Dorian Gray Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hvilken sammenkomst? Grilling utafor Samfundet. Hele gruppa di pimpa brus, vi følte oss nesten litt dumme da vi satt og helte i oss alkohol som om det var vår siste dag på jorda. Tror ikke jeg hadde hatt mye å bidra med i en filmquiz, for å være ærlig. Ansiktet utad, om ikke annet. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Grilling utafor Samfundet. Hele gruppa di pimpa brus, vi følte oss nesten litt dumme da vi satt og helte i oss alkohol som om det var vår siste dag på jorda. En av våre to fyllefrie dager, altså ;--) Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Har ikke det, men skal legge den bak øret så skal jeg se om jeg klarer å få skaffet den Ingen sak å få fatt i denne, se her. Dette er en av svært få filmer som har klart å vekke ubehag i meg de siste årene. Anmeldelse, se her. Enjoy! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hook går på NRK nå, skikkelig artig eventyrfilm. Spesielt for de minste Andre enn meg som har problemer med å se at det er Dustin Hoffman som spiller Captain Hook? Det er noen andre artige roller der også: Glenn Close spiller piraten som blir satt i "the boo box". Mot slutten av filmen er det er par som kysser/står på en bro som Tingeling flyr over, og deretter begynner paret å lette selv når det magiske støvet treffer dem. Det paret er spilt av George Lucas og Carrie Fischer. Elsker den filmen selv, har vært en av favorittfilmene mine siden jeg pleide å se den når den gikk på TV i jula. Tok den alltid opp på en kassett, men uansett hvor godt jeg prøvde å gjemme den kassetten var det noen som spilte inn noe annet på den. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 En av våre to fyllefrie dager, altså ;--) Svakt. Som dagen du tydeligvis stakk fra festningen, når jeg og Zaeira var på Cun-jakt i fylla. Forøvrig akkurat ferdig med Natural Born Killers, interessant affære. Litt skuffet over at enkelte voldsscener ikke var mer eksplisitte(på starten), filmen har jo tross alt høyeste aldersgrense. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Svakt. Som dagen du tydeligvis stakk fra festningen, når jeg og Zaeira var på Cun-jakt i fylla. Det var den fulleste dagen min. Når skal du skrive artikler for Filmkultur? ;--) Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Soon, Cun. Flyr til plankebyen i morgen, regner med å få litt tid til overs da. Er begrenset med festligheter i Fr.stad, skal vel få produsert en liten sak. Ikke lett å hoppe etter Wirkola, du produserer jo artikler i et imponerende tempo. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 http://www.cinemassacre.com/new/?p=184 Fantastisk kortfilm. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 http://www.cinemassacre.com/new/?p=184Fantastisk kortfilm. ? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Til alle som ikke har kjøpt Batman Begins enda, de sleger den på Cdon for 10 kr. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Med svenskt cover. Ikke verdt 50 øre engang. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hva er det svenske navnet da? fladermøsmanen startar? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Den har både norsk tekst og original tittel, så jeg skjønner ikke helt problemet? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Det er sånne versjoner som fikk meg til å slutte å kjøpe DVDer bare for å ha dem. Jeg krever nå at det skal enten være et interessant cover, en interessant versjon eller en del ekstramateriale for at det skal være verdt å kjøpe. Den tieren hjelper ingen. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Svensk er et av verdens styggeste skriftspråk. Ikke pokker om en så flott film skal fortjene en kjip beskrivelse bakpå med masse ö'er og ä'er. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 All the Real Girls var en fin film, men ikke akkurat min stil. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Det er sånne versjoner som fikk meg til å slutte å kjøpe DVDer bare for å ha dem. Jeg krever nå at det skal enten være et interessant cover, en interessant versjon eller en del ekstramateriale for at det skal være verdt å kjøpe. Den tieren hjelper ingen. Enig i dette, tenker mye i samme baner selv. Leter hele tiden etter den fineste og beste utgaven av en film, og om den koster litt mer så tar jeg meg råd til det. Kjøper f.eks. alltid 2-disc-utgaver framfor 1-disc. Og aller helst spesielt flotte steelbook-utgaver og lignende dersom det finnes. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Til alle som ikke har kjøpt Batman Begins enda, de sleger den på Cdon for 10 kr. Den har ligget til 10 kr hos playx i en evighet med norsk cover. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 pleier å kjøpe discer for å se filmen, jeg. for 10 spenn kunne den ligget i konvolutt. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Fikk Dead Man i posten idag (endelig!), men coveret er skikkelig stygt, med sin tidlig-90-tallslook og en ekkel blåfarge. Jeg bestilte noe helt annet, så spørsmålet er om jeg faktisk skal sende det tilbake og be om et nytt. Da kommer det jo garantert til å ta sin tid, ettersom det tok over to uker å få denne i posten, og jeg er keen på å se denne godbiten så fort som mulig. Er det rart, med alle disse ekle covrene, lange leveringstidene, mangelen av undertekster, tollbarrierer og høye priser at man laster ned istedet? Endret 4. april 2009 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå