Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Traileren vekket null interesse i meg, og etter å ha sett Kill Bill på nytt nylig drister jeg meg til å påstå at det er _lenge_ siden QT lagde godfilm.

 

Forresten noen som var på Withnail & I i Trondheim i dag? Tenkte kanskje det var en forumbrukerne som kom litt sent, fant ut at han skulle skifte overdel(bar overkropp på kino=not cool) og så stikke etter en drøy time.

 

For all del jeg er ikke noen fan av Tarrantino jeg heller, men alikevel interesert å se siden jeg som kjent er en stor fan av komersiell Italiensk film. Tarrantino for meg har aldri vært noe mer enn en mindre intelektuell versjon av Goddard.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jackie Brown er den siste filmen jeg virkelig likte fra QT. Sam.L. er helt GULL i rollen som badass gangster.

 

Også Micheal Keaton da... :D Er bare noe ubeskrivelig underholdende med eplekjekk narc som prøver å få grep om situasjonen. Man finner liksom ikke de samme magiske momentene i de nyere filmene til QT. De er der, men de er desverre få av de.

 

Han er blitt for rund om kantene imo. F.eks i kill bill. Her er det mye gore, men det blir for lite tilfretstillende når det psykiske rundt det mangler. Man sitter liksom igjen med en litt overfladisk, tom følelse :/

Endret av Ramsey
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
E en Pondus forkled i en kvinnekropp å ja jeg er gift og har 2 barn..

Det er intet handikapp for videre deltagelse på forumet - se bare på danielzu. :!:

 

Uansett kjekt å registrere at det er flere som ikke fikk sin barne- og ungdomstid voldtatt av Transformers.

Oh SNAP! Du vet jeg direkte eier deg i trashtalk,Old Yeller.

 

Transformers var vel popis også i min barndom, men var ikke min smak.

Aldri vært en bil-fan.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Montag liker vel ikke det meste fra Vinland.

Nå er du litt slem, det finnes jo særinger der også, Lionel Rogosin og lignende...

Han som begynte. :cool: (i en annen tråd vel og merke, men jaja)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Han som begynte. :cool: (i en annen tråd vel og merke, men jaja)

 

Montag er da ingen elitist noe slik må du ikke antyde...

Har jeg da aldri påstått.

Lenke til kommentar

I dag hadde jeg satt på Die Hard på Blu-ray på skjermen bak disken så jeg hadde noe å se på, også kom en type med dama si og skulle låne Body of Lies. Han legger merke til at Die Hard går på skjermen, og spør dama om hun har sett den. "Die Hard 4 mener du? Åh, den første, nei har ikke sett den." Typen sukker og sier "Vi har en lang vei å gå..." Haha, måtte humre litt da. :D

Lenke til kommentar
Uansett kjekt å registrere at det er flere som ikke fikk sin barne- og ungdomstid voldtatt av Transformers.

 

Jeg trodde du var motstander mot å spy ut fordommer? Jaja, jeg hadde vel feil oppfatning.

 

Optimist Prime kan ikke bry seg om Negatrons og deres destruktive kynisme. Jeg kan vel takke min fantastiske barndom for det. Thank you, mom and dad. :)

Lenke til kommentar

Uff, mamma og pappa ba spesielt om å få koblet seg av alle de kommersielle tv kanalene som var på kabelnettet vi hadde som barn, for å skåne oss tror jeg... Så var ikke mye Transformers der i gården, derimot var det Sverige 1 og 2 og NrK, Sverige hadde mange fornuftige barne og ungdomsprogrammer som handlet om ting som sport og vitenskap husker jeg.

 

Jævla idealistiske SVere hver gang folk mimrer om Transformer og Turtless føler jeg meg utenfor. Hadde riktig nok alle lekene siden vennene mine hadde det, men viste vel ikke helt hva det gikk ut på.

Endret av modin
Lenke til kommentar
Du nevner jo Transformers i annethvert innlegg. Skulle tro du var besatt. Ro ned mann, det er bare en gjeng med roboter. Jeez. :wee:

Hehe, og det sier mannen som bruker enhver anledning til å hype Bays neste "robotmesterverk" og som foretrekker å omtale seg selv som OptimusPrime. I rest my case. :!:

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...