Aleks Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Man, den har ikke kommet på kino ennå. Tror du må vente litt med å få vite det. Hadde ikke den premiere 07.01.09 ? Eller kanskje de brukte mm/dd/åå. Hvis det var en amerikansk side så brukte de mest sannsynlig det ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Man, den har ikke kommet på kino ennå. Tror du må vente litt med å få vite det. Hadde ikke den premiere 07.01.09 ? Eller kanskje de brukte mm/dd/åå. Hvis det var en amerikansk side så brukte de mest sannsynlig det ja Så traileren på VG. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Traileren var nå vel ikke laget av vg regner jeg med, så det var nok mm/dd/åå Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Er veldig glad Aronofsky trakk seg fra Fighter. So does this mean Aronofsky is working on his Noah's Ark project instead? Dette kan derimot bli sykt interessant! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Må si Fighter høres ut som en film vi har sett flere ganger tidligere. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Den posteren trakk forventningene ned betraktelig mye. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hadde du store forventninger til fjorårets danske karatedrama? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Flere som opplever problemer med DVD Profiler online? Når jeg uploader samlingen, er det ikke alle som dukker opp på nettsiden.. :S Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det kan være at du har skrudd på et filter i profilen din slik at den ikke viser filmer med 18-års aldersgrense. Skjekk på profilen din på www.invelos.com. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Må også gjøre det i selve programmet. Tools --> Options --> Parental Control --> Allow Adult titles Og som Movieheart sa så må det samme gjøres i profilen din hos Invelos. My Profiler --> User Settings --> Online Collection, så må du bare huke av der det står vise Adult Titles Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Meget mulig.. Er det Adult titles jeg skal huke av? Virker ikke som om det hjalp heller.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det skal være det som er problemet, men kan hende det hjelper å huke av alt som ligger under Online Collection hos Invelos. Var i hverfall adult titles som var problemet hos meg når jeg gjorde dette en gang Kanskje jeg skal fortsette med den guiden på DVD Profiler som jeg startet på for et par år siden Jeg kan ikke skylde på at jeg måtte bruke kveldene på fagbrev via jobben mer heller siden jeg er ferdig med driten Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Gjort det i profilen, tror jeg har gjort rett i programmet også.. Har på norsk da, så er ikke helt sikker Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hadde du store forventninger til fjorårets danske karatedrama? Lol, trodde det var posteren til den nye The Fighter, men skjønner nå at det var ment til Julenissens kommentar. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Wohow, der dukket endelig Fight Club og Gudfaren med mere opp i DVDProfiler takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Noen som klarer å grave opp en fin sone 2 utgave av Lèon til en overkommelig pris? Den på Play etc er litt kjedelig. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Amazon pleier vel å ha litt utvalg? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Denne for eksempel? Eller en litt kjedeligere en... Amazon.de og .fr har også BD utgaver av Lèon. edit; eller skaff deg en sonefri spiller, og kjøp en av sone 1 utgivelsene hos amazon.com eller axelmusic f.eks.! Endret 21. april 2009 av mjau Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Meet Joe Black går på Tv3 straks. Er den noe særlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå