Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, i går fikk jeg endelig presset inn tid til å se filmen jeg har kriblet etter å se i over en uke nå. Jeg har nemlig akkurat sett The Good, The Bad and The Ugly. Og fy for en opplevelse. Karakterene, visuellt, og ikke minst musikken. Herregud for et mesterverk! Jeg tror det er lenge siden jeg har vært så engasjert under en film. Og scenen med Tuco på gravplassen, den er brent fast.

 

Denne kommer jeg til å se flere ganger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Denne Bin-jip? clicky. Ble litt skeptisk samt usikker, siden jeg tolket det på deg som at den var fra 60-tallet. Men virket ikke så veldig interessant for min del, men kanskje gi den et forsøk dersom jeg kommer over den. Romace-delen får meg til å bli skeptisk uansett film. Men men.

Lenke til kommentar
Denne Bin-jip? clicky. Ble litt skeptisk samt usikker, siden jeg tolket det på deg som at den var fra 60-tallet. Men virket ikke så veldig interessant for min del, men kanskje gi den et forsøk dersom jeg kommer over den. Romace-delen får meg til å bli skeptisk uansett film. Men men.

 

Veldig god film, anbefales herfra. Det er ikke snakk om romance i form av hverken melodrama eller romantisk komedie, så det burde ikke spille så mye inn.

 

Og den er jo fin å se på, men jeg kan ikke si at den er noe overveldende visuelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...