Badering Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Forøvrig så så jeg Days of Heaven for første gang igår, og ble en smule lamslått. Hurra! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Da er jeg tilbake fra det varme strøket. Casablanca-referanse i tegneserie mens jeg passerte Casablanca irl var koselig, har også sett på en tysk kanal som het Montag når jeg var der nede. Yepp, er nok litt for avhengig. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg fant en brystvorte på Countess Lisl i For Your Eyes Only (BD). Hurra! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Gamle filmer og sex er moro, må vel få sett denne kanskje Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Så nettopp Skjult. Dritbra film, spesielt visuelt, og ikke minst ellers, men slutten ødela. Var bare snakk om ett glimt mindre, så hadde filmen vært så og si perfekt, sett bort ifra et par litt langdryge sekvenser. 8/10 Endret 9. april 2009 av nirvana1 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Sitter her med et smil etter å ha sett Vicky Cristina Barcelona. Sensuelt, stemningsfullt, vakkert. Herlig atmosfære. Artig kar, denne Allen. Er av samme oppfatning som Angeleno her - med andre ord falt filmen godt i smak. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Har plutselig fått opp øynene litt for Allen jeg også, det kan han vel egentlig takke Scarlett Johansson for. Jeg klarer fremdeles ikke Allen foran kamera, men bak så kan han gjerne stå. Og Vicky Cristina Barcelona er glimmrende Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Allen er jo en legende foran kamera og har hatt en rekke goder filmer. Han er jo ikke så krevende å se på. Han har mange morsomme poenger og har en evne til skape konflikt med morsomme utfall. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Sikkert, er heller ikke det jeg påstår, jeg sier bare at JEG ikke klarer han foran kamera. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Men DU er en del av FLERE her som er veldig enig med deg. Ser det bare ikke. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Var det ikke Ice Age 3 som skulle komme med noe ganske nytt innen 3D? Noen som vet noe mer om det? Tror jeg bare leste om Ice Age 3 i fjord eller noe^^ Satser på at den blir bedre enn 2'eren Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Da var påska i gang og jeg drar til hytta i kveld. Tar selvfølgelig med noen filmer..Siden de tre siste filmene jeg så er laget etter 2004 så tar jeg med meg (foreløpig) seks pre 1961 (faktisk) filmer Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Får vel snurre Der Untergang i kveld for nyte Hitlers nederlag på denne spesielle og triste dagen i norsk historie. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hva er spesielt og trist med denne dagen? (ignorance is bliss) Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Woody Allen er småmorsom foran kamera, men han blir irriterende etter omtrent 10 minutter. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Sitter her med et smil etter å ha sett Vicky Cristina Barcelona. Sensuelt, stemningsfullt, vakkert. Herlig atmosfære. Artig kar, denne Allen. Er av samme oppfatning som Angeleno her - med andre ord falt filmen godt i smak. Ah, pent. Jeg blir glad hver gang noen sperrer øynene opp for en av de absolutt beste romantiske filmene der ute. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Dere får meg til å vurdere å se den på nytt. Men hva syntes dere om voice overen? Likte dere den liksom, ble den mindre pågående etter hvert, eller merket dere ikke så mye til den (er det i det hele tatt mulig?) ? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Sin City har nesten bare voice-over. Holdte på å dø. serr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå