Dorian Gray Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Interessant konsept, og med skikkelig utførelse blir det faktisk veldig bra. Eksempel: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Det der er to forskjellige konsept, Dorian. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Hehe. Han har jo flere, lo enda mer av Vantage Point anmeldelsen hans: http://www.youtube.com/watch?v=5f-gna2GlyM...feature=channel Hjelper vel på å ha tilgang til universitetets utstyrspark. Samme fyren som regisserte kortfilmen Nemesis som jeg nettopp skrev om i mini-anmeldelsestråden. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Det der er to forskjellige konsept, Dorian. Eksempelet var bare for å vise innflettingen av Guillermo i begynnelsen, ikke parodien eller at man hyrer inn Matt Damon. Jeg ville bare vise hvordan det kan se ut med litt budsjett. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Hadde jo vært langt mer interessant om TV2 eller NRK kjørte slike anmeldelser fremfor standard maset til de såkalte filmekspertene. Men der er det vel turbojournalismen som rår og dette er vel så tidkrevende at kun studenter får anledning til å lage det. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Sier seg jo selv at man ikke har tid til slikt Man har 2 pressevisninger på onsdag, og anmeldelsene skal være klar på torsdag. Morsomt å se slikt en gang i blant, riktignok. Siden Dotten først er online - har du noen livsfilosofiske spm. til Pål Øie/Kristoffer Joner? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Spør dem om det er mulig å lukte ut lukten av såpe om man lukter på den lenge nok. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Den ene gangen jeg virkelig trenger deg i ditt seriøse hjørnet, så etteraper du Dorian? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Spør Dorian og håp på motsatt effekt. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Spør dem om det er mulig å lukte ut lukten av såpe om man lukter på den lenge nok. Er det det? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Seriøs hjerne har jeg aldri hatt Bob. Jeg er og forblir en unge, forhåpentligvis til dagen jeg dør. Og jeg vil tro at intervjuet blir artigere med slike spørsmål. Evt. om han sier gulost eller hvitost eller om en båt er en ferge om man setter en bil på den. Slike spørsmål finner jeg alltid langt mer fascinerende. Og nå må jeg mimre om de mange hot-dog diskusjonene fra forsvaret. For hva er en hot dog? En hvilken som helst pølse i et hvilket som helst brød? Eller kreves det noe spesielt type brød/pølse? Veldig spennende diskusjon, spesielt om den involverer bergensere (som sier hot-dog) og østlendinger (som har sine "pølser i brød"). Skal du være seriøs og vanskelig kan du spørre dem om partienes lovnader om pengestøtte til film er med på å avgjøre hva han stemmer. Og om han sier ja, spør han om han er en kulturpersonlighet som er kjøpt og betalt av partier. Det hisser alltid opp kulturfolket (for ikke å snakke om journalister, når man spør om pressestøtten gjør at de blir kjøpt og betalt av partier). For meg er universalspørsmålet: Hvilen superkrefter ville du ønske du hadde hatt? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Dotten, ingen her forsøker å gjøre det mer klart at de er godt voksne med barn og mange gode, voksne opplevelser bak seg enn deg. Du kan ikke ha det begge veier, enten så spiller du "Kanskje du forstår dette etterhvert"-kortet når vi diskuterer The Wrestler eller så kan du få være det evige barnet. Pose og sekk går ikke. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Dorian: Visst gjør det det. Jeg er karen som skrev den dårlige påskekrimmen før du ble ferdig med bleiene. Det er kun en person som har fasiten og det er madammen. Hun påstår fortsatt hun har tre unger og ikke to, så da er jeg fornøyd. Det finnes flere kanaler i denne tv'en her. Få mennesker er stereotyper. Og lytt aldri til sladder om andre fra folk som ikke kjenner hvem de sladrer om. Der har man den seriøse biten av meg. Ironisk nok er det en pose i sekken jeg hadde med på trening. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Kan jo like godt spørre han om han like giraffer også, da. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Du kan ikke ha det begge veier, enten så spiller du "Kanskje du forstår dette etterhvert"-kortet når vi diskuterer The Wrestler eller så kan du få være det evige barnet. Pose og sekk går ikke. Minner meg om et sitat av Kåre Willoch: "Uansett hvor gammel man blir - ingen alder kan dempe den voldsomme skuffelsen i det iskrem-kulen faller ut av kjeksen og ned på bakken." Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Noen som har sett Charlie Wilson's War? Har fått sansen for Seymour Hoffman etter Doubt og Magnolia. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Hoffman er latterlig god som Gust Avrakatatakatokos i Charlie Wilson's War, jeg hadde faktisk en av scenene hans i signaturen min sånn at jeg kunne se den etter hvert innlegg jeg postet. Klippet er borte nå, men jeg kan absolutt anbefale filmen. Den har bare vokst på meg siden jeg så den. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Minner meg om et sitat av Kåre Willoch: "Uansett hvor gammel man blir - ingen alder kan dempe den voldsomme skuffelsen i det iskrem-kulen faller ut av kjeksen og ned på bakken." ..og derfor har alle iskrem-plassene begynt med svære kjeks istedet for softis-kjeks der kulene bare ramler av Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Selv velger jeg alltid beger, mye mer praktisk også for man får beholde det etterpå, noe som var viktig for meg når jeg var yngre. Husker ikke hvorfor, sikkert fordi noen av begrene var fine. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Noen som har sett Charlie Wilson's War? Har fått sansen for Seymour Hoffman etter Doubt og Magnolia. Ja, og den var en stor skuffelse. Eneste lyspunkt var enkelte øyeblikk med Hoffman, ellers er dette forglemmelige saker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå