Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Vet ikke om denne allerede har blitt posta, men da gjør jeg det igjen, ettersom den ser helt fabelaktig ut. Clint Mansell-scoret, sammen med Sam Rockwell gjør ikke akkurat at forventingsfaktorene demper seg.

Gleder meg sykt! Den har forøvrig hatt en merkelig utvikling på imdb. Startet på 5.7 og nå er den oppe på 7.3. Pleier jo å vere motsatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen filmer må man bare ha en eller to kopier av :)

 

Har vel fem utgaver av Reservoir Dogs, fire av Hard Boiled, tre av The Killer, tre The Dark Knight, Alien har jeg vel fire (alle fire), Terminator 2 har jeg vel 3-4 av pluss den nye utgaven som kommer om en måndes tid, kanskje jeg må ha et par av den også, er et par fine utgaver der også :)

Lenke til kommentar
Bare for å være sikker :whistle:

Hehe, man kan aldri bli for sikker. Jeg har selv en del doubledips, men tripledips er uhørt selv for meg. Noen spesiell grunn (bortsett fra at dette er kvalitetsunderholdning) til denne galskapen, Julenissen?

Hehe. Nå er det faktisk ikke noen trippel der.

 

Tokyo Shock-boksen (den hvite) har den merkelige kombinasjonen av film nr. 1, 3 og 4. Så den single filmen (som selvsagt er film nr. 2) ble kjøpt inn for å fylle hullet. Hvorfor boksen er vanskelig å forstå. Kanskje fordi film nr. 2 har et litt annen navn på den engelske oversettelsen.

 

Eureka-boksen ble kjøpt fordi jeg bare regner med deres utgave er bedre. De har i alle fall klart å få med de 3 første filmene (de Shunya Itô regisserte). Selve boksen var dessverre ikke like fin som deres Hanzo the Razor-boks -- slik som jeg håpte -- men likevel bedre enn Tokyo Shock-boksen.

 

 

Samler ikke på flere versjoner slik som Manx tydligvis gjør. Ikke så ofte jeg handler flere versjoner av filmer, men har 3 versjoner av Tetsuo da :wee:

Lenke til kommentar
Du så jo bl.a 2001 og likte den uten å kjede deg? da går vel Stalker også. Veldig filosofisk, men veldig interessant.

 

Så nettopp Futurama-episoden som handlet om 2001. Morsom.

 

2001 engasjerte meg veldig og jeg kjedet meg ikke et sekung, ikke en gang helt på starten med 5min sort bilde. :p

 

Er Stalker veldig tung?

I tyngste lager for meg ihvertfall. Fikk ikke noe ut av den...

 

Jeg for håpe at den passe bedre for meg da. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...