Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Jadda, jeg lager film i hytt og pine, og denne gangen dro jeg en alderles så liten Zack Snyder. En liten slow motion film.

 

Første gangen jeg prøvde slow-motion, så ikke forvent noen mesterverk, var vel mere en test.

 

(Must i HD)

Det var litt American Beauty rip-off med den posen:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jadda, jeg lager film i hytt og pine, og denne gangen dro jeg en alderles så liten Zack Snyder. En liten slow motion film.

 

Første gangen jeg prøvde slow-motion, så ikke forvent noen mesterverk, var vel mere en test.

 

(Must i HD)

Du burde brukt stativ. Litt urolig kameraføring enkelte steder. Ellers var det ganske greit, og som enkelte har vært inne på, fint samspill mellom musikk og bilde. Jeg er heller ikke spesielt fan av "fade to black", iallefall ikke den korte varianten som ble brukt her.

Lenke til kommentar

Morsomt å leke med kamera og klipp og skape episke miljøportrett. Lagde bla.a byportrett av Lillehammer da jeg gikk på videoproduksjonsfaget hvor vi på sett og vis immiterte Koyonasqatsiqatsiyatzysmatzy. Stativ er forøvrig et must når du skal lage slike stilliserte portrett.

Lenke til kommentar

Ser fantastisk ut. Ikke uventet. ILM er fenomenale. Ikke shakycam heller, ser ut som de går mer for "oversikt".Inspirasjonen denne gang var Star Wars V, Star Trek Wrath of Khan og Terminator 2. Er langt mer fokus på robotene denne gang. Mer penger og erfaring fra den første gjør det mulig.

 

I tillegg får man de kuleste gif'ene fra den filmen (bør få lagt til en "pwnd" til den nederste) :wee:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
optimuskick.gif

dvstr.gif

acree123.gif

om1.gif

 

Er glad de ikke gir slipp på de komiske elementene. Vet de går en mørkere/dystrere retning i denne her, men selv de filmene trenger sine C3PO/R2D2 øyeblikk.

 

Skal se den først uten ungene og om den virker grei nok så vil jeg kunne oppleve den kuleste kinoopplevelsen deres noensinne. Entusiasme og filmglede all the way. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...