Dorian Gray Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Spoiler: Coveret. Hah! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Spoiler: Coveret. Hah! Ja, lol. På noen av DVDene er det visst det. Man ser ikke ansiktet på coveret, tror jeg da. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg ble skikkelig skuffet av Platoon. Spoiler Hvordan kan du ikke få frysninger her? Jeg ble også veldig skuffet av denne. For min del var nok dette den eneste scenen som ikke skuffet, ellers var resten en nokså kjedelig opplevelse. En scene er som regel aldri nok til å heve en film såpass mye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Når vi samtidig er inne på spoilende cover: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Er ikke scena hvor de invaderer thai-landsbyen trist for dere engang? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Her har vi en interessant liste: 5 Real Soldiers Who Make Rambo Look Like a Pussy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Har ikke sett Platoon på alt for lenge, så jeg kan ikke akkurat uttale meg om jeg likte den eller ikke. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Her har vi en interessant liste: 5 Real Soldiers Who Make Rambo Look Like a Pussy Likte faktisk femteplassen best Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg ble skikkelig skuffet av Platoon. Spoiler Hvordan kan du ikke få frysninger her? Jeg ble også veldig skuffet av denne. For min del var nok dette den eneste scenen som ikke skuffet, ellers var resten en nokså kjedelig opplevelse. En scene er som regel aldri nok til å heve en film såpass mye. Stort sett enig der. Landsby invasjonen var også godt brukbar, men jeg syns den tok litt av. Jeg tror forresten at de første 20 minuttene ble regissert av en tøffel, for det var elendig. Er ikke scena hvor de invaderer thai-landsbyen trist for dere engang? Trist og trist, levde meg ikke nok inni filmen til å føle med de, og somk sagt over tok det litt av. Jeg tror ikke at 9/10 amerikanske soldater har lyst til å slakte barn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Her har vi en interessant liste: 5 Real Soldiers Who Make Rambo Look Like a Pussy Likte faktisk femteplassen best Enda en smarting med børse: Vasily Grigoryevich Zaitsev <- Forøvrig personen som inspirerte til filmen Enemy at the Gates Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 The White Death var råkul. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Her har vi en interessant liste: 5 Real Soldiers Who Make Rambo Look Like a Pussy Likte faktisk femteplassen best Enda en smarting med børse: Vasily Grigoryevich Zaitsev <- Forøvrig personen som inspirerte til filmen Enemy at the Gates Her har du enda en: Lewis "Chesty" Puller Også kjent som opphavsmannen til dette sitatet: "All right, they're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us. They can't get away this time." Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Må ikke glemme denne fyren selv om han var på "feil" side da. http://en.wikipedia.org/wiki/Heinrich_Severloh Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Platoon er en film jeg tror man liker bedre og bedre jo mer man vet om krigen, Filmen er en mini versjon av hele krigen i løpet av 2 timer. Er filmen noe den gjennomsnitlige vanlige soldaten opplevde, nei, vil den vanlige soldaten finne minst 1 ting i filmen som stemmer med hans opplevelse av krigen, mest sansynlig. Filmen er NAM THE EXPERIENCE, men det vil faktisk være en lite utvalg av ektremt uheldige som fakisk ville ha opplevd nesten alt fra den filmen, kampene innad, ja selv drap innad i avdelingen, krigsforbrytelser og selv dødlige slag som det bare er flaks man overlevde. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Det villeste med Simo Hayha er vel egentlig at han ikke brukte kikkersikte og klarte å ta ut "counter-snipers". Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Og det at de bare sende nye folk etter han hele tiden men alle døde. Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Du ville ha likt filmen, hvis du hadde opplevd krig ! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Og det har du? Gammel Vietnam veteran eller? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Kanskje han har vært i Bosnia eller Afghanistan Endret 15. april 2009 av Cpt Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Trailer til Lars Von Trier's "Antichrist" Endret 15. april 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå