Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg tolket det som John McClain har ''hit rockbottom''. Så kommer en uventet hendelse som får han ut av slumpen han har kommet i. (suspensjon,separert, one step away form fullblown alcholisme) I slutten av filmen så følger han et annet mennekse råd og ringer en venn. For å forbedre sin egen levesitvasjon. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Die Hard 1 og 3 er pensum på perfekt action. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Enda en ny kortfilm laget av meg og en kamerat. Er mere fonrøyd med denne enn forrige. Nok en gang, hva synes dere? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Nok en gang, hva synes dere? Hehe, dette var mat for cuns kommende kortfilmfestival, som nok blir veldig kort om resten av bidragene holder samme kvaliteten... Endret 5. april 2009 av Montag Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Nok en gang, hva synes dere? Hehe, dette var mat for cuns kommende kortfilmfestival, som nok blir veldig kort om resten av bidragene holder samme kvaliteten... Er usikker på om det var positiv eller negativ tilbakemelding, men tar det som en positiv en. Endret 5. april 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Det ser bra ut visuelt sett, men det hele virker litt tilfeldig og meningsløst. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Det er jeg veldig klar over, filmen ble laget for det meste til å se fin ut, gi god stemning osv. Ikke alle filmer trenger å ha ett plot. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Selvsagt trenger ikke filmer å ha et konkret plot, men filmskaperen bør ha en tanke bak filmen som er litt mer gjennomenkt enn "det skal se bra ut". Noe han vil formidle eller basere filmen på liksom. Det visuelle er som sagt svært bra. Syns det virker som du har hentet inspirasjon fra blant annet Lynch og Tarkovsky. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Noen tips til en lett komedie å se i kveld med noen venner? Er helt tom for ideer. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Filmen er ikke totalt random, har en viss historie, men som sagt så fokuserte vi mest på pene bilder. Og når du selv sier at det visuelle var svært bra, så må jeg si at vi klart det vi prøvde på. Lynch, Takovsky og Woody Allen er vel mesteparten inspirert fra. (Woody Allen tenker jeg mest på sluttscenen) Skal prøve å få laget en film med skikkelig plot, men da trenger jeg skuespillere, da jeg ikke kan spille i det hele tatt. Endret 5. april 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Noen tips til en lett komedie å se i kveld med noen venner? Er helt tom for ideer. Vet ikke helt hva du mener med lett komedie, men så Pinnaple Express i går og må si jeg er veldig så fornøyd, sykt morsom film, men den har kanskje litt action i seg og. Anbefales. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Prøv å lag en film med så lite dialog som mulig. Dermed er ikke skuespillet et så stort problem. De aller aller fleste amatørkortfllmer burde drite i mye av dialogen. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Noen tips til en lett komedie å se i kveld med noen venner? Er helt tom for ideer. To navn: Woody Allen og Judd Apatow. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Vet ikke helt hva du mener med lett komedie, men så Pinnaple Express i går og må si jeg er veldig så fornøyd, sykt morsom film, men den har kanskje litt action i seg og. Anbefales. Mener rett og slett enkel humor,skal ses med kompiser som ikke helt er filmentusiaster. Pineapple Express er sett,ganske morsom den^^ Angeleno: Tenkte noe litt mer ungdomslig humor. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 [img ]http://blog.newsok.com/bamsblog/files/2009/02/slumdog-millionaire-6.jpg[/img] Slumdog Millionaire er helt fantastisk! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Ikke dum hun, men problemet er jo at de ser jo stort sett sånn ut når de passerer 35... Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Angeleno: Tenkte noe litt mer ungdomslig humor. Er ikke Judd Apatow sine filmer egnet for ungdom? Woody Allen har man bare godt av å se om man ikke er under 14... sett på Vicky Cristina Barcelona, om ikke annet kan det bli group wank til Penelópe Cruz og Scarlett Johansson. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 As Good as it Gets på NRK1 nå. Anbefales Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå