Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Den er veldig severdig og for noen kanskje givende også. Badering, har du en gammel avatar til overs? Mener å huske at du har hatt noen svært pene avatarer opp gjennom årene.

Hva er galt med den jeg har? :( Jeg har ingen lagret på pcen. Hvilken er det du sikter til?

 

yeah.... soooo mainstrem, hallooo.

Jeg vet. For lite bilder av risåkre og lange filosofiske monologer av skallete russere.

Endret av Badering
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, det var liksom det. Så jeg tenkte jeg skulle se om jeg kunne danne et bilde ut fra hva folk flest syns? Så langt har det meste vær positivt. Jeg vil liksom ikke forvente meg et ufattelig mesterverk og bli skuffet.

Jeg trekker ned forventningene dine og sier at den ikke er så jævla bra som alle sier.

Lenke til kommentar

Rambo er alt for sur og grinete i 4'rn. I de gamle filmene hadde han alltid en humorøs oneliner på lur til enhver situasjon. Mens i 4'rn er det bare "se-hvor-gammel-og-grinete-jeg-er" Rambo. Går jo halve filmen før han i det hele tatt snakker.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det jeg savner er humoren fra 80-talls filmene og de hjernedøde onelinerene han lirer av seg i fullt alvor.

 

"To fight the war you have to BECOME the war"..åååja akkurat.

 

-I see you are no stranger to pain?

 

"I was married once"..osv.

 

Eller 3'rn, når Rambo har redda Cnl Troutman og prøver å rømme, så blir de pressa ut på en klippekant av halve den russiske hæren, og et gigantisk Hind-helikopter kommer opp over klippekanten. Trautman spør "What the hell do we do now?"

 

Rambo svarer tørt "Well, I guess surrounding them is outta the question".

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...