Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Jeg tolket det som John McClain har ''hit rockbottom''. Så kommer en uventet hendelse som får han ut av slumpen han har kommet i. (suspensjon,separert, one step away form fullblown alcholisme) I slutten av filmen så følger han et annet mennekse råd og ringer en venn. For å forbedre sin egen levesitvasjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nok en gang, hva synes dere?

Hehe, dette var mat for cuns kommende kortfilmfestival, som nok blir veldig kort om resten av bidragene holder samme kvaliteten...

 

Er usikker på om det var positiv eller negativ tilbakemelding, men tar det som en positiv en. :new_woot:

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar

Selvsagt trenger ikke filmer å ha et konkret plot, men filmskaperen bør ha en tanke bak filmen som er litt mer gjennomenkt enn "det skal se bra ut". Noe han vil formidle eller basere filmen på liksom.

Det visuelle er som sagt svært bra. Syns det virker som du har hentet inspirasjon fra blant annet Lynch og Tarkovsky.

Lenke til kommentar

Filmen er ikke totalt random, har en viss historie, men som sagt så fokuserte vi mest på pene bilder. Og når du selv sier at det visuelle var svært bra, så må jeg si at vi klart det vi prøvde på. Lynch, Takovsky og Woody Allen er vel mesteparten inspirert fra. (Woody Allen tenker jeg mest på sluttscenen)

 

Skal prøve å få laget en film med skikkelig plot, men da trenger jeg skuespillere, da jeg ikke kan spille i det hele tatt.

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar
Noen tips til en lett komedie å se i kveld med noen venner? Er helt tom for ideer.

 

Vet ikke helt hva du mener med lett komedie, men så Pinnaple Express i går og må si jeg er veldig så fornøyd, sykt morsom film, men den har kanskje litt action i seg og. Anbefales.

Lenke til kommentar
Vet ikke helt hva du mener med lett komedie, men så Pinnaple Express i går og må si jeg er veldig så fornøyd, sykt morsom film, men den har kanskje litt action i seg og. Anbefales.

Mener rett og slett enkel humor,skal ses med kompiser som ikke helt er filmentusiaster. Pineapple Express er sett,ganske morsom den^^

 

Angeleno: Tenkte noe litt mer ungdomslig humor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...