athorb Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 The Limits of Control Gleder meg til denne, ser bra ut. Jarmusch er så godt som alltid win. Kult med Isaach de Bankole endelig i en hovedrolle også. Og John Hurt og Bill Murray i tillegg, da. Lover godt dette. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Noen som har sett Satan's Tango? Vurderer å anskaffe denne 450min lange filmen. Lurer litt på hvilke filmer den kan sammenlignes med Jeg tror ingen som har sett den filmen tør å si at den er dårlig. Du har fritidsproblemer som bruker 450 minutter på en dårlig film. Om man sier at den er bra er man bare filmnerd. Endret 19. april 2009 av :--{D Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 La for Guds skyld noen flere enn Badering svare Har faktisk ikke hørt noen andre meninger om filmen enn din Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jason Statham i den nye filmen Diabetes. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg må jo være den perfekte til å svare! Speaking of Sátántangó, så vises den på cinemateket i Oslo i Mai. Tarr er tilstede. Sees der! Lenke til kommentar
Njormann Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Kjipt at Oslo er milevis unna.. Play.com er jo her hjemme i stua Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Wow! Selveste Tarr tilstede. Da er det på tide jeg tar gjennsyn med denne 7 timer lange orgasmen. Jeg tror den har godt av å bli sett igjen. Edit: Første jeg skal gjøre når jeg våkner i morra, Mulholland Dr. eller Fitzcarraldo? Har aldri sett noe av hverken Lynch eller Herzog før, så jeg gleder meg. God natt Endret 19. april 2009 av Olum Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Fitzcarraldo, Mulholland Dr. skal sees om kvelden/natten. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Blir helt sykt å se den på det store lerrettet ja. De skal jo vise flere Tarr-filmer også, forhåpentligvis noen av hans tidligere som jeg ikke har sett. Shakespear-filmen hans for eksempel. Se Herzog-filmen du. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 MD skjønte jeg ikke et fnatt av ved første visning, men det er mange bra jentesex-scener i det minste. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Den hadde ikke treng lesbescenene, da den er kjempebra uansett ^^ Dårlige filmer veier opp med sex-scener, men her.. Kongefilm, det. Skikkelig mystisk og nervepirrende, selv om min favoritt av Lynch er Eraserhead. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Når vi er inne på Lynch. Fennest det en løsning på Lost Highway? Greit å vite før jeg begynner å analysere... Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Lynch åpner for at seeren skal kunne komme opp med egne teorier og løsninger. Jeg hadde en fin teori etter jeg så den, men den kan jeg ikke ta igjen i farten. Det dummeste du kan gjøre er uansett å snoke rundt på nettet etter andres teorier. Det å oppklare mysteriene er i mine øyne en sentral del av opplevelsen. Endret 19. april 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Joda den trengte lesbescenene, fordi brunetta hadde hovedrolle i Sunset Beach i gamledager, og lillesøster var fanatisk fan av serien så jeg ble sittende og se på også. Og hun var alltid den fineste dama der. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Joda den trengte lesbescenene, fordi brunetta hadde hovedrolle i Sunset Beach i gamledager, og lillesøster var fanatisk fan av serien så jeg ble sittende og se på også. Og hun var alltid den fineste dama der. Akkurat. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det dummeste du kan gjøre er uansett å snoke rundt på nettet etter andres teorier. Ikke at jeg vanligvis gjør det, men jeg tror ikke det er så dumt som du sier. Det å få inspirasjon fra folk som virkelig har satt seg inn i filmen kan umulig skade etter min mening. Jeg har selvsagt min egen teori, men grunnen til at jeg spurte var bare å få oppklart om det var en "ny" Mulholland Dr. jeg hadde sett, der løsningen er ganske opplagt når man først har tatt den. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Hvis du ikke ønsker å virkelig sette deg inn i filmen på egenhånd, så skader det nok ikke, nei. Mulholland Dr. er i mine øyne langt mer opplagt enn Lost Highway. Sistnevnte krever at du virkerlig er observant og kreativ. Endret 19. april 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det ser ut til at Crank 2 blir godt mottatt. Gleder meg! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Så Resident Evil Degeneration igår kveld. Likte den veldig godt, men nå er jo jeg en zombiefilm elsker. Begynte og se på Rec og, men siden jeg var alene hjemme i et stort hus ble den skrudd av relativt fort. Nå går det i den første Resident Evil filmen Crank 2 må bli rått! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hva tror dere om 2081 (trailer)? Om filmen: Based on the short story Harrison Bergeron by celebrated author Kurt Vonnegut, 2081 depicts a dystopian future in which, thanks to the 212th Amendment to the Constitution and the unceasing vigilance of the United States Handicapper General, everyone is finally equal... The strong wear weights, the beautiful wear masks and the intelligent wear earpieces that fire off loud noises to keep them from taking unfair advantage of their brains. It is a poetic tale of triumph and tragedy about a broken family, a brutal government, and an act of defiance that changes everything. Har sånn halvveis troen på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå