strømmen for å mene annet.

 

Siden lister opp snittet av alle positive anmeldelser. Faren ved tidlige anmeldelser er at de kan være mer "plants" for å hype den. Rent personlig er RT den beste indikasjonen på de virkelige godfilmene, for min egen del.

 

Ellers, Robin Hood er sighted:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
robinhood.jpg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...