Bob_3 The Builder Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Det kommer når du blir eldre og får litt livserfaring, skjønner du. Treern eier^^ Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Eneste som er kult med treern er tekstingen i slutten "Hipp Hurra Kølle" ^^ Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Skulle se på film for noen timer siden (12 Monkeys, for å være nøyaktig), og ble bedt om å skrive inn en firesifret kode jeg ikke aner hva er. Noen som har vært borti noe liknende? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Skulle se på film for noen timer siden (12 Monkeys, for å være nøyaktig), og ble bedt om å skrive inn en firesifret kode jeg ikke aner hva er. Noen som har vært borti noe liknende? Er det noe "parental control" eller noe lignende du får opp på skjermen? Prøv "1234" som kode da har den forsvunnet de gangene jeg har fått den opp. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Enig. De er da ikke så gode. Liker egentlig bare den første, nr to var ikke så gærne. De to siste var drit kjedelige. 3'ern er perfeksjon fram til siste akt. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 3ern er favoritten min også. Jeremy Irons som sophisticatedly pissed off German guy er det beste med den, Samuel L. Jackson som whiner konstant og lastebilsurfing er det kjipeste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Sier meg enig med resten her. 3-er er fantastisk. Ikke at nr.2 er noe dårlig, men den er overvurdert i forhold til 3. *nynner på "When Jonny comes marching home" * Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Manx: "You Wouldn't Steal a Car is a 2004[4] advertisement by the MPAA that is put before the actual content on many DVDs. It is sometimes made impossible to skip, so the viewer must watch it, but sometimes it can be skipped by pressing the skip button or the menu button" Som sagt jeg har fremdeles ikke vært borti en av dem som jeg ikke kan hoppe over. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Toeren er i mine øyne svært klein, mens treeren er favoritten i serien. Jeg er ingen fan av "rene" action-filmer, men denne er svært fornøyelig. Endret 5. april 2009 av Infenso Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 3ern er favoritten min også. Jeremy Irons som sophisticatedly pissed off German guy er det beste med den, Samuel L. Jackson som whiner konstant og lastebilsurfing er det kjipeste. What? Jackson som rasistisk sytepave er jo selve sjarmen til filmen. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 ^Second that. Jackson er en sann fryd i Die Hard 3(som ikke er mye dårligere enn originalen). Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Noen som vet om en god RSS for film? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 2eren er undervurdert, den har en av de kuleste skyte senene på film, Folk som faller i jetmotorer osv. er altid gøy, men den er et hakk under 3eren. Men fremdeles en av de beste action filmene som finnes Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Hvis det er Die Hard vi prater om nå, så vil jeg bare si at jeg faktisk synes 2'ern er min klare favoritt, jeg. Mer av det som gjorde den første så flott - både når det kommer til humor og over-the-top-action - uten å "eksponere" seg slik 3'ern og 4'ern gjorde. Hvor ble det av isolert-McClane-på-julaften-som-må-kjempe-mot-alle-odds-for-å-redde-masse-mennesker-inkludert-sine-kjære? Endret 5. april 2009 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Vanskelig å kjøre samme plottet over mere enn 2 filmer, da. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Vanskelig å kjøre samme plottet over mere enn 2 filmer, da. Absolutt, men det er ikke noe argument som gjør de påfølgende filmene noe bedre. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Tja, 2'ern er som du sier 1'ern på nytt. 3'ern store styrke er at den føles forfriskende og annerledes, men samtidig klarer å beholde sjarmen. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) 3ern er favoritten min også. Jeremy Irons som sophisticatedly pissed off German guy er det beste med den, Samuel L. Jackson som whiner konstant og lastebilsurfing er det kjipeste. What? Jackson som rasistisk sytepave er jo selve sjarmen til filmen. Blir litt for mye av det gode etterhvert for min del, et eller annet sted et den 100. "McClane!". EDIT: Skal ikke være sjarm i actionfilmer, det skal være pissed off German guys! Endret 5. april 2009 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Var ikke så lenge siden jeg så Die hard 3(fredag eller torsdag) og den er ikke dårlig. Irons som fake stammer er tøft. Den har muligens ikke den McClain-sjarmen,men den har humor. Samt han har en massiv hangover^^ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Det er McClanes don't give a shit atitude i 3eren som gjør den bra, han driter egentlig i det hele, han ville helst være hjemme og se på captain kangoroo og drikke øl. Eneste grunnen til at han gjør det han gjør er at han ser på det som et spill, han vil ikke tape Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå