Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva syntes dere om filmen? Fortjener den å ligge på top 250?

 

Argh...

 

top 250, top 250, top 250... :ermm:

 

In Bruges var en av de filmene som virkelig overrasket meg, og gjorde et veldig bra inntrykk på meg. For min del rangerer jeg denne filmen ganske høyt.

Men skjønner ikke helt hvorfor folk henger seg slik opp i hvorvidt en film de liker/ikke liker ligger på imdb 250-listen. Som nevnt tidligere, listen er ikke et absolutt svar på de 250 beste filmene i verden.

 

Jeg ser nå at jeg formulerte meg dårlig, noe som førte til at dere misforstod meg. Jeg vet veldig godt at den topp 250 lista ikke er noen slags fasit, og jeg er personlig totalt uenig i de fleste av plasseringene, jeg er generelt imot lister i det hele tatt egentlig.

 

Det jeg lurte på var om det var noe jeg hadde misforstått eller ikke satt like mye pris på som den gjennomsnittlige seer av In Bruges. Ser ikke hvordan en så middelmådig film kan bli hypet eller på noen annet måte få nok høye stemmer til å havne på #202. Jeg reagerte hvertfall veldig på dette da jeg gikk inn på imdb.com for å lese om filmen etter å ha sett den.

 

 

Var det pga Colin Farrell's mange megadyktige grine-scener f.eks? :p

 

Lenke til kommentar
Hmm. Gidder jeg å registrere meg og huke av for hva jeg har sett på en vanlig 250-side? Nei, jeg har jo imdb vote history. Dermed endte jeg opp med dette: http://usaklig.com/cgi-bin/imdblist.rb?l=24799063

 

Den henter ut info fra imdb vote history gitt ved parameteren l, som man finner på sin egen imdb vote history-oversikt. Snedig, ja? :)

Snedig ja, men suger litt at man må telle manuelt.

Lenke til kommentar
Det jeg lurte på var om det var noe jeg hadde misforstått eller ikke satt like mye pris på som den gjennomsnittlige seer av In Bruges.

 

Det er jo tydeligvis det. Hvis ikke ville jo ikke den gjennomsnittlige IMDB-bruker ha gitt den så gode karakterer.

:roll: Var da ute etter argumenter eller noen meninger om hva dette skulle være, men det virker som jeg sparker en død hest her, så blås i det :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...