Dorian Gray Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 http://www.filmbyen.no/news/2150/ BAM! Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Det var jo artig lesning det. Hva var det som ble sagt som ikke kom på trykk? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Det var noe angående noen lunkne anmeldelser fra en annen plass. Han ville ikke ha det på trykk, men han var ganske oppgitt. Fikk forøvrig en cd med masse pressestæsj på, kan sjekke om jeg har noen bilder av det du requesta der. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Pi var rett og slett fantastisk! Darren Aronofsky skuffet ikke denne gangen heller. Anbefales til alle som liker matte og alle som ikke gjør det. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hmm, jeg likte den ikke i det hele tatt jeg, syns den var rar og kjedelig. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hmm, jeg likte den ikke i det hele tatt jeg, syns den var rar og kjedelig. At den er rar trenger vel nøvendigvis ikke å vere negativt, men jeg kan sjønne at den ikke passer for alle. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Noen som vet om det ligger en verson av dette en eller annen plass på nettet med bedre kvalitet? Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 For de som bestilte The Lord Of The Rings: The Motion Picture Trilogy - Special Extended DVD Edition (12 Discs) på play.com: Hvordan var pakken da dere mottok den? Vil så gjerne ha den i perfekt stand, og postkassen er nok litt liten Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Du må vel uansett hente den på postkontoret da du må betale moms Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Ehh, nei? Den koster da mindre enn 200 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) For de som bestilte The Lord Of The Rings: The Motion Picture Trilogy - Special Extended DVD Edition (12 Discs) på play.com: Hvordan var pakken da dere mottok den? Vil så gjerne ha den i perfekt stand, og postkassen er nok litt liten Og da bestiller du på play??? Hadde jeg vært deg så hadde jeg bestilt på amazon.co.uk, de pakker inn MYE bedre enn det play gjør og den er billigere selv med frakt Endret 12. april 2009 av Manx Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Haha, ja play er ganske gjerrige med pappen og bobleplasten. Hva må man betale i frakt på amazon? Det blir jo ikke billigere enn play med mindre den er gratis Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 £1,88 i frakt, men når de trekker i fra 17% med mva som de må betale i england så ender total prisen opp på £17,51 Så den blir faktisk billigere enn hos play selv om man må betale for frakten. Men hvis det er sånn at man skal sitte å bekymre seg for at ting skal komme hele fram når man bestiller hos play, så er ikke 15 kroner mye å betale i frakt for å få en bedre innpakning, pluss at du har pakken i løpet av en 3-4 dager ikke alt i fra 5 dager (hvis flaks) til tre uker når det kommer til play. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Kult, da får amazon en ny kunde straks. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Er ikke alt det blir trukket 17% mva på, men det er enkelt å sjekke. Der hvor det står IN STOCK, så vil det stå enten Dispatched from and sold by Amazon.co.uk. eller så vil det stå Amazon.EU da vil ikke mva'en bli trukket i fra. Men det ser du når man kommer lengre ut i kjøpsprossesen. Er en ganske enkel regel som man kan huske, hvis varen koster fra £10 og oppover, så vil det alltid lønne seg å handle i fra amazon.co.uk hvis prisen er lik hos play, siden mva og frakt går opp i opp Endret 12. april 2009 av Manx Lenke til kommentar
salamiking Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 For de som bestilte The Lord Of The Rings: The Motion Picture Trilogy - Special Extended DVD Edition (12 Discs) på play.com: Hvordan var pakken da dere mottok den? Vil så gjerne ha den i perfekt stand, og postkassen er nok litt liten Vel, min kom i perfekt stand. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Så akkurat A Clockwork Orange. Fantastisk film, på alle måter. Syk, men fantastisk. Jeg elsker Kubrick. Lenke til kommentar
edds Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Gleder meg til The Tree of Life jeg. Har sinnsyke forventninger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå