Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har ikke snøring.. husker en eller 2 av tittelene:

Pitbull et eller anna

som sakt har ikke fått sett på noen av de, men kan godt tenke meg at det er den samme pakka. er liksom i en papp eske boks ting med hank på en eller anna måte

Har du boksen i nærheten? Jeg ble for en eller annen grunn veldig nysgjerrig på hvilke filmer som er i den boksen, så du kan gjerne ramse de opp :whistle:

Lenke til kommentar
Først er det de verste filmene du har sett. Så har du ikke sett neon av de, men du vet at de suger. Og nå vet du ikke hvilke filmer det er en gang? Interessant.

hmm.... Nei har ikke sett de, mente det på den måten: den værste film pakka jeg noen gang har sett.. rett etter at jeg hadde kjøpt de satt og leste litt på boksen og det så ut som ei smørje uten like hadde faktisk ut alle filmene og lese om hver av de, men det begynner og bli et par mnd siden og har handlet mye annen film i den siste tiden . Så husker ikke akuratt hvilke filmer det var.

Lenke til kommentar
Har lyst og sjekke ut Dario Argento filmene. Men vet ikke hov rjeg skal begynne. Help, anyone?

:thumbup:

 

Jeg begynte med The Bird With The Crystal Plumage, og jeg likte mannen med en gang. Phenomena er også en fin film å begynne med hvis du ikke er vant til giallo, da den er en blanding mellom giallo og vanlig skrekkfilm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...