Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Ja jo. Selv om denne kinoopplevelsen var en fryd (vanvittig mye skriking, gøy), var det nok også et mer genuint interessert publikum. Men skrekkfilm bør man se på kino, uansett!

 

Uansett, jeg vet ikke om man sier at norsk film er på bedringens vei hele tiden. Jeg vil heller påstå motsatt. Mye ræv, noe helt kurrant men ikke det helt store. Jeg ser en fin antydning i hvert fall, selv om det blir litt mye teit deppe-tradisjon som er ute å går.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Forresten, nettopp sett The Thing og må bare gi litt cred for den fantastiske slutten!

 

The Thing burde vært pensum på videregående. En av mine topp 3 innenfor sjangeren.. Ikke at jeg kommer på hvilke de andre to er nå i farten heller :hmm:

Lenke til kommentar
Forresten, nettopp sett The Thing og må bare gi litt cred for den fantastiske slutten!

 

The Thing burde vært pensum på videregående. En av mine topp 3 innenfor sjangeren.. Ikke at jeg kommer på hvilke de andre to er nå i farten heller :hmm:

Bra forslag, ingenting sikrer at man får en god filmopplevelse som å måtte se den på skolen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skjult var skummel som faen, det skal være sikkert og visst. Ålreit underholdning, verdt en 4er.

nova eller prinsen,min gode mann?

 

The thing er meget bra ja. Kurt Russell med sjegg er i seg slv en nok grunn for å se filmen.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Forresten, nettopp sett The Thing og må bare gi litt cred for den fantastiske slutten!

 

The Thing burde vært pensum på videregående. En av mine topp 3 innenfor sjangeren.. Ikke at jeg kommer på hvilke de andre to er nå i farten heller :hmm:

Bra forslag, ingenting sikrer at man får en god filmopplevelse som å måtte se den på skolen.

 

Aner jeg en viss sarkastisk undertone eller? :p

Finnes faktisk skoler med skikkelig bra auditorium som er godt egnet for å se film.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
nova eller prinsen,min gode mann?

Prinsen, 4 andre i salen. Pressevisning<3

Naghty naghty.

 

Btw: er du med\har du hørt om Cun's filmquiz-gruppe?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Eneste gangen jeg virkelig har snakket med Cun var jeg så sanseløst full at jeg knapt sto på beina. Han tror sikkert jeg har problemer(skriver forøvrig med promille nå også). Frir til Zaeira og håper han ikke har noe lag, jeg. Kanskje best å holde seg hjemme, hadde sikkert blitt eid på en evt. quiz.

Jeg har aldri møtt Cun(ikke deg heller når jeg tenker meg om) men når man får et forespørsell så blir man jo litt rørt(in the naugthy place).

Usikker om jeg skal takke ja enda. Siden (som du nevnte) sjansen er stor på å bli eid.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hva studerte du igjen?

Vuderte å være fadder neste år jeg også,men etter hele 3,minutter så ga jeg beng i hele idèen. Ikke skrevet i stein at jeg skal fortsette på studiumet jeg går nå heller.

 

Om du har pokerface,så kan du joine meg og Aspic's pokergruppe som vi har startet.

(for forumsbarn.) Kan sende deg en link på facebook.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...