CypheroN Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg tror ikke Taegukgi er så bra som dere sier, bare at den er en jævlig emosjonell film som taper seg ved et gjensyn. Men det er ganske labert å kommentere om en film man ikk har sett, så .. moving on. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 For min del så funket den med andre gangs titten også, så for meg så var ikke det et veldig stort problem. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Jeg tror ikke Taegukgi er så bra som dere sier, bare at den er en jævlig emosjonell film som taper seg ved et gjensyn. Men det er ganske labert å kommentere om en film man ikk har sett, så .. moving on. Det emosjonelle er noe av det filmen spiller mest på. Den delen vil nok ikke gjøre det samme inntrykket på seeren under et gjensyn, og da vil den tape seg betraktelig. Men for all del, Taegukgi har også andre verdier - fine krigsskildringer, sterke skuespillerprestasjoner og en fin spenningskurve. Den vil nok uansett holde seg blant krigsfilm-favorittene. Forøvrig ikke en sjanger jeg er en stor tilhenger av. EDIT: Prosentandelen skriveleif har økt betraktelig i det siste, da tastaturet ikke henger med på notene. Endret 29. mars 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Speik Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 . Men det er ganske labert å kommentere om en film man ikk har sett, så .. moving on. Du gjør jo karriere av nettopp dette Jeg er i krigsfilmhumør i dag, så jeg vurderer Taegukgi mot et gjensyn med Thin Red Line. Ender vel opp med at jeg enten ikke klarer å bestemme meg eller tar noe helt annet, som vanlig! Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hvordan er Marnie (1964) å se når man ikke har sett noe Hitchcoock tidligere? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Langt ifra noe førstevalg når det gjelder Hitchcock, men den fungerer. Connery spiller som vanlig bra. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Lurer på om jeg skal putte noe hitchcock i spilleren selv nå. Edit: blir Hitchcock, men hvilken? Her er en liste over de jeg har usett. Family Plot Frenzy Marnie Saboteur Shadow of a Doubt Topaz Torn Curtain The Trouble with Harry Hvilken er best? Endret 29. mars 2009 av ingrid-bergman Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Har kun sett Shadow av de utvalgte, og den er bunnsolid. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Setter på den da. Forsåvidt den eneste som er på IMDB 250 også. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg tok en "..by ratings" på Hitchcock og begynte fra toppen. Enklere sånn. ^^ Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Har noen anbefalinger til gode ungdomsfilmer om kjærlighet? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Sjekk ut seriene Freaks and Geeks og Undeclared. Stort bedre blir det ikke. Endret 29. mars 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Tenker hovedsaklig på filmer, men takk. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Kan vel nevne noen filmer jeg kommer på i farten også, da. Mannen som elsket Yngve, All the Real Girls (karakterene er på grensen til voksne) og Say Anything... Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Hvilken er best? 1. Shadow of a Doubt 2. The Trouble with Harry 3. Saboteur 4. Topaz 5. Frenzy 6. Marnie 7. Family Plot Har ikke sett: Torn Curtain Endret 29. mars 2009 av HenHau Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Kan vel nevne noen filmer jeg kommer på i farten også, da. Mannen som elsket Yngve, All the Real Girls (karakterene er på grensen til voksne) og Say Anything... All the Real Girls ser bra ut! Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Hvilken er best? 1. Shadow of a Doubt 2. The Trouble with Harry 3. Saboteur 4. Topaz 5. Frenzy 6. Marnie 7. Family Plot Har ikke sett: Torn Curtain Shadow of a Doubt vil jeg si, med Family Plot på en knepen andreplass. Endret 29. mars 2009 av Movieheart Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Må få lov til å si at The Mummy 3 ikke var så veldig mye å skryte av for å si det pent, Rachel Weisz gjorde nok lurt i å takke nei til den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) The mummy 3 var klart den dårligste filmen jeg så på kino i 2008. Edit: Nei,vent. Jeg så jo(pga ex-dama's tvang) The happening på kino, men mumine 3 får en soild andreplass. Endret 29. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Mummy 3 var ok, ikke noe mer, men heller ikke noe spesielt dårlig, setter den fremdeles over tempel of doom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå