Batnobbit Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Den der om at han er Mørkeredd ser jo særdeles skummel ut. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Edit: Jeg skylder på nettleseren. Endret 25. mars 2009 av Bob_3 Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Edit: Tenkte meg egentlig det Endret 25. mars 2009 av Batnobbit Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Du skulle tegnet pil til kategorien. I blame it all on you. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Tok jo en heftig rød ring på toppen.. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Skylder fortsatt på nettleseren. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Nattens kval: Manhattan, Cassandra's Dream, Valkyrie, Path to War, Doubt, Slumdog M. Hvilken skal jeg se, og hvorfor? Heller mot Woody Allen av noe slag. Alternativ B: Late Show og tidlig kveld No Doubt, Doubt. Til helga skal jeg på kino og se Benjamin Button. Er det en film jeg bør glede meg til. Absolutt. Stemninga, musikken og hele konseptet er genialt og diggbart til tusen. Bestilte den på BD i dag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Den der om at han er Mørkeredd ser jo særdeles skummel ut.Skremte livskiten ut av guttungen min hvertfall. StarWars og sånn kunne han se på fra første stund uten problemer. Enda der kutter de jo av hender og legger seg inn i døde dyr og så videre. Men Franklin? Nei, da var det et stykk gutt som jeg visste kom til å komme krypende opp i senga til mamma og pappa en gang i løpet av natta. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Så de var billige på CDON. Lurer på om jeg skal ebstille. Hva er Giallo? Jeg husker jeg kjøpte to Argento-bokser på cdon.no for 39,- hver. Beste kjøpene jeg noen gang har gjort! Giallo er italienske skrekk-aktige krimfilmer. Morderene har som regel sorte klær og skinnhansker. Geekfact: morderhendene i alle Argento-filmene er faktisk Argentos egne hender. Edit: ser nå at de ikke har boksene lenger, men av de filmene som er der burde du bestille disse: Suspiria Phenomena Tenebre Cat O'Nine Tails L´uccello Dalle piume di Cristallo Profondo Rosso (jeg har ikke sett den :blush: men den regnes som hans beste) Endret 25. mars 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Goregalore: Søren, de selger ikke de boksene mere Kult det der om hans hender. Haha, Lars Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Er Shawshank Redemption til å anbefale? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Er Shawshank Redemption til å anbefale? Kort svar: Ja. Litt lenger svar: Ja, for faen! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 SuspiriaPhenomena Tar og bestiller disse. Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Første plass på twofifty burde tale for seg. @ Sondre Endret 25. mars 2009 av Jonas2k Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Stoler på det! Får smi meg en heftig filmkveld i morgen da. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 SuspiriaPhenomena Tar og bestiller disse. Takk for all hjelp Godt valg Bare hyggelig! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Stoler på det! Får smi meg en heftig filmkveld i morgen da. Gled deg. Tidenes beste film! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Shawshank Redemption (...) Tidenes beste film! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 @ Batnobbit: skal nettby-stalke deg nå¨^^ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Noen andre som føler at denne tråden går litt i "Director's Commentary"-modus? At ting blir sagt, og at en bestemt person deretter kommenterer det som blir sagt? Og at det gjerne har vært sånn en god stund? Hvor er egentlig av-knappen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå