Sondre Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 The Spirit var awesome! Jeg elsker effektene. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 The Spirit var klein. Jeg fikk vondt inne i meg av flere av scenene. Alt har blitt gjort så mange ganger bedre i Sin City. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hadde nettopp et gjensyn med Sin City. Måtte nesten det med nytt annlegg og dvd maskin. Fantastisk film. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 The Spirit virker som en klein kopi av Sin City, bare uten det gode plotet og de stilige karakterene. Kommer nok til å holde meg langt unna den. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Bortsett fra en Samuel L. Jackson som nazist var The Spirit sløsing med kinopenger Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Var den virkelig så dårlig? Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Næsj, noen fornøyelige øyeblikk, men mesteparten var banalt og irriterende. Det hele var så inkonsekvent Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Den var virkelig så dårlig ja. Etter 10 minutter, så tenkte jeg "jaja. Var jo ikke så dårlig som de forrutsa at den skulle være". Etter 20 minutter " Faen er den ikke ferdig snart. Fryser gjør jeg også..." Skal mer til enn noen fancy effekter for å lage bra film tydeligvis. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Tror nesten jeg skal trekke tilbake kommentaren min om at jeg ikke trodde Ray Stevenson passet som The Punisher, var jo bare moro dette. 90 minutter med gladvold Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 90 minutter med alt som er talentløst. Det er en god prestasjon, forsåvidt. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Punisher Warzone var bare irriterende. Den fikk ikke noe som helst rett. Tom Jane er og blir den eneste Punisher for lerretet. 2004-versjonen er den hittil beste filmatiseringen av min favoritthelt, og den kunne vært mye bedre, hadde det ikke vært for budsjett-problemene de fikk underveis i produksjonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg likte også Jane og filmen han spilte i. War Zone var bare patetisk. Noe av det verste jeg har sett, om ikke det verste. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Noen som aner hvordan man legger inn DVD'er i en samleboks i DVD Profiler? Edit: Tror jeg fant det. Endret 6. april 2009 av Kurt Grusom Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Tenkte å se Cinema Paradiso i dag. Har dobbeltdiscutgaven med to versjoner. Hvilken bør jeg se? Originalversjonen eller directors cut, henholdvis 2 timer eller 2t og 45 min ? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Tenkte å se Cinema Paradiso i dag. Har dobbeltdiscutgaven med to versjoner. Hvilken bør jeg se? Originalversjonen eller directors cut, henholdvis 2 timer eller 2t og 45 min ? Jeg spurte om dette for lenge siden i denne tråden og fikk ganske vage svar. Jeg endte opp med originalversjonen og endte opp med en ganske herlig filmopplevelse! I directors cut er det med mer bakomhistorie, men jeg følte ikke det var noe som mangler i de originale. Du får se litt på hvor mye tid du vil sette av. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg tror at hvis du først liker den filmen, så vil ikke de 40 minuttene skade. Men det er jo litt vanskelig å si uten at du har sett den, men jeg så den lengste og likte den. Så vet du det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Har The Punisher War Zone endelig kommet på dvd? Vuderer å kjøpe inn filmen. Ender nok med å gjøre det også. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg kjedet meg en natt, så jeg lastet den ned. Med 30mbit-linje er det null stress. Ikke det dårligste jeg har sett, men den er slettes ikke verd et kjøp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Var ikke det som var spørsmålet mitt da. Eller har Manx og white også lastet ned? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg har et lite inntrykk av at Manx kjøper film. Men jeg går ut i fra at du deler det inntrykket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå