Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Den har min fulle anbefaling også - et av høydepunktene i fjor. Fortsatt interessert?

Japp. må er det bare å vente på penger fra foreldre... :ermm:

Knis.

 

 

Jeg så en annen film Montag sikkert anbefaller igår. In the name of the King.

Tror Owe Boll sier til alle skuespillerne(som er somregel klasse-skuespillere)

''Hør er nå gutter og jenter. Spill elendig! Gjør deres verste, la nå Hollywood-kaksene se hvor elendig en film kan gjøres.''

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men jo, så en film som het Redbelt i går, ser ikke ut som at den blir gitt ut i Norge på noen måte med tanke på at den hadde premiere i USA i mai i fjor. Har ikke sett noen DVDer rundt omkring heller. Uansett, når jeg fant ut at det var vanskelig å få tak i den på den måten brukte jeg en alternativ måte.

 

Den hadde dvd-release her i januar, tror jeg - Voilá

Brukte forøvrige den alternative måten selv, men det er godt mulig at den finner veien til dvd-hylla etterhvert, veldig god film.

Lenke til kommentar

David Mamet er den ultimate dialogmesteren. Man kan si at QT, Sorkin og Kevin Smith mestrer hurtig og morsom dialog om popkultur, men det blir alltid urealistisk. Hadde jeg snakket med en kompis i det tempoet som de ansatte i The West Wing snakker så ville jeg gått tom for ting å si etter en halvtime. Mamet klarer derimot å gjøre en samtale både interessant og 100% naturlig.

Lenke til kommentar
David Mamet er den ultimate dialogmesteren. Man kan si at QT, Sorkin og Kevin Smith mestrer hurtig og morsom dialog om popkultur, men det blir alltid urealistisk. Hadde jeg snakket med en kompis i det tempoet som de ansatte i The West Wing snakker så ville jeg gått tom for ting å si etter en halvtime. Mamet klarer derimot å gjøre en samtale både interessant og 100% naturlig.

Jedi Politics > Glengarry glen ross.

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...