Badering Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Den er veldig severdig og for noen kanskje givende også. Badering, har du en gammel avatar til overs? Mener å huske at du har hatt noen svært pene avatarer opp gjennom årene. Hva er galt med den jeg har? Jeg har ingen lagret på pcen. Hvilken er det du sikter til? yeah.... soooo mainstrem, hallooo. Jeg vet. For lite bilder av risåkre og lange filosofiske monologer av skallete russere. Endret 28. mars 2009 av Badering Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Ingenting galt med den du har, bare jeg som leter etter en finfin en. Tror den var fra Sans Soleil, men mener å huske at du har hatt noen pene før der igjen. ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hva kan jeg forvente meg? Vold, melkebarer, pysjamaser og kule hatter. Om det finnes noen større betydninger enn det får du bestemme deg for selv. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Nei, det var liksom det. Så jeg tenkte jeg skulle se om jeg kunne danne et bilde ut fra hva folk flest syns? Så langt har det meste vær positivt. Jeg vil liksom ikke forvente meg et ufattelig mesterverk og bli skuffet. Jeg trekker ned forventningene dine og sier at den ikke er så jævla bra som alle sier. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hva kan jeg forvente meg? Du kan forvente deg en helsikes god film. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Selv har jeg akkurat sett ferdig Rambo 4, det var også en helsikes god film Jeg hold på å le meg i ihjel av Sylvester til tider, men like fullt terningkast 5. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 De fleste gir nok lange faen, men her er intervjuet av Joner/Øie. Clicky Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Det intervjuet er absolutt verdt å lese, du stilte noen knallgode spørsmål. Jeg har rett og slett ikke baller til å spørre en regissør "Lager du skrekkfilm fordi det er enklere?". =D Endret 28. mars 2009 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Han ble ganske sint også, virka det som. Men jeg mener det er et saklig spørsmål, såpass må han tåle. Det verste var før vi begynte, når han grilla meg angående karakteren. I anmeldelsen skrev jeg at "manuset er svakt, filmen er forutsigbar" etc. Du er ikke like tøff i trynet når du møter fyren som har lagd filmen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Da sier du bare "Jeg mente at manuset var svakt etter internasjonale standarder, hvis jeg kun sammenligner med norske filmer så var den midt på treet. (:" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Rambo er alt for sur og grinete i 4'rn. I de gamle filmene hadde han alltid en humorøs oneliner på lur til enhver situasjon. Mens i 4'rn er det bare "se-hvor-gammel-og-grinete-jeg-er" Rambo. Går jo halve filmen før han i det hele tatt snakker. Endret 28. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Han skyter og dreper desto mer, så det veier opp. Forresten ikke ofte man ser barn blir drept i film. Lurer på hvordan de fikk dette igjennom den Amerikanske sensuren. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Sylvester ordner alt. Han kjenner jo Arnold in person Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Rambo 4 var ganske meningsløs. Jeg håpet at Rambo skulle stå bak all slaktingen, men han fikk jo hjelp. Skuffende. Blodmengden var upåklagelig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Det jeg savner er humoren fra 80-talls filmene og de hjernedøde onelinerene han lirer av seg i fullt alvor. "To fight the war you have to BECOME the war"..åååja akkurat. -I see you are no stranger to pain? "I was married once"..osv. Eller 3'rn, når Rambo har redda Cnl Troutman og prøver å rømme, så blir de pressa ut på en klippekant av halve den russiske hæren, og et gigantisk Hind-helikopter kommer opp over klippekanten. Trautman spør "What the hell do we do now?" Rambo svarer tørt "Well, I guess surrounding them is outta the question". Endret 28. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Man må legge igjen hjernen hjemme, det er helt klart. Uansett god underholdning. Og Sylvester er bass ass nummer en. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Bytex: Hadde du likt filmen hvis den hadde den humoren? Jeg tror du må gi slipp på 80-tallet, Steve Gutenberg kommer aldri til å spille hovedrollen i en Judd Apatow-film og 80-tallsaction er borte for alltid. ^^ Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Det jeg savner er humoren fra 80-talls filmene og de hjernedøde onelinerene han lirer av seg i fullt alvor. Hva med; "Die for something or live for nothing", er ikke den dyp så vet ikke jeg. Endret 28. mars 2009 av roberteh Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Ikke siiii sånt Dorian!!! *hører ikke på*. Ser heller alle American Ninja-filmene på repeat enn Rambo 4 en gang til. Endret 28. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå