Kurt Grusom Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jippi, i dag kom Clint-boksen og Band of Brothers-boksen Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 http://www.imdb.com/title/tt1139797/ Hva slags film er det? Føler den bare har gått rett forbi meg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Svensk vampyr-skrekk. Ikke sett den ennå, men skal visstnok være ganske god. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hmm, den må sjekkes ut. Er jo inne på top 250 og greier. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Er ikke noe bra skrekkfilm da. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Er vel ikke helt riktig å si at det er en skrekkfilm. Se den så skjønner du hva jeg mener, den er veldig bra Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Okay, moglege spoilerar til filmen "The Usual Suspects" Er det berre eg som synest at slutten var ganske forutsigbar? Eg tenkte no nesten med ein gong at det var han som var mordaren. Så eg vart litt skuffa akkurat der, sjølv om måten han fant opp forklaringa si på er genial. Men for all del - det er mykje anna som er kult med den filmen, og det er ein bra film, men at den er nummer 22 på IMDB top 250 liste synest eg er litt vel høgt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Det er ikke det som er twisten, Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor det er jo at han har funnet på hele historien gjennom hele filmen basert på ting han ser rundt seg i kontoret. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Synes ikke den var så veldig overraskende selv, uansett om jeg så det komme eller ikke, men måten det var gjennomført på var helt klart genialt synes jeg. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 @ Bytex: Ja, nemde det seinare i spoileren, men vart fortsatt litt skuffa over den "fyrste" twisten. Synest fortsatt at det er ein bra film, men 22 plass? Nja. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg liker selv Platoon mindre og mindre for hver gang jeg ser den. Men så liker jeg Oliver Stone generelt mindre med tiden. Den omtalte scena på de forrige sidene er nå så grassalt pompøs at jeg får gåsehud, men av feil årsaker. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Du forstår vel at 22. plass ikke sier noe om hvor god den er i forhold til 23. plass, kun hva folk synes om den? IMDb handler om hvor mange som synes den er verdt en tier. Du klarer å forstå hvorfor folk skulle gitt den en tier, spesielt hvis de bare så den én gang. Du er også klar over at internett er overrepresentert av unge menn, målgruppen til filmen. Hva er det da du sliter med å forstå? Jeg forstår utmerket godt hvorfor den er på 22. plass på listen over verdens best likte filmer bestemt av internettbrukere. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Sjølvsagt skjønar eg kva IMDB er basert på, men eg synest framleis at det er mange andre filmar som forten å vere over den igjen. Så det er heilt greit for meg at du meinar noko anna, ikkje noko galt med det, men igjen: eg ville ikkje rangert den så høgt oppe, og om det berre er meg så er det heilt greit det òg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Altså, du formulerer deg som om folk er blitt enig om at den er den 22. beste filmen i verden i stedet for å se at det er et resultat av at svært mange har satt den som en 10-film. Det er ikke én person som har plassert den der, så jeg forstår ikke hvorfor du sier at _du_ ikke ville rangert den så høyt oppe. En film kan være den 22. beste filmen på IMDb uten at noen har den som favorittfilm, bare svært mange synes at den er veldig god. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Ja, men det er jo faktisk litt det der eg meinar. Eg meinar at han kanskje ikkje fortjen alle dei 10-arane alle folk har gitt den utifrå mitt synspunkt, at det er andre filmar som fortjen den meir. Men greit nok - eg skjønar kva du meinar, og bør vel kanskje ikkje ta den lista så alt for bokstavelig. Endret 15. april 2009 av Bikkebakke Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Er vel ikke helt riktig å si at det er en skrekkfilm. Se den så skjønner du hva jeg mener, den er veldig bra Denne filmen høres mer og mer interresant ut Lenke til kommentar
Montag Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Er vel ikke helt riktig å si at det er en skrekkfilm. Se den så skjønner du hva jeg mener, den er veldig bra Denne filmen høres mer og mer interresant ut Den har min fulle anbefaling også - et av høydepunktene i fjor. Fortsatt interessert? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Jeg likte den også, men det var etter den vant Oscar og ble mainstream. Montag så den sikkert da den enda var underground. Endret 15. april 2009 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Montag Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Montag så den sikkert da den enda var underground. Hehe, hvordan visste du det? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg søker etter alle filmer med 10 000 stemmer eller mer på IMDb, rangerer dem fra flest til færrest stemmer og begynner å se dem. Jeg ser for meg at du gjør det motsatte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå