Onyx Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Ah, pent. Jeg blir glad hver gang noen sperrer øynene opp for en av de absolutt beste romantiske filmene der ute. Har du fått hørt noe på soundtracken? Entre Dos Aguas av Paco de Lucía har snurra flere ganger her. Granada er også herlig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg er veldig glad i matematikk og fysikk, og elsker å se filmer / tv-serier som baserer seg på eller har en veldig stor grad av nevnte emner i seg. Jeg lurte på om noen kunne anbefalt et par serier eller filmer til meg? Har såklart sett Good Will Hunting og alt av Big Bang Theory. (ikke nevn møkkaserien Numb3rs ) Primer (2004) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Crank 2: High Voltage trailer Syns denne filmen ser lovende ut. Mer av det samme som i eneren, noe jeg syns bare er positivt^^ Går ikke lei av å se Jason Statham løpe rundt i byen som en galning med det første Ifølge Imdb kommer den 17 april Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Kommer moon på kino her i Norge? så forresten Madagascar 2 nettopp, og jeg må si: Det er lenge siden jeg har ledd så mye på en stund. Filmen er fullstappet av filmreferanser, fantastiske one-liners og absurde situasjoner. Eneren var "okay", så forventningene var ganske lave. "Maternetyleave?...You're all male!" Et fint tilfelle av en oppfølger som overgår den første. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Det minner meg om en diskusjon jeg hadde med morfar. Han sa at syntes Gudfaren I var den beste, mens jeg mener at II var uten tvil den beste. Mormor da som satt og snakket om at Titanic hadde gitt mest inntrykk. Men det for være det samme, hva syntes egentlig dere? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg begynner å nærme meg 400 filmer, og det begynner å bli lite plass igjen i de små hyllene mine. Derfor tenkte jeg å skifte de ut med en svær hylle. Jeg har snart bursdag, noe som passer bra sammen med at foreldrene mine snart skal en tur til IKEA. Vet noen hvilken hylle jeg burde ønske meg? Jeg vet at mange bruker Billy-hyllen, men jeg er redd den blir fylt opp litt fort, så finnes det noen større alternativer? Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Vet ikke om det er denne de fleste bruker, men tre av en sånn holder til minst 500 filmer... Endret 11. april 2009 av Wolowitz Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Noe jeg helt sikker vil tro blir for lite, i hvertfall hvis han er oppe i rundt 400 filmer alt nå... Hvis man ikke stabler filmene på høykant så vil jo de fleste hyllene der bli for små. Er nesten bedre å bygge selv så kan man få inn flere hyller på samme plassen så får man inn flere filmer i samme slengen. Til noe annet, dette må jo være et røverkjøp: Harrison Ford Deckard hero blaster, hadde jeg hatt $100 000 liggende så skulle jeg ha vurdert det Endret 11. april 2009 av Manx Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 8 Mile, Die Hard og serien 24 gjenskapt som franske filmer fra 60-tallet. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg har dessverre litt lite plass på rommet mitt, så jeg vil helt ha en stor hylle, og ikke tre små ved siden av hverandre... Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Billy hyllene tror jeg vil fungere glimrende. Hvis du kjøper bare hyllen uten ekstra hyller får du plass til 300 filmer. Men du får i hvertfall plass til 2 hyller til som du kan kjøpe ekstra. Kanskje du klarer å presse inn en hylle til også, men det tror jeg blir nokså vanskelig. Da har du plass til 400 filmer i en hylle. Og så er det bare å kjøpe en ekstra hylle når du trenger mer plass. Jeg tror ikke det finnes noen større hyller på ikea som egner seg for dvd-filmer. Finnes sikkert større hyller enn Billy-hyllen, men disse tror jeg ikke egner seg for å lagre filmer i. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Dial Hard var litt festlig. Var alltid menn så smooth og late i disse filmene, da? Stemninga var jo glimrende. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg tror ikke det finnes noen større hyller på ikea som egner seg for dvd-filmer. Finnes sikkert større hyller enn Billy-hyllen, men disse tror jeg ikke egner seg for å lagre filmer i. Jeg har sett litt på denne hylla, 20 cm bred, 17 cm dyp, med plass til 88 DVDer. Får plass til mange flere DVDer og bruker mye mindre plass. Jeg har jo begynt å stable DVDene i tårn på gulvet her, så kommer nok til å få tak i de snart. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Crank 2: High Voltage trailer Syns denne filmen ser lovende ut. Mer av det samme som i eneren, noe jeg syns bare er positivt^^ Går ikke lei av å se Jason Statham løpe rundt i byen som en galning med det første Ifølge Imdb kommer den 17 april NICE!! Dette blir bra! Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Kommer en spoiler fra Skjult nå, ikke kikk om du ikke har sett den. Er det noen som vet hvor jeg kan finne bilder av Anders Danielsen Lie som voksne Peter? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg trykket på linken da jeg antok at du snakket om Caché. Not the case. Hadde sannsynligvis aldri sett den norske Skjult uansett, så jeg aner ikke hva du snakket om. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg syntes den var veldig bra, hvorfor ikke gi den et forsøk? :s Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg ble litt kåt nå..har noen $100,000 å gi/låne meg? http://www.liveauctioneers.com/item/6321573 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg syntes den var veldig bra, hvorfor ikke gi den et forsøk? :s Regissøren fremstod som en douche i intervjuet med forumvanker Bob_3, og da gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg syntes den var veldig bra, hvorfor ikke gi den et forsøk? :s Regissøren fremstod som en douche i intervjuet med forumvanker Bob_3, og da gidder jeg ikke. Wow. Går det an å lese dette intervjuet noe sted? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå