Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer moon på kino her i Norge?

 

så forresten Madagascar 2 nettopp, og jeg må si: Det er lenge siden jeg har ledd så mye på en stund. Filmen er fullstappet av filmreferanser, fantastiske one-liners og absurde situasjoner. Eneren var "okay", så forventningene var ganske lave.

 

"Maternetyleave?...You're all male!"

 

Et fint tilfelle av en oppfølger som overgår den første. :)

Lenke til kommentar

Jeg begynner å nærme meg 400 filmer, og det begynner å bli lite plass igjen i de små hyllene mine. Derfor tenkte jeg å skifte de ut med en svær hylle. Jeg har snart bursdag, noe som passer bra sammen med at foreldrene mine snart skal en tur til IKEA. Vet noen hvilken hylle jeg burde ønske meg? Jeg vet at mange bruker Billy-hyllen, men jeg er redd den blir fylt opp litt fort, så finnes det noen større alternativer?

Lenke til kommentar

Noe jeg helt sikker vil tro blir for lite, i hvertfall hvis han er oppe i rundt 400 filmer alt nå...

 

Hvis man ikke stabler filmene på høykant så vil jo de fleste hyllene der bli for små. Er nesten bedre å bygge selv så kan man få inn flere hyller på samme plassen så får man inn flere filmer i samme slengen.

 

 

Til noe annet, dette må jo være et røverkjøp:

 

Harrison Ford Deckard hero blaster, hadde jeg hatt $100 000 liggende så skulle jeg ha vurdert det :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Billy hyllene tror jeg vil fungere glimrende. Hvis du kjøper bare hyllen uten ekstra hyller får du plass til 300 filmer. Men du får i hvertfall plass til 2 hyller til som du kan kjøpe ekstra. Kanskje du klarer å presse inn en hylle til også, men det tror jeg blir nokså vanskelig. Da har du plass til 400 filmer i en hylle. Og så er det bare å kjøpe en ekstra hylle når du trenger mer plass.

 

Jeg tror ikke det finnes noen større hyller på ikea som egner seg for dvd-filmer. Finnes sikkert større hyller enn Billy-hyllen, men disse tror jeg ikke egner seg for å lagre filmer i.

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke det finnes noen større hyller på ikea som egner seg for dvd-filmer. Finnes sikkert større hyller enn Billy-hyllen, men disse tror jeg ikke egner seg for å lagre filmer i.

Jeg har sett litt på denne hylla, 20 cm bred, 17 cm dyp, med plass til 88 DVDer. Får plass til mange flere DVDer og bruker mye mindre plass. Jeg har jo begynt å stable DVDene i tårn på gulvet her, så kommer nok til å få tak i de snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...