Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seriøs hjerne har jeg aldri hatt Bob. Jeg er og forblir en unge, forhåpentligvis til dagen jeg dør.

 

Og jeg vil tro at intervjuet blir artigere med slike spørsmål. Evt. om han sier gulost eller hvitost eller om en båt er en ferge om man setter en bil på den.

 

Slike spørsmål finner jeg alltid langt mer fascinerende. Og nå må jeg mimre om de mange hot-dog diskusjonene fra forsvaret. For hva er en hot dog? En hvilken som helst pølse i et hvilket som helst brød? Eller kreves det noe spesielt type brød/pølse? Veldig spennende diskusjon, spesielt om den involverer bergensere (som sier hot-dog) og østlendinger (som har sine "pølser i brød").

 

Skal du være seriøs og vanskelig kan du spørre dem om partienes lovnader om pengestøtte til film er med på å avgjøre hva han stemmer. Og om han sier ja, spør han om han er en kulturpersonlighet som er kjøpt og betalt av partier. Det hisser alltid opp kulturfolket (for ikke å snakke om journalister, når man spør om pressestøtten gjør at de blir kjøpt og betalt av partier).

 

For meg er universalspørsmålet: Hvilen superkrefter ville du ønske du hadde hatt?

Lenke til kommentar

Dotten, ingen her forsøker å gjøre det mer klart at de er godt voksne med barn og mange gode, voksne opplevelser bak seg enn deg. Du kan ikke ha det begge veier, enten så spiller du "Kanskje du forstår dette etterhvert"-kortet når vi diskuterer The Wrestler eller så kan du få være det evige barnet. Pose og sekk går ikke.

Lenke til kommentar

Dorian: Visst gjør det det. Jeg er karen som skrev den dårlige påskekrimmen før du ble ferdig med bleiene. Det er kun en person som har fasiten og det er madammen. Hun påstår fortsatt hun har tre unger og ikke to, så da er jeg fornøyd.

 

Det finnes flere kanaler i denne tv'en her. Få mennesker er stereotyper. Og lytt aldri til sladder om andre fra folk som ikke kjenner hvem de sladrer om. Der har man den seriøse biten av meg.

 

Ironisk nok er det en pose i sekken jeg hadde med på trening.

Lenke til kommentar
Du kan ikke ha det begge veier, enten så spiller du "Kanskje du forstår dette etterhvert"-kortet når vi diskuterer The Wrestler eller så kan du få være det evige barnet. Pose og sekk går ikke.

Minner meg om et sitat av Kåre Willoch:

 

"Uansett hvor gammel man blir - ingen alder kan dempe den voldsomme skuffelsen i det iskrem-kulen faller ut av kjeksen og ned på bakken."

Lenke til kommentar
Minner meg om et sitat av Kåre Willoch:

 

"Uansett hvor gammel man blir - ingen alder kan dempe den voldsomme skuffelsen i det iskrem-kulen faller ut av kjeksen og ned på bakken."

 

..og derfor har alle iskrem-plassene begynt med svære kjeks istedet for softis-kjeks der kulene bare ramler av :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...