Movieheart Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Kan jo se ut som om det er en serie, men den skal ganske sikker handles inn når den kommer, ser fryktelig moro ut Blir jo nesten bare bedre det. Får du skikkelig tid til å bli kjent med karakterene samt mer å se på (flere episoder). Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Haha, ser på magnificent seven med komentator spor, og Eli Wallach hadde en liten rant om moderne filmer, han liker ikke digitale eksplosjoner og hus som raser sammen, han sier han blir misshandlet av nyere filmer, Jeg antar at når man er over 90 har man lov til å disse nye filmer Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Das Cabinet Des Dr Caligari , Noen sett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 For lenge lenge siden, men absolutt verdt en ny visning. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Kjøpte den på ebay, så lurte på om det var ett godt kjøp. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Den regnes vel som en av de største klassikerne innen tysk ekspresjonisme, så vi får håpe den ikke er altfor ræva. Endret 27. mars 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Badering Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Uansett om filmen er bra eller ei, inneholder tyske ekspresjonisme noe av de kuleste kostymene, scenografi, og fascinerende teatralsk skuespill Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 The Shawshank Redemption var fantastisk. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) The Shawshank Redemption var fantastisk. Har selv utsatt å se den flere ganger. Forventningene er altfor altfor høye. Er liksom TDK-hypen ganger 1000. Endret 27. mars 2009 av heanwi Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 The Shawshank Redemption var fantastisk. Har selv utsatt å se den flere ganger. Forventningene er altfor altfor høye. Den er ikke så god som lovprisingene. Men den er fortsatt knallbra. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Den er veldig severdig og for noen kanskje givende også. Badering, har du en gammel avatar til overs? Mener å huske at du har hatt noen svært pene avatarer opp gjennom årene. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 The Shawshank Redemption var fantastisk. Har selv utsatt å se den flere ganger. Forventningene er altfor altfor høye. Den er ikke så god som lovprisingene. Men den er fortsatt knallbra. Det er ingen mangel på folk som synes den er akkurat like god som lovprisingene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Det er ingen mangel på folk som synes den er akkurat like god som lovprisingene.Det er heller ingen mangel av folk som mener Britney Spears er god musikk. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Nå er det en stund siden jeg kjøpe A Clockwork Orange, men har enda ikke fått sett den? Bør jeg se den i morgen kveld eller er den ikke så bra som folk vil ha det til? Det er jo en kultklassiker, så jeg forventer egentlig ganske mye fra den. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 æsj yeah.... soooo mainstrem, hallooo. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Det er jo en kultklassiker, så jeg forventer egentlig ganske mye fra den.Det er en feil mange gjør. Bare fordi en tittel er kjent så betyr ikke det at du får all verden ut av den. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Det er jo en kultklassiker, så jeg forventer egentlig ganske mye fra den.Det er en feil mange gjør. Bare fordi en tittel er kjent så betyr ikke det at du får all verden ut av den. Nei, det var liksom det. Så jeg tenkte jeg skulle se om jeg kunne danne et bilde ut fra hva folk flest syns? Så langt har det meste vær positivt. Jeg vil liksom ikke forvente meg et ufattelig mesterverk og bli skuffet. Hva kan jeg forvente meg? Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Nå er det en stund siden jeg kjøpe A Clockwork Orange, men har enda ikke fått sett den? Bør jeg se den i morgen kveld eller er den ikke så bra som folk vil ha det til? Det er jo en kultklassiker, så jeg forventer egentlig ganske mye fra den. Stanley Kubrick + ultravold + klassisk musikk + Malcolm McDowell = win. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Hva kan jeg forvente meg? Nei, nå er det faen meg nok. Slutt å snakke om filmen og se filmen. Dette må seriøst ta slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå