Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Du tuller nå sant? Er vel to år siden den historien først spiret. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Når det kommer til Vin Diesel news, så er det ikke akkurat min sterkeste side. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Vin Diesel er jo sjefen.^^ Så forresten Fast & Furious på pressevisning, slapp unna Marley & Me(Takk gud). Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Næh, dårlig med tits. Derfor karakteren ender midt på treet, tenker jeg. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Fy faen som eg gler meg til dei vanlege avatarane er tilbake igjen. No hadde Bytex og Bob_3 den same. Slikt forvirrar ein stakkar. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hehe, jaja Vin Disel er jo kul da, men tror han burde holde seg til filmer hvor han kan være macho man Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ingen er så macho som Chuck Norris med 2 uzier og dongerijakke. EOD. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Var det et stikk mot filmen The Pacifier? For slikt prat kan vi holde oss for gode til() Vin Disel var god(eller ny og spennede passer bedre) i Pitch Black. Derfra: not so mutch. Filmen A man apart er ikke så værst da. Boiler Room ja, den er bra. Endret 1. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hehe, jaja Vin Disel er jo kul da, men tror han burde holde seg til filmer hvor han kan være macho man Eg trur faktisk eg la merke til Vin Diesel skikkeleg i Boiler Room. Den og Pitch Black er nok mine Diesel-favorittar. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Vin Diesel stars as the Carthaginian general who led an elephant-riding battalion across the Alps to attack Rome in the 3rd Century B.C. Da gir det mer mening. Trodde det var Hannibal Lecter Men tror ikke han egner seg som director. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ben Affleck, en annen utskjelt skuespiller med begrensede talenter foran kameraet, viste seg jo å være en dyktig regissør med Gone Baby Gone. Som det positive mennesket jeg er så ser jeg ikke bortifra at Mr. Diesel kan levere varene han også. Lenke til kommentar
Hantypen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Akkurat sett 'X-Men Origins: Wolverine' Rett og slett en rå film! Gleder meg sykt til å se denne på kino! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ben A(ss)ffleck skinner virkelig i Kevin Smith sine filmer, og spesiellt sammen med Matt Damon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Akkurat sett 'X-Men Origins: Wolverine'Rett og slett en rå film! Gleder meg sykt til å se denne på kino! Jaha? Hvordan har du sett den? Ben Asschin passer best i buddy-buddy filmer ja. Som action-stjerne derimot. Not so mutch. Paycheck,Daredevil(jeg smått likte den filmen dog) osv Endret 1. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Hantypen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jaha? Hvordan har du sett den? Jeg åpna fila i vlc og trykt på play.. tror faktisk ikke jeg trengte å trykke på play heller når jeg tenker meg om... Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Affleck er sjefen, nuff said. Han erstattet Norton i den nye journalistfilmen med Crowe, det blir bra. Norton er grisekjedelig til tider, har troa på at Affleck kan reise kjerringa og bevise nok en gang at han ikke er så ille som internettfolket skal ha det til. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg åpna fila i vlc og trykt på play.. tror faktisk ikke jeg trengte å trykke på play heller når jeg tenker meg om... Lurt å venta til filmen er ferdig: "Please note that this release is a workprint, meaning obviously they are still twitting some bits here and there. You will see some unfinished work with effects or the scenery. They will be different from scenes from the original movie! Also this release is 14 minutes shorter! View at your risk" Lenke til kommentar
Hantypen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Lurt å venta til filmen er ferdig: Som sagt, gleder meg veldig til å se denne på kino =) edit: Mangler ingen minutter på workprinten jeg så, men ja mye 'halvferdige' special effects. Så den blir nok enda heftigere når den er ferdig Endret 1. april 2009 av Hantypen Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hvilken film skal jeg se i dag? Days of Heaven Amores Perros Magnolia Ben-Hur London to Brighton Ondskan Hjelp :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå