Shoegazer Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Days of Heaven! Er det noen vits å se The Fountain? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Om du ikke har sett Ben-Hur enda så er det vel på tide. The Fountain:Du dør ikke av å se den,men du dør heller ikke av å ikke se den. Endret 1. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Den er ikke på min MÅ se-liste nei. (det innlegget kan mistolkes, det jeg mener at jeg vil ikke si at man må se den filmen) Bra er den jo,men ikke så bra. Endret 1. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hmm, du gjør det litt vanskelig. Jeg har hørt mye for og imot. Er vel egentlig ikke noe big deal. Får vel se den da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Du bare ser filmen og gjør opp din egen mening. Ikke værre enn det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Du bare ser filmen og gjør opp din egen mening. Ikke værre enn det. Enig. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) The Fountain:Du dør ikke av å se den,men du dør heller ikke av å ikke se den. Det gjelder vel strengt tatt for de aller fleste filmer. Men jeg anbefaler absolutt the Fountain, en virkelig vakker film på alle mulige måter. Endret 1. april 2009 av Mastema Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Verdens feteste insult: http://www.evtv1.com/player.aspx?itemnum=1740 Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Du bare ser filmen og gjør opp din egen mening. Ikke værre enn det. MEN, jeg må jo kjøpe den og når jeg såvidt har råd til mat, er dette viktig! Kanskje burde jeg skrevet det i det første innlegget mitt. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Så du kjøper den inn avhengig om jeg hadde sagt ja eller nei? Hva om jeg kødda? Ah, visste ikke at jeg hadde så mye makt! Kjøp den og gå sulten. Endret 1. april 2009 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Nei, jeg mente jeg kan ikke leie den. Meningen din er veldig relevant, men vil jo ha flere syn på saken før jeg bestemmer meg. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 På IMDB har du 57.401 meninger og de har vel kommet fram til at du bør kjøpe den. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Nei, jeg mente jeg kan ikke leie den. Meningen din er veldig relevant, men vil jo ha flere syn på saken før jeg bestemmer meg. Favoritt filmen min. Kjøp den Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hmm, jeg tror jeg har hørt nok. Jeg bestiller den! Thanks dawgs. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Så akkurat Resident Evil med en kamerat. Å herre, den scoret godt på så-dårlig-at-det-blir-bra skalaen Vi skal se de to andre imorgen, hva har jeg i vente? Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Toern er høydepunktet! Treærn er ikke så fet igjenn. De to første er best! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Den 2. filmen er enda dummere. Jeg likte den 3. filmen best. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Nice. Men de har jo nesten ingenting med spillene og gjør såvidt jeg husker. Husker bare litt der jeg sprang rundt i en by av flammer også har jeg spillt 4ern. Ingen sjangs for at film nr 3 følger RE4? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå