Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hook går på NRK nå, skikkelig artig eventyrfilm. Spesielt for de minste :)

 

Andre enn meg som har problemer med å se at det er Dustin Hoffman som spiller Captain Hook?

Det er noen andre artige roller der også:

 

Glenn Close spiller piraten som blir satt i "the boo box".

 

Mot slutten av filmen er det er par som kysser/står på en bro som Tingeling flyr over, og deretter begynner paret å lette selv når det magiske støvet treffer dem. Det paret er spilt av George Lucas og Carrie Fischer.

 

Elsker den filmen selv, har vært en av favorittfilmene mine siden jeg pleide å se den når den gikk på TV i jula. Tok den alltid opp på en kassett, men uansett hvor godt jeg prøvde å gjemme den kassetten var det noen som spilte inn noe annet på den.

Lenke til kommentar
Det er sånne versjoner som fikk meg til å slutte å kjøpe DVDer bare for å ha dem. Jeg krever nå at det skal enten være et interessant cover, en interessant versjon eller en del ekstramateriale for at det skal være verdt å kjøpe. Den tieren hjelper ingen.

 

Enig i dette, tenker mye i samme baner selv. Leter hele tiden etter den fineste og beste utgaven av en film, og om den koster litt mer så tar jeg meg råd til det. :) Kjøper f.eks. alltid 2-disc-utgaver framfor 1-disc. Og aller helst spesielt flotte steelbook-utgaver og lignende dersom det finnes.

Lenke til kommentar

Fikk Dead Man i posten idag (endelig!), men coveret er skikkelig stygt, med sin tidlig-90-tallslook og en ekkel blåfarge. Jeg bestilte noe helt annet, så spørsmålet er om jeg faktisk skal sende det tilbake og be om et nytt. Da kommer det jo garantert til å ta sin tid, ettersom det tok over to uker å få denne i posten, og jeg er keen på å se denne godbiten så fort som mulig.

 

Er det rart, med alle disse ekle covrene, lange leveringstidene, mangelen av undertekster, tollbarrierer og høye priser at man laster ned istedet?

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...