Gjest Slettet+9817324 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Liker i grunn bare Rocky filmene samt Rambo 1...Arnolds filmer er mer underhioldende jevnt over. Synd det ikke ble Red Heat 2 , det burde vært mulig en gang i tda...missed oppurtunity Badass #1 døde i 1973....RIP Bruce Lee Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 De fleste gir nok lange faen, men her er intervjuet av Joner/Øie. Clicky Flott intervju. Lol @ Øie for å trekke fram karen bak Gymnaslærer Pedersen btw. Kreds til Joner for å si at Shining er best i sin sjanger. Lenke til kommentar
- Moradi - Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 De fleste gir nok lange faen, men her er intervjuet av Joner/Øie. Clicky Lenge siden jeg har lest denslags type intervju, koste meg gjenom hele greiar... Hilsen gift kjering på 32 år og 3 barn (dette for å understreke at d er ikke alle her inne som er gutter i alderen 13-25) Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 De fleste gir nok lange faen, men her er intervjuet av Joner/Øie. Clicky Det er en befrielse å ikke bare lese de blodseriøse intervjuene der regissør/skuespiller forteller hva som er bra med filmen og hvorfor den bør sees. Det er ikke lett å kritisere i en intervjusituasjon, og det skal du ha kudos for. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Han fikk tross alt gratis wienerbrød. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Feedback er alltid koselig. Bacon har et poeng, jeg fikk tross alt gratis kaffe og wienerbrød. Mistenker forøvrig at Joner er latterlig nikotinavhengig. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 De fleste gir nok lange faen, men her er intervjuet av Joner/Øie. Clicky Underholdende og velskrevet, godt jobbet Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Ser på dokumentar om police academy og må si at Steve Guttenberg ikke har holdt seg spesielt bra, han ser luben og gammel ut Kim Cattrall har holdt seg mye bedre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Lurer på å se 12 o clock high i dag. Eller Saving Private Ryan Eller Battle of brittain Eller Rio Bravo Klarer ikke helt bestemme meg. Mest lyst til å se den øverste da. Hva mener folket? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Har du sett noen av dem før? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Se Saving Private Ryan om du ikke har sett den. De andre har jeg ikke sett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Har du sett noen av dem før? Har sett alle sammen før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Se den du likte minst, kanskje for å så få et annet inntrykk av den nå. Kan føre til at du plutselig liker den bedre... eller dårligere. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Da kan du ta å slå mynt om Battle of britain og 12 o'lock high Da får du i hvertfall en fly film Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 God ide. Det ble 12 o'clock high. Og jeg kjenner det at jeg hadde blitt skuffet om det ble Battle of Brittain så det var nok det riktige valget. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 WTF Bruce har giftet seg, fikk ikke det med meg før nå, når jeg sjekka wiki artikelen hans Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Skal eg se Eagle Eye eller Vantage Point ikveld? :O Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Eagle Eye Trenger hjelp ASAP Shaun of the Dead L.A Confidential Chinatown eller Juno? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Juno er en flott lørdagskveldfilm, men filmene er såpass forskjellige at humøret bør avgjøre. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Feedback er alltid koselig. Bacon har et poeng, jeg fikk tross alt gratis kaffe og wienerbrød. Mistenker forøvrig at Joner er latterlig nikotinavhengig. Var et artig intervju. Next assignment, prøv å få til et intervju (over nett selvfølgelig) med Mr. Orci. Han svarer folk her, så sikkert ikke utenkelig han sier ja: http://www.tfw2005.com/boards/transformers...-questions.html Når han svarer på mitt tull må det i hvert fall finnes håp. Har en fin CV den karen, med manus for Transformers I&II, Mission Impossible III, tv-serien Fringe, Star Trek (nyeste) og endel Alias-episoder. Godvenn med JJ. Happy hunting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå