Manx Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Akkurat ferdig med Miracle at St.Anna, jeg er ganske sikker på at Spike Lee gikk ut og sa at dette var filmen som skulle vise hva de svarte soltatene bidro med under WW2 osv. Eneste jeg stort sett tenkte på under filmen var, var dette den beste historien de kunne komme opp med, skuffende mildt sagt. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg har ikke sett noe av Ingmar Bergman, men jeg har sett film med Ingrid Bergman. Hvorfor jeg heter det er jeg ikke helt sikker på, tror jeg hadde en grunn da jeg kalte meg det. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Sannsynligvis fordi hun var vakker og en glimrende skuespiller. Var hun og Ingmar Bergman i slekt foresten? Endret 29. mars 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 De var ikke i slekt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) ingrid-bergman: Ut av ren nysgjerrighet; har du sett noe av Bergman, og hvorfor heter du ingrid-bergman når du er en gutt? Veldig off topic, men jeg har alltid lurt på det Ingrid og Ingmar har ingenting ed hverandre og gjøre. Endret 29. mars 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
athorb Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Bortsett fra at førstnevnte spiller i en film av sistnevnte. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Ok. Da jeg først så nicket tenkte jeg at det var en jente som het Ingrid og likte Ingmar Bergman Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Bergman skal visst være et veldig vanlig navn navn i Sverige. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 En annen artig liten detail er at Ingmar Bergman's kone faktisk også het Ingrid (Bergman). Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) No Shit, Sherlock! Edit: Heisann lurte seg inn en i mellom der Da er helgens siste film på vei inn i spilleren, kjører på med directors cuten av Hollow Man, sikker mye bedre enn kino versjonen Endret 29. mars 2009 av Manx Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 En annen artig liten detail er at Ingmar Bergman's kone faktisk også het Ingrid (Bergman). Interessant. Visste faktisk ikke det før. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 En annen artig liten detail er at Ingmar Bergman's kone faktisk også het Ingrid (Bergman). Hehe, det er ganske fett. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 En annen artig liten detail er at Ingmar Bergman's kone faktisk også het Ingrid (Bergman). Bare en av de riktignok. Han var gift 5 ganger til sammen. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 For ikke å snakke om at han hadde et forhold til sin muse Liv Ullmann som han fikk en datter - Linn Ullmann - med. Kul kar. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Liv Ullmann har også vært sammen med Steven Tyler - vokalisten i Aerosmith. Derfor heter Steve Tyler's datter Liv Tyler, som spiller i bl.a LOTR. Verden er ikke stor. Endret 29. mars 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Og Aerosmith's "I Don't Want to Miss a Thing" er en stor del av soundtracket til filmen Armageddon, som Liv Tyler spiller i! Win. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Verden er nok ikke stor, nei. Jeg og familien min var på ferie i Danmark da vi plutselig møtte på en familie vi kjente der. Neste år var vi i Italia, og gjett hvem vi støtte på der? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Verden er nok ikke stor, nei. Jeg og familien min var på ferie i Danmark da vi plutselig møtte på en familie vi kjente der. Neste år var vi i Italia, og gjett hvem vi støtte på der? Linn Ullmann? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Faren min traff en nabo i Luanda i Angola. Ingen av dem visste at den andre var der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå