Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mummy 3 var ok, ikke noe mer, men heller ikke noe spesielt dårlig, setter den fremdeles over tempel of doom.

Deg om det, men Mummy 3 får Tempel of Doom til å se ut som Raiders of the Lost Ark i min bok.

Er det bare meg som synes Renée Zellweger er håpløs skuespiller når hun prøver seg på seriøse roller? Akkurat ferdig med Appaloosa og hun faller jo helt igjennom når hun kommer opp i mot folk som Ed Harris, Jeremy Irons og Viggo Mortensen.

Noen som vet når csi miami sesong 6 kommer for salg i Norge? Finner ingen info. De har begynt å sende sesong 7 i USA alt.

Ville vel neste tro at den var ute, men nå kjøper jeg R1 utgavene og de blir alltid sluppet en gang mellom september og oktober kanskje starten av november samme sesongen som de slutter, har vært sånn i alle år som jeg har handlet CSI seriene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Mummy 3 var ok, ikke noe mer, men heller ikke noe spesielt dårlig, setter den fremdeles over tempel of doom.

Uenig. I begge påstande faktisk.

(jeg liker faktisk temple of doom.)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nå er det ikke en trilogi lengre,men ja.

Men det syns jeg sier lite, blir som å si at Gudfaren III er dårligst,siden det skal mye til for å overttrumfe Gudfaren I og II.

Lenke til kommentar

Hehe. Kom til intermission og måtte skifte disc så da tenkte jeg det var greit med en liten dopause + litt forum.

EDIT: Er selv også sterk motstander av å ta lengre pauser under filmer. Pauser er kun til dopause og matlaging. Ikke lengre enn det. Men når vi snakker om en film som varer såpass lenge tar jeg meg friheten til en litt lengre pause.

Endret av Movieheart
Lenke til kommentar

Fy så irritert jeg blir over at de prøver å selge Marley & me som en tom popcorn-komedie med en bikkje i hovedrollen når jeg ser tv-klippene som ruller og går over skjermen. En kar på AICN fikk litt lignende opplevelser av denne FOX-filmen;

I never reviewed the film – as Fox doesn’t screen me their films in advance of release, because so many of their films are soulless crass geek-insulting bullshit remakes and 2x4 to forehead stupidity. And this early 2009 surprise success was surely going to be a nightmare. The ads and trailers made it feel like syrupy manipulative bullshit crap. I remember when it beat out other films I loved I narrowed my eyes and made a few off-handed bitchy remarks about the film. So I figured I should watch it, give myself some easy punches at a film whose history has long since sailed.

Som meg endte han opp med virkelig å like filmen.

http://www.aintitcool.com/node/40583

Lenke til kommentar

Det ble til at jeg så Shadow of a doubt, og det er jeg fornøyd med. Filmen var kjempebra, Etterpå dro jeg på kino og så Benjamin Button. Kjempebra den også. Har lyst å se en film til, men har noen lekser som må gjøres. Får se om jeg rekker en Hitchcock-film sener i kveld.

Kom forresten på at jeg hadde to usette Hitchcock-filmer til, så det skal bli ei fin uke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...