Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Spesielt ikke når du disser 24 samtidig, som startet denne nye TV-revolusjonen og fortsatt holder koken (med stadig voksende seertall).

8064947[/snapback]

Litt av en ond sirkel, det der. Seertallet blir større, så folka bak serien må gjøre serien enda bredere og mer hjernedød, så de får flere seere. ^^

8066017[/snapback]

Man får ikke seere av å lage den mer hjernedød. Det sier vel seg selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

...og da ble det stille. :p

300 er om 21 dager! Jeg og en haug med nerder (alle i klassen er nerder, IB for the win) skal til Colosseum etter skolen og se på den. Antar at den er på Colosseum på premieredagen, virker som at den er den ultimate THX og svær skjerm-filmen.

Lenke til kommentar
300 er om 21 dager! Jeg og en haug med nerder (alle i klassen er nerder, IB for the win) skal til Colosseum etter skolen og se på den. Antar at den er på Colosseum på premieredagen, virker som at den er den ultimate THX og svær skjerm-filmen.

8066276[/snapback]

Ja, når er det billettene til premièren kommer på salg? Kommer nok til å campe uttafor der jeg også. :p

Lenke til kommentar

Der jeg bor skal dem ikke vise den :( Må nok samle gutta i klassen (jenten liker ikke filemn:P) til og se filmen på nabo kommunen en gang neste måned! hehe, stakker meg! Nesten fristet til og laste den ned og se den på stor skjerm, men det er fy fy med en slik film! den filmen kommer til og bli den ultimate action filmen noen gang!!

Lenke til kommentar
Nesten fristet til og laste den ned og se den på stor skjerm, men det er fy fy med en slik film!

8066322[/snapback]

Om du laster ned de første versjonene og blåser det opp på en stor skjerm blir det nok en dårlig opplevelse du.

Nei, jeg gleder meg til Colosseum.

Lenke til kommentar

Jeg er i frankrike når den kommer på kino, så jeg får hvertfall billetter når jeg kommer hem, liten trøst.

Jeg har hvertfall lært en ting idag, har man ikke kun obskurre filmer som ble laget før 50-tallet på "YMDB" så blir man ikke godt motatt. Registrerte meg idag og har ikke fått kjangs til å lage en skikkelig liste engang og det hagler inn med kommentarer om så sugen filmsmak jeg har, søtt.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Jeg er i frankrike når den kommer på kino, så jeg får hvertfall billetter når jeg kommer hem, liten trøst.

Jeg har hvertfall lært en ting idag, har man ikke kun obskurre filmer som ble laget før 50-tallet på "YMDB" så blir man ikke godt motatt. Registrerte meg idag og har ikke fått kjangs til å lage en skikkelig liste engang og det hagler inn med kommentarer om så sugen filmsmak jeg har, søtt.

8066402[/snapback]

Samme her!

Det var en positiv melding men ellers var det bare sære folk med spesiell filmsmak som skrev masse negativt om listen min :no:

Lenke til kommentar
Jeg så 2001: a space Odyssey i dag. Det tror jeg er den særeste filmen jeg noen sinne har sett, men jo mer jeg leser om den og tenker på den, jo bedre liker jeg den.

8066439[/snapback]

Den er vel så og si en av filmhistorien mest finurlige verker, som sies å ha hatt enorm innvirkning på utviklingen. Jeg syns ikke noe særlig om den, men kanskje er jeg bare ikke intelektuell nok. . .

Lenke til kommentar

Samme her!

Det var en positiv melding men ellers var det bare sære folk med spesiell filmsmak som skrev masse negativt om listen min :no:

Men det er så utrolig kjedelig med folk som bare har standard Top 250 filmer og/eller boxoffice suksesser fra de siste 10 årene på listen. Mye mer spennede med folk som har en unik filmsmak.

Lenke til kommentar
...og da ble det stille. :p

Vil du si i fra når bilettene blir lagt ut på salg? :)

Lenke til kommentar

Eg må personlig si meg meget imponert over Saw-filmene. Spesielt den siste. Det e absolutt ikkje ofte ein 3-ar e så bra. Fleire som e enig? :whistle:

Også har vi Hostel då. Har hørt mye positivt om den, men når eg såg den sjøl, blei eg skuffa. Satt igjen med et inntrykk av at det va et desperat forsøk på å trekke seere, med tanke på at heile og halve filmen besto av lettkledde damer.. Ikkje at eg har noe i mot lettkledde damer, men når handlingen av filmen kun består av det, etter to timer, så... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...