Shoegazer Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Tenkte på en annen Rocco jeg da,men du tok vist ikke den spøken. haha, nei, ikke før du matet det inn en gang til. FUNNY. edit: beklager unødvendig qouting. Gammel vane. Endret 30. mars 2009 av Shoegazer Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 I russetiden er alt lov. Bob stikk, du ødelegger leseflyten med alt maset ditt. Du lærte deg et nytt ord nå? Alltid hyggelig å kunne hjelpe :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Noen barn er treigere enn andre vet du. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Min barndom i en setning. Litt OT: Hva skjer med at Rocco er på rollelista i BS 2? Til bobzizzle: Leseflyt er digg. Endret 30. mars 2009 av Shoegazer Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Dream sequences står det i FAQ Og det er passe teit. Endret 30. mars 2009 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 ah, det forklarer det hele. Genialt. (not) Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Noen som har sett Australia? Jeg ble skuffet. Synes hele filmen bare var klisjeer etter klisjeer etter klisjeer ... Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Enig... bare klisjeer, men var ikke så aller verst egentlig... grei underholdning Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Vel, i går fikk jeg endelig presset inn tid til å se filmen jeg har kriblet etter å se i over en uke nå. Jeg har nemlig akkurat sett The Good, The Bad and The Ugly. Og fy for en opplevelse. Karakterene, visuellt, og ikke minst musikken. Herregud for et mesterverk! Jeg tror det er lenge siden jeg har vært så engasjert under en film. Og scenen med Tuco på gravplassen, den er brent fast. Denne kommer jeg til å se flere ganger. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Eniiiig. 60-tallet var virkelig et fantastisk visuelt år, faktisk det beste. Once upon a time in the west, 2001 og Lawrence of Arabia er de fineste visuelle filmene jeg har sett (trooor jeg), alle fra 60-tallet. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Bin-jip knuser alle visuelt, så den anbefales om du ikke har sett den, men ser poenget ditt. Mye vakkert fra 60-tallet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Skal prøve å få så sett den, om du virkelig mener det. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jepp, muligens den beste visuelle filmen jeg har sett. Iallefall en av dem. Knuser er et sterkt ord, men jeg rangerer den over de nevnte filmene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Denne Bin-jip? clicky. Ble litt skeptisk samt usikker, siden jeg tolket det på deg som at den var fra 60-tallet. Men virket ikke så veldig interessant for min del, men kanskje gi den et forsøk dersom jeg kommer over den. Romace-delen får meg til å bli skeptisk uansett film. Men men. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Flere her som har sett "Klassen" og "Menn som hater kvinner"? Hva syntes dere? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hvilke filmer som går på kino for tiden kan anbefales? Har i det siste sett "The Reader" og "Slumdog Millionaire" Vurderer "Menn som hater kvinner" Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Gran Torino kan anbefales. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Gran Torino er ålreit, selv om den har noen stygge riper i lakken. Hunger er verdt å få med seg. Så lenge du styrer unna Watchmen og Benjamin Button blir alt bra. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Denne Bin-jip? clicky. Ble litt skeptisk samt usikker, siden jeg tolket det på deg som at den var fra 60-tallet. Men virket ikke så veldig interessant for min del, men kanskje gi den et forsøk dersom jeg kommer over den. Romace-delen får meg til å bli skeptisk uansett film. Men men. Veldig god film, anbefales herfra. Det er ikke snakk om romance i form av hverken melodrama eller romantisk komedie, så det burde ikke spille så mye inn. Og den er jo fin å se på, men jeg kan ikke si at den er noe overveldende visuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå