Montag Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Må nevnes at eneste boksefilmen jeg virkelig liker er Tokyo Fist. Det er vel og bra, men har du sett The Set-Up? Nei. Har den fjes som ramler av? Har ikke alle gode boksefilmer det da? Denne har det i herlig s/h, og den er amerikansk på toppen av det hele. Da gjenstår det bare for deg å gå til innkjøp slik at du i alle fall har én kvalitetsfilm i samlingen... :!: Endret 22. april 2009 av Montag Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Klarte å skyte inn til en som kjøpte Entourage at serien faktisk er en av Obamas favoritter. Haha, endelig får jeg bruk for all den "unyttige" kunnskapen. Godt. Nå kan du glemme det igjen sånn at du har plass til mer matnyttig informasjon. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Klarte å skyte inn til en som kjøpte Entourage at serien faktisk er en av Obamas favoritter. Haha, endelig får jeg bruk for all den "unyttige" kunnskapen. Godt. Nå kan du glemme det igjen sånn at du har plass til mer matnyttig informasjon. Som hva da? At Steven Spielberg har Aspergers? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Har ikke alle gode boksefilmer det da? Denne har det i herlig s/h, og den er amerikansk på toppen av det hele. Da gjenstår det bare for deg å gå til innkjøp slik at du i alle fall har én kvalitetsfilm i samlingen... :!: Høres ut som noe Stallone har gjort bedre. Holder meg til Wise i farger. Og jeg samler selvfølgelig kun på kvalitetsfilmer. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Så 21 idag. God film, med det skal sies jeg elsker kortspill-filmer. Noen som har noen alà? Kanskje med litt humor i? Alà Maverick. Har sett Rounders også. Bra film det og. The Cincinatti Kid og A Big Hand for the Little Lady er å anbefale. Lucky You er ganske ny, dog ikke altfor bra. Den byr på altfor mange tåpeligheter som de fleste pokerspillere vil legge merke til. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Takk for svar! Skal sjekkes ut. Ser også forøvrig at Robert Downing Jr. skal være med i den nye filmen til Joe Wright - The Soloist. Kan bli spennende. Wright's forrige film var iallfall fantastisk. Edit: Leif Endret 23. april 2009 av CCola Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Så akkurat Taxi Driver Hva var meningen med slutten? Han ville drepe presidentkandidaten helt uten videre, men siden det failet nøyde han seg med å drepe en en hallik og co slik at han fikk reddet Iris? Tror kanskje jeg var litt for trøtt. Likte dog filmen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Kommer ny live-action Turtles film, ifølge Variety. 80-tallet vil visst for alltid være blant oss. Lurer på om Vanilla Ice er med i denne også Lenke til kommentar
Montag Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Kommer ny live-action Turtles film, ifølge Variety. 80-tallet vil visst for alltid være blant oss. Lurer på om Vanilla Ice er med i denne også Herregud, grusomme nyheter. Har du ikke noe godt å komme med i stedet? Så en veldig ok futuristisk kortfilm i går, The Silent City. Noen som kjenner igjen en av gutta her? Se filmen hos Youtube Forslag til tolkning av slutten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Røkke er en pusling......tror neppe Stoltenberg hadde behandlet Max Zorin på samme vis *ler meg i hjel* Akkurat som Elvis kunne Zorin fint ta seg av TCB selv.....LOL ! May Day hadde løfta & pælma Stoltenberg i gulvet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 http://www.youtube.com/watch?v=rXAxvnm_IuQ Myyyyyyyyye bedre enn cowbell sketsjen Communion er en urealistisk film : det er romvesenene som hadde blitt livredd for Walken & ikke omvendt *humrer* Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Så en veldig ok futuristisk kortfilm i går, The Silent City. Noen som kjenner igjen en av gutta her? Se filmen hos Youtube Forslag til tolkning av slutten? Cillian Murphy fra blant annet 28 days later var den eneste jeg kjente igjen. Ellers var den som du sier helt ok. Vet ikke hvordan jeg skal tolke slutten, men det var ihvertfall noe stort. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Herregud, grusomme nyheter. Har du ikke noe godt å komme med i stedet? Neh, kan ikke løpe rundt og forholde meg til din virkelighetsmodell vet du. Ta ditt eget råd og vær litt mer åpent innstilt til det. Utvide horisonten din litt For de av oss med unger (eller som er forvokste unger) er det sinnsykt mye (potensielt) gøy som kommer de neste par årene. Turtles, Avengers, Hobbiten m.m. Kinoen vil være en ypperlig mulighet for undertegnede til å "bonde" med ungene før de entrer det fryktede tenåringsstadiet (hvor den siste de har lyst til å gå på kino med nok blir pappa). Cowabunga Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jepp, om noen år det bare "Fattern, harru no cash eller?" og hvis du sier nei er du bare den kjipeste faren i galaksen, fordi Bønna fikk 100kr av sin pappa. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hvis folk ikke har sett Withnail & I, bør man dukke opp på nærmeste cinematek kl 18 i dag. Flott film, som har digitalvisning over hele landet i dag. Are Sende Olsen og Birger Vestmo holder introduksjon på Nova, som streames i det vide land. Ingen grunn til å være ute i solen, kom dere på kino. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Gah, selvsagt går de siste tiårenes morsomste film på kino når jeg ikke kan dra innover Richard E Grant er fantastisk i den filmen. Eller generellt alle filmene han er med i, egentlig. Endret 23. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jepp, om noen år det bare "Fattern, harru no cash eller?" og hvis du sier nei er du bare den kjipeste faren i galaksen, fordi Bønna fikk 100kr av sin pappa. Om noen år koster en kinotur mye mer enn 100spenn. Masse(muligens) digg fra Marvel fremover. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Fantastisk film, indeed. Så den på filmklubben før jul, men har glemt å kjøpe den. Derfor benytter jeg anledningen til å se den på det store lerretet igjen. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Inglorious Bastards skal vises i Cannes. Når tror dere at den kommer på kino? Gleder meg som en liten unge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå