Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Det er vel egentlig bare de to første filmene som henger så fast sammen at man bør se den ene før den andre. Personlig hadde jeg nok foretrukket å sett dem kronologisk fra året de kom ut (altså 1-2-3), men som Synthm sier, så er det ikke noe problem å se dem 3-1-2, da 3'ern visstnok foregår før de to andre.

 

EDIT: Faen som jeg HATER Play og alle SVINDLENE de HELE TIDEN foretar seg! Faen ta det der med at vi må velge Euro hele tiden. Se for eksempel på 3-for-£18-tilbudet deres. Men siden vi må bruke Euro, må vi betale 28,47 Euro for de tre filmene totalt. Regn ut det med en valutakalkulator, så får du se. Forbanna tullhelvete. Kjenner jeg holder på å sprekke! :realmad:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
TGTBATU er visstnok den første filmen, kronologisk sett, med tanke på historien. Det er bare å kline til med den, men i realiteten har det egentlig lite å si hvilken du ser først.

8082648[/snapback]

 

Jeg blir bare mer og mer fascinert av hvordan folk forkorter filmtitler hele tida. Kanke skjønne hvorfor. Du sparer +- 10 sekunder. :p

 

 

Huffameg! 5,50,- i forskjell per film!

 

THIS IS AN OUTRAGE!

8084111[/snapback]

 

 

:D

Lenke til kommentar
Huffameg! 5,50,- i forskjell per film!

 

THIS IS AN OUTRAGE!

8084111[/snapback]

 

Yeah, men når man foretar seg ti sånne kjøp i måneden, da blir det etter hvert en del penger rett ut vinduet, når det slettes ikke behøver å være sånn. Du minner om fascistene, som bare tenker kortsiktig.

8084906[/snapback]

Hitler hadde da store planer med sitt tredje rike. Tusenårsriket het det også.

Lenke til kommentar

Jeg visste den kom! Nei, altså, nå er det en stund siden jeg så den, så jeg husker ikke alt i detaljer. Utenom et par scener (blant annet den legendariske gressklipperscenen), synes jeg dette var en langkjedelig og uengasjerende splatter med alt for begredelige karakterer og skuespillerprestasjoner. Plottet er originalt, men klarer dessverre ikke å fange oppmerksomheten min - mye på grunn av forutsigbarheten som etter hvert ble ganske åpenbar.

 

Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor den har oppnådd den statusen den har i dag. Kan noen forklare?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Føler at jeg må uttrykke min misnøye vedrørende Braindead, siden den har vært en del av samtaleemnet her. Filmen er en skuffelse fra ende til annen og når ikke for eksempel Bad Taste opp til knærne en gang. Huff, for et middelmådig makkverk fra en av tidenes regissører.

Lenke til kommentar
uengasjerende splatter med alt for begredelige karakterer og skuespillerprestasjoner.

8086001[/snapback]

Hahahaha. Nå høres du ut som en fyr som hetser wrestling fordi det er bare skuespill.

 

Braindead er tidenes splatter og Peter Jacksons desidert beste film. Den har simpelthen ALT (og mer til).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...