:---{D Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) *Death Troopers-bilde* info Genialt! Den skal så absolutt sees. Gleder meg.. Ja, jeg mente leses. Endret 31. mars 2009 av :--{D Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Den skal leses, mener du vel. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Gleder meg virkelig til denne. Btw, 50 Greatest Movie Finishing Moves Endret 31. mars 2009 av NiXx Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Gleder meg virkelig til denne. Btw, 50 Greatest Movie Finishing Moves Det var jo en overaskende god liste, mange gode der, men savner litt yippie kay ey motherfucker Og I've got enough friends fra die hard to hvor bad guyen havner i motoren Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hele "I kick ass for the lord" scenen burde vært med. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Kul liste. I likhet med Gunfreak savna jeg McClane på den lista. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 *bryte seg inn i tråden for å sei at marley and me var ein fantastisk film, og veldig trist om du vaks opp med ein hund* Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg så traileren og leste plottet igjen, den ser forbanna trasig ut. Jeg forventer en skikkelig drittfilm, så den må nesten overraske meg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Hele "I kick ass for the lord" scenen burde vært med. Den er vel en av få jeg savnet på den lista egentlig. edit: Slutten av Død Snø var vel det eneste positive med filmen, var først da man virkelig kunne se sjanger-delen av filmen. MG til Wirkola for planen, helt greit for utførelse. Endret 1. april 2009 av NiXx Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Sin city stil rules. Jeg fant Død Snø morsomt og underholdene. Likte alle filmrelevansene som ble brukt i filmen. Glatt en av de bedre norske filmene jeg har sett på kino(nå har jeg kun sett tre norske filmer på kino også da) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Sin City har mange flotte øyeblikk: Marv kjører gjennom gatene med en kis utenfor døra som han holder nede til astfalten; I don't know about you, but I am having a ball! tok ingen sjangs så jeg satte i spoiler bare Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Er det pcen min det er noe feil med, eller er det en aprilsnarr at samtlige avatarer inneholder Chuck Norris eller MacGyver? Inkludert min egen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det et nok pc'n din ja,Bob. Kast den i veggen. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Bob - du har fått Conficker! Trekk ut netttilkoplinga med ein gong! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Edit: WooT, det var en fucka pc. Kom meg hjem nå, og her funker alt. Det betyr at jeg har en kompis som bør skaffe seg ny pc Endret 1. april 2009 av Bob_3 Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Det er aprilsnarren for i år ja, har ikke noe med PCer å gjøre. Hadde heller blitt bekymret for din egen PC nå. EDIT: Whiii, jeg har Chuck Norris. Suck it, MacGyvers. Endret 1. april 2009 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Bay presser på ser det ut til og det er bra: http://www.variety.com/article/VR111800194...yid=13&cs=1 "He's brilliant, but he's a challenge," says Matthew Butler, Digital Domain's vfx supervisor on the film. Og nei Montag, det er ikke en aprilspøk at Bays brilliant Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg tenkte det samme, helt til jeg kom hjem og så at alle avatarene er korrekte. Et par steder er det Norris, men 98% av de er riktige. En dårlig gjennomført aprilsspøk, med andre ord Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) http://www.imdb.com/title/tt0382731/ Plis gud i himmelen si at dette er en aprilsnarr. Edit: I Pity the fool Endret 1. april 2009 av Batnobbit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå