O.J Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Så akkurat "Click" med noen kompiser, skikkelig god feelgood film i alle fall. 8072672[/snapback] Var tidvis morsom i starten, men gikk mest over til å bli trist drama mot slutten, på en dårlig måte. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Eg må personlig si meg meget imponert over Saw-filmene. Spesielt den siste. Det e absolutt ikkje ofte ein 3-ar e så bra. Fleire som e enig? Også har vi Hostel då. Har hørt mye positivt om den, men når eg såg den sjøl, blei eg skuffa. Satt igjen med et inntrykk av at det va et desperat forsøk på å trekke seere, med tanke på at heile og halve filmen besto av lettkledde damer.. Ikkje at eg har noe i mot lettkledde damer, men når handlingen av filmen kun består av det, etter to timer, så... 8068168[/snapback] Kommer aldri til å forstå folk som syns Hostel er mer 'teit-kommers' enn Saw serien er. Mener det motsatte. Saw filmene er så kommers at det er nesten flaut. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Den første Saw-filmen er da ikke så alt for kommers. Jeg synes nesten det er litt rart at den ble en så stor suksess. 2'ern er dog liiiiiiiiitt mer bredgjort for allminneligheten. Ble litt mye influens fra Hollywood i den, kjenner jeg. 3'ern har jeg ikke sett enda, men jeg regner med at den er enda litt "verre". Har hørt mye bra, men også mye dårlig om den. Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Imponerende av Saw. Filmen nyter jo en 7.6 rating på IMDB og det er sjeldent slike filmer opplever noe sånt. Men det er en serie som har tapt seg mye etter hver oppfølger. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Det har vel litt med at den faktisk har en god historie og med en slutt som kom overraskende på en del vil jeg tro Men den har som sagt dalt godt i de to neste filmene synes jeg. Jeg foretrekker Hostel fremfor noen av dem, men et lite fluefittehår bak Saw så hvis Eli Roth klarer å lage en oppfølger som er på så og si samme høyde så vil jeg nok gå for Hostel serien fremfor Saw... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Fant denne på DVDstrax nå. Trodde Amazon o.l. var de eneste stedene man kunne få tak i den. Det er jo den "fine" jernkors-versjonen, right? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Noen som vet hvor jeg kan finne brae skins til DVD Profiler? Har lett litt på intervocative sine sider og søkt på google, men har ikke funnet noe jeg synes ser bra ut. Og så lurer jeg på om det er mulig å endre hvordan sidene på internet blir... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Noen som vet når Flags of Our Fathers / Letters From Iwo Jima kommer ut på Sone2? Helst i dobbeldisk++ Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Noen som vet hvor jeg kan finne brae skins til DVD Profiler?Har lett litt på intervocative sine sider og søkt på google, men har ikke funnet noe jeg synes ser bra ut. Tror ikke det er så mange steder utenom itervocative som har de, men nå kjører jeg standar og er happy med det... Og så lurer jeg på om det er mulig å endre hvordan sidene på internet blir... 8074585[/snapback] Du kan velge mellom den som er blå (den som jeg bruker) og en som kalles for Plum Peachy, dette gjøres på sidene til intervocative under My Profiler ---> Online Collection... Også et annet ikke så dumt tips til dere som er premium members, huk av der det står Premium Options: Disable Banner Advertisements så blir reklamen som er opp og nede borte Lenke til kommentar
CCola Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 The Guardian Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Trist, trist, trist.. Jeg gråt nesten Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hehe, fantastisk. Skulle se Elias på kino i dag sammen med ungene. Den sedvanlige "hauger med unger kommer dettende inn etter at filmen starter" slapp vi unna. Var svart skjerm i ti minutter, så de fleste (minus to) fant plassen sin i god tid. Men så er det nok av de som hadde med seg to og treåringer. De begynte selvfølgelig å hyle ut i gråt for filmen var for skummel. Så det forsvant en liten håndfull mennesker allerede før halvtimen var passert for å roe ned sine søte små. Men et par av foreldrene måtte selvfølgelig insistere å sitte med ungen som gråt av skrekk for å "roe han ned", noe som varte rundt et kvarter før de endelig tok med seg den stakkars ungen, som nok vil få varige traumer grunnet en film om en redningskøyte, ut av kinosalen. Filmen var skikkelig fin forresten. Perfekt for guttungene. Litt skummel, litt morsom og god hjernevaskende moral om det å bli helter. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Noen som vet hvor jeg kan finne brae skins til DVD Profiler?Har lett litt på intervocative sine sider og søkt på google, men har ikke funnet noe jeg synes ser bra ut. Tror ikke det er så mange steder utenom itervocative som har de, men nå kjører jeg standar og er happy med det... Og så lurer jeg på om det er mulig å endre hvordan sidene på internet blir... 8074585[/snapback] Du kan velge mellom den som er blå (den som jeg bruker) og en som kalles for Plum Peachy, dette gjøres på sidene til intervocative under My Profiler ---> Online Collection... Også et annet ikke så dumt tips til dere som er premium members, huk av der det står Premium Options: Disable Banner Advertisements så blir reklamen som er opp og nede borte 8074860[/snapback] Du kan kjøre dvdprofiler standalone. Men da må du hoste profileren selv. Men plussiden med det er at du kan velge mellom flere 100 skins. Ligger i forumet på intervocative. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) feil tråd ja. Så nettopp The Guardian. Fantastisk film. Mini-anmledelse i "Mini-anmeldelse tråden" Endret 4. mars 2007 av MrJones89 Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Antar at det er noe fishy med 300-ratingen. Nesten bedre enn det Snakes on a Plane hadde den første tiden. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Antar at det er noe fishy med 300-ratingen. Nesten bedre enn det Snakes on a Plane hadde den første tiden. Filmen har kinopremiere i USA 9. mars, så om et par uker begynner nok ratinga å ligne på det den stabiliserer seg på. Det kan bli 8,6 for alt jeg vet, men også betydelig lavere... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Antar at det er noe fishy med 300-ratingen. Nesten bedre enn det Snakes on a Plane hadde den første tiden. Filmen har kinopremiere i USA 9. mars, så om et par uker begynner nok ratinga å ligne på det den stabiliserer seg på. Det kan bli 8,6 for alt jeg vet, men også betydelig lavere... 8076427[/snapback] Eller høyere Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 300 virker som en merkelig film. Men traileren gir meg jo gåsehud, så jeg skal nok se den, med store forventninger. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Top 10 Film Speeches. Faktisk en veldig bra liste. Er enig med de fleste på listen, kanskje ikke rekkefølgen. Den til var jo rett og slett magisk. EDIT: Jeg lurer på hvem folk synes burde spille Solid Snake i MGS-filmen? Noen Metal Gear Solid-fans her? Endret 4. mars 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Noen som vet hvor jeg kan finne brae skins til DVD Profiler?Har lett litt på intervocative sine sider og søkt på google, men har ikke funnet noe jeg synes ser bra ut. Tror ikke det er så mange steder utenom itervocative som har de, men nå kjører jeg standar og er happy med det... Og så lurer jeg på om det er mulig å endre hvordan sidene på internet blir... 8074585[/snapback] Du kan velge mellom den som er blå (den som jeg bruker) og en som kalles for Plum Peachy, dette gjøres på sidene til intervocative under My Profiler ---> Online Collection... Også et annet ikke så dumt tips til dere som er premium members, huk av der det står Premium Options: Disable Banner Advertisements så blir reklamen som er opp og nede borte 8074860[/snapback] Du kan kjøre dvdprofiler standalone. Men da må du hoste profileren selv. Men plussiden med det er at du kan velge mellom flere 100 skins. Ligger i forumet på intervocative. 8075377[/snapback] Så du mener at jeg kan lage en helt egen side som jeg kan legge ut på hjemmesiden min og velge hvordan den skal se ut og hvilken informasjon som skal vises? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Top 10 Film Speeches. 8076706[/snapback] Den vil alltid være ukomplett sålenge Rutger Hauers "Tears in rain"-monolog fra Blade Runner ikke er med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå