Mojo Pin Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Listal.com er en meget god side. Du kan sjekke eksempler i signaturen min. På "DVD samlingen min", registrer deg HER. Eller så kan du bruke DVD profiler, men den koster penger om du vil ha flere nyttige funksjoner. Så sant du ikke har behov for å vise fra filmtitlene dine, fungerer egentlig gratisversjonen av DVD Profiler utmerket Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 30$ er DVDProfiler absolutt verdt, uansett Noen her som har sett Donnie Darko? Jeg så den i går, tankeprosessen ble satt igang av den gitt =p Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Donnie Darko er et fantastisk stykke film. Så du den vanlige versjonen eller DC? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Visste ikke hva Donnie Darko var før jeg leste om den i Nemi engang. Har enda ikke sett den. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg så den vanlige. Directors Cut er på vei i posten! Hvilken er best? Får vi flere svar i DC? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg er ikke sikker på hvilken versjon som er best, jeg tror DC var bedre. Var "Rabbits on the field" (De så en tegnefilm med noen kaniner) med i den versjonen du så? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 TC er bedre. I DC ble det putta inn så mange fjasete tekstplakater som forsøkte å forklare begreper. Ble litt revet ut av filmens magi. Det skal sies at jeg bare har sett DC en gang. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Tekstplakater? Snakker du om bilder fra boka da eller? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Nei, tekstplakater hvor jeg mener å huske at vi nærmest blir forklart hva som skjer. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Sikker på at der er på DC? For ta å fyre opp den versjonen jeg har hjemme. Tror det er den vanlige. Endret 20. april 2009 av Kontorstol Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Husker ikke noe tegnefilm nei.. Kan noen av dere svare meg på SPOILER! -Hvorfor hun kineserjenta var såpass sentral? -Hva Grandma Death gjorde i filmen, bortsett fra å ha skrevet time-travel-boka? -Hvorfor var det en klovn med i bilen på slutten, sammen med Frank (kaninen) ? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Mener denne utgaven har slike tekstplakater som forklarer hva som skjer og forklarer begreper knyttet til tidsreiser. Endret 20. april 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Husker ikke noe tegnefilm nei.. Kan noen av dere svare meg på SPOILER! -Hvorfor hun kineserjenta var såpass sentral? -Hva Grandma Death gjorde i filmen, bortsett fra å ha skrevet time-travel-boka? -Hvorfor var det en klovn med i bilen på slutten, sammen med Frank (kaninen) ? - Tror ikke det var noen grunn til det, annet at hun var forelsket i Donnie. - Hun var en del av "veien" (eller livslinjen hans. (solar plexus tror jeg)) som var lagt opp for Donnie. Når han fulgte "veien" endte det med at Gretchen døde utenfor huset hennes. - Frank var en ganske normal person til vanlig, og klovnen var en venn av han som ikke hadde noe med "Donnie og Frank" og gjøre. Edit: Klovnen hadde dog vært et vitne til a Donnie drepte Frank, og det hadde ført til at Donnie havnet i fengsel. Det var sannsynligvis grunnen til at han velgte å gå tilbake i tid og ofre seg for familien og Gretchen. Mener denne utgaven har slike tekstplakater som forklarer hva som skjer og forklarer begreper knyttet til tidsreiser. Det kan ikke jeg huske. Er de direkte rettet mot publikum? Den første versjonen jeg så av Donnie Darko var fra tpb, og jeg tror det var DC versjon, for den hadde flere og lengre scener enn en versjon som en kompis hadde. Edit: Se spolier Endret 20. april 2009 av Kontorstol Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ja, den er direkte vendt mot publikum. Det er mulig jeg aktiverte en funksjon på dvd'en som gjorde at jeg fikk disse tilleggsplakatene. Låner dessverre bort dvd'en nå, så jeg får ikke sjekka. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ok. Det var definitivt ikke på noen av de versjonene som jeg har sett. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Takk for info, kontorstol! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Kontorstol, du har glemt å krysse av på C'era una volta il west Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det går ikke. Har en bug som gjør at 4 filmer ikke kan krysses av. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det går ikke. Har en bug som gjør at 4 filmer ikke kan krysses av. Åja, stemmer, var jo derfor jeg bytta. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hvordan ser jeg hvilke du har sett da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå