Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror ikke Taegukgi er så bra som dere sier, bare at den er en jævlig emosjonell film som taper seg ved et gjensyn. Men det er ganske labert å kommentere om en film man ikk har sett, så .. moving on.

 

Det emosjonelle er noe av det filmen spiller mest på. Den delen vil nok ikke gjøre det samme inntrykket på seeren under et gjensyn, og da vil den tape seg betraktelig. Men for all del, Taegukgi har også andre verdier - fine krigsskildringer, sterke skuespillerprestasjoner og en fin spenningskurve. Den vil nok uansett holde seg blant krigsfilm-favorittene. Forøvrig ikke en sjanger jeg er en stor tilhenger av.

 

EDIT: Prosentandelen skriveleif har økt betraktelig i det siste, da tastaturet ikke henger med på notene.

Endret av Infenso
Lenke til kommentar
. Men det er ganske labert å kommentere om en film man ikk har sett, så .. moving on.

 

Du gjør jo karriere av nettopp dette :roll:

 

Jeg er i krigsfilmhumør i dag, så jeg vurderer Taegukgi mot et gjensyn med Thin Red Line. Ender vel opp med at jeg enten ikke klarer å bestemme meg eller tar noe helt annet, som vanlig!

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal putte noe hitchcock i spilleren selv nå.

 

Edit: blir Hitchcock, men hvilken? Her er en liste over de jeg har usett.

 

Family Plot

Frenzy

Marnie

Saboteur

Shadow of a Doubt

Topaz

Torn Curtain

The Trouble with Harry

 

Hvilken er best?

Endret av ingrid-bergman
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

The mummy 3 var klart den dårligste filmen jeg så på kino i 2008.

 

Edit: Nei,vent. Jeg så jo(pga ex-dama's tvang) The happening på kino, men mumine 3 får en soild andreplass.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...