Elmek38 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Den filmen såg relativ morsom ut og eg må også si at eg ikkje har sett noen ping pong filmen før. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 så jackass two på kino i går kveld, og må si at den var utrolig morsom. fleste stunts er "værre" enn før, og omtrent alle er utrolig morsomme, og bare et par ekle. hele salen satt i krampelatter gjennom filmen, utenom et par stunts. tror jeg skal se "et spørsmål om ære" med DeNiro og Gooding Jr. ikveld. sett litt av den, så gleder meg til å se hele. tror det er en veldig god film Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jackass var råtøff! Disse to stuntene var blant de kuleste, syns jeg: Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Noen som har sett The Departed her? Hvordan er den? skal se den imorra, fo sho Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Har bare en ting å si om The Departed, den er jævlig bra. Gled deg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg sa nettopp trailer til Tony Scott/Jerry Bruckheimer-samarbeidet Deja Vu, og det ser knallbra ut. Jeg tror vi snakker Armageddon moter Enemy of the State og Mission Impossible 3. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jackass var råtøff! Disse to stuntene var blant de kuleste, syns jeg: 7224993[/snapback] Det var vel en av de jeg misslikte mest. Men det kan ha noe med at jeg hater slanger. Ah, jeg liker de slappe dagene da man bare slover foran tven etter skolen. Saa mange filmer som overhode mulig. Tenker jeg skal ha meg en slik i morgen der jeg skal se to Lost episoder og Back To the Future. Lenke til kommentar
chris Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Noen som vet hvor man kan se den solo reklamen som går på TV nå? -Smooth -Umhh...Solo smoothie! -Jeg har vært på audition før liksom!! ?? Den er bare helt konge. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Mens jeg letet etter en trailer til Kikujiro på youtube fant jeg ut at hele filmen kan faktisk sees der! Og den anbefales på det sterkeste. Nydelig musiik fra Joe Hisaishi, veldig god drama film, og hysterisk morsom samtidig fordi... Det er jo faktisk humorsjefen selv Takeshi Kitano som har laget den. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 For de som gleder seg til Black Sheep, noe jeg har gjort lenge, kan lese den første anmeldesen (som jeg har sett til nå) her. Kan ikke si at jeg gleder meg mindre etter å ha lest den. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Så Istid 2 i går, den var jo konge. Digget den fra start til slutt. Utrolig morsom. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Så Istid 2 i går, den var jo konge. Digget den fra start til slutt. Utrolig morsom. 7228787[/snapback] Den er dessverre ikke paa langt naer saa bra som den foerste. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Programmet til Oslo internasjonale filmfestival 2006 er lagt ut (dog uten omtale av filmene, jeg tror jeg vet hvor jeg er hhv torsdag 16. kl18.00> og godt mulig fread 17. kl21.00> (hint: Eldorado, hhv 5 og 3). Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Skal vel ikke se bort i fra at det kommer til å være en til der Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Argh, faen ta dere. Pans Labyrinth og A Scanner Darkly. :--((( Lenke til kommentar
Njål Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Argh, faen ta dere. Pans Labyrinth og A Scanner Darkly. :--((( 7229706[/snapback] Tack så mycket! :!: Skal vel få med meg musikkfilmene Monks - Transatlantic Feedback, Unknown Passage: The Dead Moon Story og Beijing Bubbles - Punk and Rock in China's Capital. Andre jeg allerede kjenner (og skal se): Rennasaince, Old Joy (m. bl.a. Will Oldham aka Bonnie 'Prince' Billy i en rolle), og sikkert en del fler når programmet kommer med omtaler. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hadde The Black Dahlia (ja, jeg gleder meg faktisk litt til denne) og Pan's Labyrinth gått samme helg, skulle jeg ha vurdert en tur til hovedstaden. Det gjør de dessverre ikke. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Den har jo en ganske stygg rating til å være "de Palma's nye storfilm" Lenke til kommentar
EDB Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Må jo ta en tur, Clerks 2 går jo. Edit: Og hvorfor får ikke jeg sett programmet lenger? Endret 6. november 2006 av EDB Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Den har jo en ganske stygg rating til å være "de Palma's nye storfilm" 7230177[/snapback] Ja, jeg har dessverre sett det. Men når man har regissert en film som "Scarface", har man potensialet inne. Jeg får bare håpe (selv om ratingen ikke er helt heldig) at dette også blir en god film (i motsetning til to av hans senere verker, Snake Eyes og Mission: Impossible). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå