Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så nettopp Skjult. Dritbra film, spesielt visuelt, og ikke minst ellers, men slutten ødela. Var bare snakk om ett glimt mindre, så hadde filmen vært så og si perfekt, sett bort ifra et par litt langdryge sekvenser.

8/10

Endret av nirvana1
Lenke til kommentar

Sitter her med et smil etter å ha sett Vicky Cristina Barcelona. :) Sensuelt, stemningsfullt, vakkert. Herlig atmosfære. Artig kar, denne Allen. Er av samme oppfatning som Angeleno her - med andre ord falt filmen godt i smak.

Lenke til kommentar

Har plutselig fått opp øynene litt for Allen jeg også, det kan han vel egentlig takke Scarlett Johansson for. Jeg klarer fremdeles ikke Allen foran kamera, men bak så kan han gjerne stå. Og Vicky Cristina Barcelona er glimmrende :)

Lenke til kommentar
Sitter her med et smil etter å ha sett Vicky Cristina Barcelona. Sensuelt, stemningsfullt, vakkert. Herlig atmosfære. Artig kar, denne Allen. Er av samme oppfatning som Angeleno her - med andre ord falt filmen godt i smak.

Ah, pent. Jeg blir glad hver gang noen sperrer øynene opp for en av de absolutt beste romantiske filmene der ute.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...