Batnobbit Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Nice, da blir det den da. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Første trailer til Duncan Jones' (Sønnen til David Bowie) 'Moon' med Sam Rockwell slippes på IGN om 3 timer, hvis jeg har forstått riktig på timeanddate.com. (Slippes 4 pm PDT.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Så nettopp superhero movie. Er faktisk en av de bredre ''Somthingsomthing Movie'' (date movie,epic movie osv) Ble faktisk underholdt, lo ikke så veldig mye,men jaja. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 date movie og meet the spartans er best Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Det er vel synonymt med å si at hundebæsj og kattebæsj er best. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Alle har rett til sin mening,selv om meningen er helt blåst og skammelig feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ja selvfølgelig, så dermed blir det en individuell sammenligning. Å diskutere filmsmak med folk er noe jeg skjeldent bryr meg om. For å påtvinge noen til å synes at en film de i utgangspunktet synes er bra, egentlig er en møkkafilm i mine øyne blir litt feil. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Akkurat ferdig med Slumdog Millionaire og jeg hadde egentlig bestemt meg for at denne filmen skulle jeg ikke skulle like. Så feil kan man ta Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hva er dealen med Slumdog Millionaire? Er det en hollywoodproduksjon om en indisk setting, en helindisk film eller en uavhengig amerikansk produksjon med storyen lagt til india og denne smartingen? Synes å ha lest litt forskjellig, så blir litt forvirret Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Du kan vel se på det som en Hollywood produksjon satt i India, jeg ble fryktelig overrasket over at sikkert 70% av filmen foregår på engelsk det hadde jeg faktisk ikke forventet. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 "Skjult" var faktisk veldig bra. Jeg syns vertfall det. Filmingen var drøyt bra..og..nei alt var drøyt bra. Må få somlet meg til å skrive mer om den senere! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ser ut som Mann muligens har et nytt mesterverk på vei. Sannelig på tide i så fall Ny trailer: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg gleder meg ihvertfall veldig. Depp: Bra. Bale: Bra. 30's gangster / krim: Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Føler det er lenge siden det har vært noen gode Mafia filmer. Eneste er jo Sopranos da. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Føler det er lenge siden det har vært noen gode Mafia filmer. Eneste er jo Sopranos da. The Departed? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hadde alt for store forventninger. Pluss jeg mener mer av Gudfaren typen. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) It's out! Check it Moon trailer Endret 9. april 2009 av Thomas_H Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Glem Transformers, Terminator og resten av gjengen. Public Enemies er den filmen jeg gleder meg aller best til i år. Jeg forguder Michael Mann. Ser at han bruker DV-kamera (??) også denne gang, spent på hvordan det kommer til å funke. I Collateral funket det veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå