Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er visst bare meg som liker Rambo 2 bedre enn 1'rn. Syns det var for mye grining og syting i R1. Jeg vil ikke ha menneskelige actionhelter, de skal være tøffe, barske, lone wolfs som sier barske ting som "Stick around" når de nagler en badguy til veggen med kniv, ikke bryte sammen og grine som unger på en politistasjon.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Supermann I overgår Supermann II til de grader, med mindre det er snakk om Richard Donner-cut.

 

Ellers, Spielberg har nå sett Transformers: Revenge of the Fallen. I følge Bay er han veldig fornøyd:

 

Steven Spielberg sat next to me in a big 100 person theater at Sony today. There were 98 empty seats. The lights came up after we just watched my cut of Revenge of the Fallen. He turned to me and said "It's awesome". He felt this movie was better then the first - and probably my best, who knows - at this point in a movie you start to lose your objectivity. I just hope the fans like it. I'm going to start putting it in front of audiences in a few weeks - no you are not invited, yet.

 

We have 60 days left. Let me tell you it will be a race to finish. It's 12 at night and we are still working here in the edit room. Everyone at ILM and DD are killing themselves right now, they are doing a stellar job on the effects. We also just finished our trailer which is coming out with Wolverine. Talk to you soon.

 

http://www.shootfortheedit.com/forum/showt...75561#post75561

 

Får håpe Spielberg har rett :)

Lenke til kommentar

Og nå som alle vet hvem Megan Fox er siden hun har figurert på toppen av "mest sexy i verden"-lister i 2 år, blir det ikke et slikt sjokk å se henne igjen, og dermed får man kanskje med seg resten av filmen også :)

Første scenen når hun bøyer seg frem for å fixe bilen hører man bare et kollektivt gisp fra den mannlige delen av publikum (evt bifile jenter)

 

(I went to see Transformers, but all I saw was Megan Fox)

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det var noen her på forumet som en gang tipset meg om at min gjennomsnittsrating på imdb var litt høyere enn gjennomsnittsratingen til gjennomsnittet (hehe, håper dere skjønner den)

 

Kan noen fortelle meg hvor man finner disse tallene?

 

Jeg tror godt at det stemmer for min del, jeg føler at jeg stort sett klarer å styre unna de verste filmene, ville være dumt å kaste bort livet på den måten.

Lenke til kommentar

Godbiter iform av Transformers: ROTF og X:Men O. Wolverine er verdt å vente på. Gleder meg vilt til begge 2.

 

X-Men 3, dårlig? Den er jo herlig. :D Tar jo av i storfighten! Eller kanskjer det er bare meg og superheltfilmer. Var på kino med dama og 4 kompiser idag å så Watchmen. Alle sammen satt å klagde under absolutt hele filmen, men jeg storkosa meg. Klar 8'er fra mi side iallfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...