:---{D Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg klina med en på Roskilde da jeg var full. Dagen etterpå fikk jeg vite at hun var totalt emo. Verden er ikke stor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Min bror mistet telefonen på butikken engang, vi vet ikke hvem som fant den enda. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg klina med en på Roskilde da jeg var full. Dagen etterpå fikk jeg vite at hun var totalt emo. Verden er ikke stor. Så.. Overraskelsen var at det var ei dame? Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Det holder nå Enig! Her skal det diskuteres film. Blir for mye OT nå. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg klina med en på Roskilde da jeg var full. Dagen etterpå fikk jeg vite at hun var totalt emo. Verden er ikke stor. Så.. Overraskelsen var at det var ei dame? ... Så angående det. Noen som har sett Wristcutters: A Love Story? En overraskende god film jeg vil anbefale til alle. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Skjer med nazi-politikk. Off-topic er da greit i blandt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Så angående det. Noen som har sett Wristcutters: A Love Story? En overraskende god film jeg vil anbefale til alle.Har hørt om den. Kanskje jeg burde se den. Er den verd å betale for? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Har hørt om den. Kanskje jeg burde se den. Er den verd å betale for? For å si det sånn. Jeg har ikke gjort det, men etter å ha sett den en gang tenkte jeg at den passer godt i DVD-samlingen. Den var ikke det jeg hadde forestilt meg, på en positiv måte. En gla'-film med få smil. Endret 29. mars 2009 av :--{D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Så Juno igår. Den var bra,men litt overdrivnede.Kommer Juno i samme katogori som Wristcutters? Endret 29. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Så Juno igår. Den var bra,men litt overdreven. Kommer Juno i samme katogori som Wristcutters? Det vil jeg ikke si. Begge er dramakomedier (dog mest drama) om og for ungdom, men Wristcutters mener jeg at blir litt dypere. Dessuten har den ikke så irriterende karakterer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Så Juno igår. Den var bra,men litt overdreven. Kommer Juno i samme katogori som Wristcutters? Det vil jeg ikke si. Begge er dramakomedier (dog mest drama) om og for ungdom, men Wristcutters mener jeg at blir litt dypere. Dessuten har den ikke så irriterende karakterer. Hun var irriterende ja. Har ikke sansen for Jennifer Gardner heller jeg. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Jeg klina med en på Roskilde da jeg var full. Dagen etterpå fikk jeg vite at hun var totalt emo. Verden er ikke stor. Vet da faen hvilken sammenheng dette har med noe, men jeg har opplevd det samme som deg. Vel, det var på In Flames konsert i Trondheim for noen år siden. Våkna opp og angra bittert. Helvetes alkohol. Jeg så forøvrig JCVD nå nettopp. Noe som slo meg under rulleteksten, er at dette er til dags dato den eneste slemminger-tar-gisler-i-et-bankran filmen som virkelig fått meg til å spenne muskler og gripe om armlenet til sofaen av spenning og entusiasme. Jeg merket at jeg virkelig følte med de involverte. Alt er stress fra helvete, man føler seg helt maktesløs, og det føltes også ut som at jeg var [klisjé]"involvert i handlingen" fra ende til annen[/klisé]. Føkk Lumet og hans drittkjedelige film. JCVD is in town, roundhouse-kickin' the shit outta everyone! Forøvrig artig å se et sted i en film hvor jeg selv har vært, som samtidig ikke er noe så åpenbart som New York, Eiffel eller pyramider. Schaerbeek er en stygg liten (vel stor) bydel, med tyrkere og jævelskap. Besøkte dama da hun studerte politikk der i fjor. Jeg hadde perm i førstegangstjenesten, og kom rett fra leiren hjemme i Norge - så jeg reiste i uniform. Det endte med at jeg havnet i slosskamp med tre tyrkere under en protest de gjorde mot Kurdernes masing om frihet osv osv. Veldig fin tur... Endret 29. mars 2009 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
- Moradi - Skrevet 30. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2009 Skjer med nazi-politikk. Off-topic er da greit i blandt Synes også det er ok med off-topic i blandt, lo godt.... Dere gutter er noen snåle skapninger... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2009 For å gjøre filmopplevelsen min hakket bedre tok jeg å bestilte dette: Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2009 Såg Men som hater Kvinner igår og fikk sjokk når jeg såg hvor brutal den faktis var. Må si at jeg ikke viste noe om filmen før jeg såg an også. Men alt i alt så var det vel en underholdende film med litt drøye voldtekt klipp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 30. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) For å gjøre filmopplevelsen min hakket bedre tok jeg å bestilte dette: *bilde* uuu. småpent. Selv kommer jeg sikkert til å kjøpe et ferdigsett fremfor komponentsett når jeg først skal kjøpe.. Men litt usikkert enda, da de fleste slike sett kommer med dvd-spiller, som blir unødvendig for mitt vedkommende ganske så snart. Meeen det blir jo ei stund til. Denne måneden blir det PS3 på grunnlag av multimediacenter, samt blu-ray. Endret 30. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg fant nettopp den første grunnen jeg noen sinne har hatt til å vurdere et kjøp av Blu-Ray spiller: Terminator 2: Skynet Edition Endoskeleton. Kun Blu-Ray. Dritt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Mens alle som har vettet i behold istedet kjøper steel box versjonen og sparer 500kr. Endret 30. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå