Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så nettop Days Of Heaven. Ble litt skuffet faktisk, men det skal sies at jeg hadde veldig store forhåpninger etter alt jeg har hørt om den... Veldig visuelt pen film og sjarmerende stil osv, men jeg tok meg selv i å kjede meg alt for mange ganger... Historien var veldig middelmådig... Ga den 7 av 10... Men, men, nå har jeg hvertfall sett den! Har planlagt å se den i kanskje et halvt år nå, men aldri fått rota meg til å se den :p

Lenke til kommentar
Var ikke det som var spørsmålet mitt da. Eller har Manx og white også lastet ned?

 

Laste ned film det skjer ikke, så enkelt er det :)

 

BD fra statene, om den er sluppet på denne siden av dammen det vet jeg ikke.

 

Missforstå meg rett, men jeg hadde fryktelig små forventninger til filmen så det hjalp en del. Jeg hadde ingen tro på Stevenson, men han synes jeg faktisk passet ganske bra, men ikke like bra som Jane :)

 

Men er faktisk noe med denne som jeg syntes var bedre med War Zone enn Jane sin The Punisher og det er rett og slett volden, tegneserien er en JÆVLIG voldelig for å si det pent og det er har de klart å få over i filmen for en gangs skyld. Satt ikke å fikk følsen av at de hadde prøvd å gjøre tegneserien til en barnevennelig film og sånt liker jeg :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Meget skuffende R på Terminator Salvation egentlig. Hadde håpet på en vesentlig mer "voksen" film i den formening om realistisk vold. Ikke av den typen som tillater helten å slå noen i magen for å drepe et monster... *host* LOTR :whistle: *host*

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Quantum of Solace har vel generelt fått lunken kritikk, så jeg tror kanskje jeg like så greit hadde gått for Dvd-versjonen for 99,- på bl.annet Elkjøp. Men jeg hører litt for mye på andre, så kanskje hadde jeg basja på leggen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...