Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble sittende og måpe en gang jeg så Transformers, så ringte en mobiltelefon. Ikke nok med det, men idioten SVARTE også, og ropte "Halla, hva skjera? Joa sitter på kino, finne på noe ikveld eller?" Tror han FØLTE alle blikkene og sa "jeg må stikke" og la på.

 

Skulle gledelig trøkka den mobilen ned i halsen hans.

 

Jeg irriterer meg lysegrønn når filmen starter og alle begynner å rasle med godteposer, så jeg hører vel ikke hjemme på kino.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Hm, du er født i 1977 og har enda ikke sett Kelly's Heroes? :ohmy:

 

Er født i '77 jeg også, men kan ikke huske at det første jeg tenkte på når jeg spratt ut var: Faen nå må jeg få sett Kelly's Heroes.

 

Tror ikke jeg tenkte den tanken på enda sikkrt 13-14-15 år etter det heller :)

 

Edit:

 

Holly crap Batman :wow:

 

Tror jeg nettopp fant noe og bruke noe av feriepengene mine på, skummelt like Heath Ledger for å si det pent (igjen) :wow:

 

421img9202a3x4.jpg421img0706a3x4.jpg

 

Øynene skal røre på seg også, creapy :D

 

421img1153a3x4.jpg

 

Kommer vist i løpet av sommeren en gang 2 eller 3 kvartal, flere bilder under linken min.

Endret av Manx
Lenke til kommentar

'77 var det vel ikke så mange andre enn Star Wars man tenkte på var det ikke :)

 

Poenget mitt var at man begynner ikke å tenke på film med en gang man spretter ut, så for at Kelly's Heroes skulle vært aktuelt for min generasjon så burde vi ha vært født en generasjon før oss igjen :)

 

Back to the Future, Star Wars og f. eks The Goonies filmene er vel det som faller nærmest min generasjon når jeg vokste opp.

Lenke til kommentar

Vet ikke om denne allerede har blitt posta, men da gjør jeg det igjen, ettersom den ser helt fabelaktig ut. Clint Mansell-scoret, sammen med Sam Rockwell gjør ikke akkurat at forventingsfaktorene demper seg.

 

Se filmen hos Youtube'

 

---

 

Har vurdert å skaffe meg en av de Jokerstatuene. Men Ze Lady har konstantert at jeg ikke får lov å ha disse "actionfigurene", ettersom det ser for nerdete ut. Fuck it, jeg kjøper en uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...