Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle se på film for noen timer siden (12 Monkeys, for å være nøyaktig), og ble bedt om å skrive inn en firesifret kode jeg ikke aner hva er. Noen som har vært borti noe liknende?

 

Er det noe "parental control" eller noe lignende du får opp på skjermen?

 

Prøv "1234" som kode da har den forsvunnet de gangene jeg har fått den opp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Sier meg enig med resten her. 3-er er fantastisk. Ikke at nr.2 er noe dårlig, men den er overvurdert i forhold til 3.

*nynner på "When Jonny comes marching home" *

Lenke til kommentar
Manx: "You Wouldn't Steal a Car is a 2004[4] advertisement by the MPAA that is put before the actual content on many DVDs. It is sometimes made impossible to skip, so the viewer must watch it, but sometimes it can be skipped by pressing the skip button or the menu button"

 

Som sagt jeg har fremdeles ikke vært borti en av dem som jeg ikke kan hoppe over.

Lenke til kommentar

Hvis det er Die Hard vi prater om nå, så vil jeg bare si at jeg faktisk synes 2'ern er min klare favoritt, jeg. Mer av det som gjorde den første så flott - både når det kommer til humor og over-the-top-action - uten å "eksponere" seg slik 3'ern og 4'ern gjorde. Hvor ble det av isolert-McClane-på-julaften-som-må-kjempe-mot-alle-odds-for-å-redde-masse-mennesker-inkludert-sine-kjære?

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
3ern er favoritten min også. Jeremy Irons som sophisticatedly pissed off German guy er det beste med den, Samuel L. Jackson som whiner konstant og lastebilsurfing er det kjipeste.

 

What? Jackson som rasistisk sytepave er jo selve sjarmen til filmen.

Blir litt for mye av det gode etterhvert for min del, et eller annet sted et den 100. "McClane!". :D

 

EDIT:

Skal ikke være sjarm i actionfilmer, det skal være pissed off German guys! :p

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...